Fitness Seller

Minimal, Deep House, Tech-House & Techno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Roth

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2009
Berichten
4.544
Waardering
748
Lengte
1m83
Vrienden,

Laat ons allen samen komen in dit topic om het leven te vieren. Om het leven te vieren met muziek, met goede muziek; minimal, deephouse, techhouse en techno wel te verstaan. De hoop in donkere dagen, blijdschap waar verdriet is, liefde waar haat is en datgene wat het laatste wolkje aan een bijna heldere hemel doet verdwijnen: juist, techno.

Laat ons allen herenigen in een eeuwige zoektocht om het kaf van het koren te scheiden, om te zoeken naar die fel begeerde pareltjes in de oceaan die het internet is en deze vondsten met elkaar te delen. Als vanzelfsprekend worden de gelukkige vinders rijkelijk beloond.

Laat ons allen genieten.

Rest mij niets om af te sluiten met iets wat ondertussen één van mijn levensmotto's is geworden:
artworks-000021044101-jwedv2-original.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Roth
Alvast in. Morgen even een deftige update plaatsen.
 
  • Like
Waarderingen: Roth
[/COLOR]Dit nummer vindt vast niemand goed, maar ach. Vind hem echt heerlijk, doet me denken aan een hele relaxteeeeeeee nacht afgelopen maand:

Na drie keer repeat; I dare to disagree. Fijne muziek man. En ofcourse, al is het een nummer van 10 jaar geleden. Maakt geen **** uit.


Oh fuark bro, heb dat topic niet eens in de gaten gehouden.. Dacht dat het alleen voor livesets was. Wie als eerste bij de 100 pagina's is:p?
 

Jou bazen topic is vooral beuk techno en heel af en toe een setje tech-house/minimal. Dit topic is meer voor de zweverige types :D.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 21:36 ----------

lol dat is epic sax guy he

Haha ja, we zaten bij iemand te chillen zet hij ineens die epic sax guy op. Na 10 minuten had ik pas door dat dat plaatje 2 uur door ging. Maar vind hem echt heerlijk.
 
Jou bazen topic is vooral beuk techno en heel af en toe een setje tech-house/minimal. Dit topic is meer voor de zweverige types :D.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 21:36 ----------



Haha ja, we zaten bij iemand te chillen zet hij ineens die epic sax guy op. Na 10 minuten had ik pas door dat dat plaatje 2 uur door ging. Maar vind hem echt heerlijk.

http://www.youtube.com/watch?v=GaoLU6zKaws

Hier is die in een iets andere gelegenheid :)
 
  • Like
Waarderingen: Roth
Jou bazen topic is vooral beuk techno en heel af en toe een setje tech-house/minimal. Dit topic is meer voor de zweverige types :D.

Whaha, er is ook veel deephouse te vinden. Maar ik ga dit topic ook in de gaten houden.
 
Back
Naar boven