XXL Nutrition

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

Real, Man City, Ajax & Dortmund zooooo dat is een mooie groep
 
Yaaaaaa ik ga sowieso kaartjes bestellen I love it 3jaren op rij! Go madridd!!
 
Op zich bedroevend natuurlijk hoe Spanje er financieel en qua werkgelegenheid voor staat
 
Op zich bedroevend natuurlijk hoe Spanje er financieel en qua werkgelegenheid voor staat

Helaas wel. Fifa moet zo snel mogelijk het gezond financieel beleid invoeren, anders maar zakken naar 2e divisie of zelfs derde. Gaat nergens over die absurde bedragen. In vele landen waaronder Nederland wordt het gelukkig al toegepast.
 
'Ronaldo wil Real Madrid verlaten'

HOOFDDORP - Cristiano Ronaldo zou Real Madrid willen verlaten. De Portugees heeft dit volgens Spaanse media zaterdag laten weten aan voorzitter Florentino Perez.

Foto: ANP
“Ik voel me niet gewild”, laat de 27-jarige Portugees weten in de krant Marca.
Ronaldo zou ontevreden zijn over het feit dat Real hem nog niet heeft uitgenodigd voor besprekingen over een nieuwe verbintenis. Zijn huidige contract loopt over drie jaar af.
Ook zou er sprake zijn van een gespannen situatie in de selectie.
Bij het gesprek van zaterdag waren tevens Ronaldo’s zaakwaarnemer Jorge Mendes en algemeen directeur Jose Angel Sanchez van Real aanwezig.
Ronaldo trof zondag tweemaal doel in het duel met Granada (3-0). Juichen deed hij niet na beide treffers.
De aanvaller meldt zich deze week bij de Portugese selectie, die zich voorbereidt op de WK-voorrondeduels met Luxemburg en Azerbeidzjan.

http://www.nu.nl/sport/2899786/ronaldo-wil-real-madrid-verlaten.html
 
laat me raden: City of PSG heeft hem een offer he cant refuse gedaan
 
Ronaldo staat niet boven de club. Dus imo mag die gaan als die overal om gaat zeiken als een klein kind.

Maar we weten natuurlijk niet wat er echt aan de hand is.
 
Engeland is al dicht toch?

Frankrijk sluit op 4 september, waarschijnlijk zal hij wel een aanbieding gehad hebben maar wil madrid hem niet laten gaan.
 
In Rusland is de markt ook nog open. Zal me niks verbazen als hij naar Anzhi gaat. Daar kan hij a la Eto' 20+ miljoen verdienen.
 
maar geen prestige titels verdienen en dat wil hij wel
 
Marca meldt dat hij overhoop ligt met ploeggenoten, kan ik me best voorstellen.

Hij doet altijd alsof de rest er geen k*t van kan :roflol: als er een paar gasten met persoonlijkheid rond lopen bij Real dan heb je binnen de kortste keren een relletje te pakken natuurlijk.
 
Misschien wat voor Feyenoord. Die hebben nog scorend vermogen nodig.
 
Lol get real man, Feyenoord kan hem nooit betalen.

ragecomic.png
 
psg zou 85 mil over hebben voor ronaldo
 
Denk wel dat die beter is dan Cissé, maar Fernandez is opzich toch wel goede spits hoor.
 
Back
Naar boven