XXL Nutrition

Wat zijn jullie dagelijkse irritaties? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vrouwen gedurende hun maandelijkse periode.
 
- Blije wijven; denk hierbij aan: 'aah ik zag katrien voorbij fietsen'-facebook berichten.
- Stoere asociale ecto's
- Mensen die in het verkeer aan mijn voorbumper kleven
- Asociale buitenlanders; denk hierbij aan: 12-16 jarige snotneuzen die in de stad rondhangen en overal commentaar op hebben.
- Luie/niet werkende mensen.
- Mensen met een 9 tot 5 kantoor baantje die zeuren dat ze hard hebben moeten werken en hun rust verdienen. (hier irriteer ik me dus mateloos aan)
- Mensen die voor je neus de hele stoep bezet houden en dan tevens langsaam lopen

Ik denk dat ik het dan wel zo'n beetje gehad heb.. Grootste irritatie factor ligt toch wel in het verkeer en bij luie mensen.
 
Mensen met hun voet op de rem als ze al stilstaan op een vlak stuk asfalt.

En tocht.

Als je een auto hebt met automatische transmissie moet je de voet op de rem houden, wordt aangeraden door de fabrikant, dus niet op een vlak stuk asfalt in de N zetten.
 
Geen voorrang verlenen als ik op het rondpunt ben. Was enkele weken geleden zo eens een vrachtwagenchauffeur die langzaam kwam opgereden terwijl ik mss 5m van hem was waardoor ik uiteindelijk moest remmen om hem voor te laten. Enkele sec geclaxonneerd en in plaats van hem te verontschuldigen roept ie iets en daagt hij me uit, zo van wat zal het zijn ventje. Dergelijke mensen zou ik echt zo een kogel door het hoofd kunnen jagen.:)

O ja en m'n zus die bijna altijd als ik train zegt dat ik moet oppassen dat ik geen michelinmannetje word, al spieren genoeg heb of nog meer striemen ga krijgen op m'n armen door zo te trainen.

En m'n pa die telkens na het spotten zegt: je mag je niet forceren hé!

En tegenwoordig elke dag commentaar krijgen op m'n haar dat het lelijk is en nergens meer op trekt. (heb 7 maand geleden gewed dat ik m'n haar pas ging afdoen als ik onder de 95 weeg).

En m'n ma die altijd klaagt dat ze moe is, en vervolgens altijd m'n advies negeert omdat ze denkt dat ik haar wil 'vergiftigen' met al die troep van internet. Maakt me zo pissed dit.
 
Laatst bewerkt:
- Alles voor 10 uur 's morgens
- Mensen die denken dat ze koning zijn en alles zomaar mogen
- Langzame mensen in het verkeer
- Mensen die op een rotonde dat k*t knipperlicht niet aanzetten
- Mensen die midden in een gesprek de telefoon die afgaat doodleuk oppakken zonder iets te zeggen en weglopen
- Buitenlanders (ik heb het over de asociale en die wat zich misdragen)
- van die ectos die smediums aanhebben en denken dat ze schwarzenegger 2.0 zijn
- aandachtshoeren
- dingen die in de weg liggen die ik vervolgens door de kamer schop
- mensen die opeens midden op de stoep stil gaan staan (duitsers hebben hier een handje aan)
 
Oude mensen voor u aan de kassa met geldbeugeltje in de aanslag.

De kennedytunnel.

Damn scoliosis.
 
de geur van men handschoentjes waar ik mee train...lijkt wel een bezweet k*tje!
 
Racisten en buitenlanders.
 
Ik erger me voornamelijk op het werk. Ik ben verpleegkundige en werk dus met bijna alleen maar vrouwen. Dus veel hysterisch gedoe, onzinnige gesprekken en discussies die je nooit wint, zeer vermoeiend.
 
Ik had een prachtige lijst maar toen dacht ik als ik dat weggeef weten ze precies hoe ze me gek maken :p dus ik hou het maar voor me. Problem irritantjes? :p

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 20:23 ----------

Denk overigens dat het de verkeerde kant op gaat met de wereld. Ik ben een vrij relaxt persoon maar krijg soms echt moordneigingen :p
 
- Debiele klasgenoten
- Mensen die vragen om voedingsadvies en het vervolgens niet serieus nemen
- Dikke mensen die lopen te zeiken om hun gewicht en vervolgens niet gaan sporten
- Fopnegers met hun petje, broek op de knieen, nektasje, adidas vest en alles
- Allochtonen die ruzie zoeken en het vernken in dit land
- Te mooie meiden die me afleiden in de sportschool
- Oma die yogha gaat doen in een strakke broek

:o
 
Mensen, in t algemeen
 
ecto mongolen
 
M'n wekker, school, en verschillende soorten mensen.
 
dit idd!

kweenie gedrag en domheid verbaasd me de laatste tijd wel echt van mensen...

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 22:26 ----------


gewoon eerder schoonmaken en blijftie stinken dan gewoon nieuwe halen want dan issie op :)

Ben je misschien ergens mee bezig?

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 22:28 ----------

Misantropie is niet echt gezond hoor
 
schijthekel aan fietsen met veel tassen/jassen terwijl je probeert te eten.
irriteer me ook aan mensen die echt kapot lelijk zijn of zich gewoon zo absurd lelijk kleden(kan er niets aan doen maar raak er gewoon geirriteerd van)
 
Ik irriteer me dat ik tijdens hardlopen een onweersbui tegen had en mn shirt nu zeiknat is. En ik wil nu douchen maar krijg mn shirt niet uit! Aarghh :mad:
 
Back
Naar boven