AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hou toch op. Iedereen die nu aandacht trekt door zich opvallend te gedragen met zijn fysiek, wilt op zyzz lijken.
Jeff is gewoon jeff en zyzz is dood!

Dude hij heeft zelfs de muziek van zyzz gejat.

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 21:21 ----------

En dan doel ik niet op de muziek stijl maar de liedjes

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 21:25 ----------

Niet extreme, en niet veel te streven :roflol:

Echt respect voor dat fysiek (al het andere daarbuiten gelaten).

Met extreem bedoel ik pro bodybuilders..

83 kilo @ 180 cm is nou niet bepaald een gewicht waarvan je zegt wauw.
 
Dude hij heeft zelfs de muziek van zyzz gejat.

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 21:21 ----------

En dan doel ik niet op de muziek stijl maar de liedjes

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 21:25 ----------



Met extreem bedoel ik pro bodybuilders..

83 kilo @ 180 cm is nou niet bepaald een gewicht waarvan je zegt wauw.

Niet blind staren op gewicht en lengte , zoals al veel vaker gezien op dit forum kan iemand er veel en veel beter bij staan bij hetzelfde gewicht en lengte. Niet vergeten dat z'n vetpercentage ook rete laag is. (en hij is nog maar 18)
 
Niet blind staren op gewicht en lengte , zoals al veel vaker gezien op dit forum kan iemand er veel en veel beter bij staan bij hetzelfde gewicht en lengte. Niet vergeten dat z'n vetpercentage ook rete laag is. (en hij is nog maar 18)

True.. Smalle bouw zorgt ook dat je er sneller gespierd uit ziet.

Zelf woog ik 53 kilo @ 185 een tijdje terug en ik heb nooit een ingevallen lichaam gehad.. Terwijl sommige die 60 wegen @ die lengte al uitpuilende ribben enz hebben.
 
lol 53kg @185 wtf man strong anorexia
 
lol 53kg @185 wtf man strong anorexia

Nah, stress en snelle stofwisseling. At wel gewoon normaal.

Ik eet nu 4000 kcal per dag om aan te komen terwijl ik 63 kilo weeg :roflol:
 
pak chocomelk bulk hnngg
 
Ik zou liever gainen op minder.. Nu moet ik me echt constant volproppen..

Ecto lichaam heeft zo zijn voordelen maar ook nadelen :o

WEn je wel aan bro, eerste 2 weken was het ook frotten bij mij.

Maar nu vreet ik hendig 2 van mijn maaltijden in 1!
 
WEn je wel aan bro, eerste 2 weken was het ook frotten bij mij.

Maar nu vreet ik hendig 2 van mijn maaltijden in 1!

True.. Maar ik ben niet zo'n fan van veel eten :P .
 
Dan is het dus 1 maaltijd :trollface:

flleeff.gif
 
Die video is ontzettend smal hoor, geeft geen goed beeld.
Enfin, als ik de ''verhalen'' hoor had ik toch wel wat groters verwacht.
Mensen gaan andere mensen 'haten' om zich beter te voelen over zichzelf , is een bekend iets. Kan je toch alleen maar doen als je niet weet wat je aan het doen bent , of ze gaan het rationalizen dat het 'om iets anders gaat'.
:roflol:Ik geef commentaar, mag dat nog, ''Insanityy?'' Leuk en mooi dat hij dat bereikt heeft op z'n 17de/18de, vind het zelf een prestatie. Maakt dat zijn attentionwhoring en uitstraling goed? In mijn ogen niet. Het kan me vrij weinig schelen hoe je erbij loopt, ietwat bescheiden blijven mag wel(zie vorige post).
Voordat je komt met: ''Huu maar hijs pas 18 hoor''. Don't care, ben zelf 17 en mij zie je ook niet met een overduidelijke ''Gun show here'' uithangbord rondlopen.

Bereiken is 1 ding, hoe je het brengt iets anders.
 
Enfin, als ik de ''verhalen'' hoor had ik toch wel wat groters verwacht.

:roflol:Ik geef commentaar, mag dat nog, ''Insanityy?'' Leuk en mooi dat hij dat bereikt heeft op z'n 17de/18de, vind het zelf een prestatie. Maakt dat zijn attentionwhoring en uitstraling goed? In mijn ogen niet. Het kan me vrij weinig schelen hoe je erbij loopt, ietwat bescheiden blijven mag wel(zie vorige post).
Voordat je komt met: ''Huu maar hijs pas 18 hoor''. Don't care, ben zelf 17 en mij zie je ook niet met een overduidelijke ''Gun show here'' uithangbord rondlopen.

Bereiken is 1 ding, hoe je het brengt iets anders.

hoe irritant dat gedrag ook is, als je het wilt maken als fitness model en bekend wilt worden, moet je het zo wel aanpakken ( hij overdrijft er wel wat mee ).

en het werkt
 
je weet wat je te doen staat pinda, na de cut worden de straten onveilig
 
hoe irritant dat gedrag ook is, als je het wilt maken als fitness model en bekend wilt worden, moet je het zo wel aanpakken ( hij overdrijft er wel wat mee ).

en het werkt

je weet wat je te doen staat pinda, na de cut worden de straten onveilig
Nooit :D Ik doe het voor mezelf. De momenten dat je af en toe in de spotlights staat zijn schaars en maken het dan meteen bijzonder. Zou nooit een mediawhore kunnen worden. Dat anderen dat doen oké, maar als ik er bij elk gesprek over bb mee dood gegooid word is het een ander verhaal :o
 
Enfin, als ik de ''verhalen'' hoor had ik toch wel wat groters verwacht.

:roflol:Ik geef commentaar, mag dat nog, ''Insanityy?'' Leuk en mooi dat hij dat bereikt heeft op z'n 17de/18de, vind het zelf een prestatie. Maakt dat zijn attentionwhoring en uitstraling goed? In mijn ogen niet. Het kan me vrij weinig schelen hoe je erbij loopt, ietwat bescheiden blijven mag wel(zie vorige post).
Voordat je komt met: ''Huu maar hijs pas 18 hoor''. Don't care, ben zelf 17 en mij zie je ook niet met een overduidelijke ''Gun show here'' uithangbord rondlopen.

Bereiken is 1 ding, hoe je het brengt iets anders.

Voel je je sterk aangesproken? :D Je haat in anderen wat je het meest vrees in jezelf , en dan nog waarom stoort het je? Bekijk die shizzle dan niet , heb je er meteen geen last meer van. ''Peanuthead95'':roflol:
 
Kerel is pas 17 (:roflol:) , iedereen hier was vast al een alpha van z'n 12j zo te horen hier. Strong envy is strong.

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 20:22 ----------



Maybe , maybe not... maybe **** yourself. ;)

4d2.jpg


Je kan toch wel duidelijk een heel groot verschil zien tussen zijn vids en foto's, maargoed keep dreaming;)
 
....mirin
 
Laatst bewerkt:
Voel je je sterk aangesproken? :D Je haat in anderen wat je het meest vrees in jezelf , en dan nog waarom stoort het je? Bekijk die shizzle dan niet , heb je er meteen geen last meer van. ''Peanuthead95'':roflol:
Was overduidelijk naar mij gericht, niet? ''.. Wat je het meest vreest in jezelf'', blijven denken, Insanityy. Psychologie is in ieder geval niets voor jou
 
Back
Naar boven