AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hij beledigd niemand , dus is je redenering tegenover de realiteit niet valid. En dan nog , als iemand mij beledigd is dat perfect ok en ga ik die persoon niet haten.

Dus nu 'haat' je plots hem niet meer maar ik omdat ik je erop wijs dat iemand 'haten' dat je niet kent belachelijk is? Strong redenering.
Je denkt teveel na, vriend. Daar heb ik je 2 posts geleden al op gewezen. Bij mij vooral niet verwachten dat ik veel denkwerk in dit soort discussies ga stoppen, dat is het gewoon niet waard. Ik geef je een kijkje in het ''waarom'' ik iets doe en vind, meer niet.

Edit: Daarnaast maak je een paar epic foutjes in je analyse, maar goed, laten we je dat maar vergeven. Stop trying, I beg you.
 
Laatst bewerkt:
Je denkt teveel na, vriend. Daar heb ik je 2 posts geleden al op gewezen. Bij mij vooral niet verwachten dat ik veel denkwerk in dit soort discussies ga stoppen, dat is het gewoon niet waard. Ik geef je een kijkje in het ''waarom'' ik iets doe en vind, meer niet.

Edit: Daarnaast maak je een paar epic foutjes in je analyse, maar goed, laten we je dat maar vergeven. Stop trying, I beg you.

Edit: Niet nodig van me om dit nog meer te fuelen.
 
Laatst bewerkt:
anders doen jullie dit even op msn afhandelen ofzo
 
dan nog gast, je bent 22..
zo fuking zonde van je tijd wat je in zon spel stopt waar je geen **** mee bereikt in je leven

Jij doet nooit iets onproductiefs? Edit: tv kijken/ bank hangen etc....
 
Stoppen met dat gejank en weer de father of aestetics bewonderen!
 
haha peanut haters gonna hate
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ripped as ****




nog een zeldzame pic van zyzz:

5up7c0.png
 
whats going on in this....


oh lawld
 
Back
Naar boven