XXL Nutrition

Lengte Lijst Updates -- 15-09-2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben 1.86, maar ik zou een moord doen voor 1.95.

Ik niet. Ik vind 1,79 perfect. Plek zat in het vliegtuig, auto enz. Kan me precies opvouwen achter me kuipruitje op de motor op het circuit. Lijk sneller buff :o
Hoef nergens te bukken. Pas altijd in een hotel bed (overal op de wereld).

Nee ik vind het wel prima zo.
 
:roflol:

Die misc comics zijn zo zalig. Waar kan ik die vinden?

inb4 "on the misc"

WvWof.jpg
 
[MG]http://i.imgur.com/WvWof.jpg[/IMG]

:roflol:

Ook nog een gezien over iemand die niet aan de deur durfde gaan om de pizzaman te betalen en dan later een topic aanmaakte waarom tippen zo fout is. :roflol:
 
:roflol:

Ook nog een gezien over iemand die niet aan de deur durfde gaan om de pizzaman te betalen en dan later een topic aanmaakte waarom tippen zo fout is. :roflol:

Die ken ik niet.

zunl1v.png
 
160-165 bijna onmogelijk om chiks te scoren.

Oppervlakkige lijst, pas hem dan aan.

Bedrag in Euro's op je bankrekening.

>50.000 Euro schuld
Drugsverslaafde chiks zonder tanden, net zoals jij
>50.000 Euro hypotheek
Milf die 2.3 kinderen van je hebben wil
0 Euro
Blonde chik met gouden naambord, je woont in een huurhuis
tot 10.000 Euro
Chiks met beginnende ambities over hoe je geld te besteden. Groot risico onvrijwillig terug te vallen in de gouden naambord categorie
10.000-50.000 Euro
Gefeliciteerd, chiks beginnen je leuk te vinden voor wie je bent. Je kunt chiks vinden die bijna net zo lang zijn als jij
50.000-150.000 Euro
Links en rechts kom je echte zielsverwanten tegen. Intelligente chiks waar je mee kunt praten en lachen
150.000-400.000 Euro
Chiks van elke lengte vallen je deel!
>400.000 Euro
De mooiste ellenlange vrouwen zijn nog nooit zo'n man tegen gekomen als jij. Je levensvisies, doelen en ambities komen overeen. Ze doet wel met jullie tuinman, boekhouder, je broer, wat mensen op haar werk en de buren maar je hebt plannen haar op te hangen aan haar paarlen ketting

Fixed
 
Oppervlakkige lijst, pas hem dan aan.

Bedrag in Euro's op je bankrekening.

>50.000 Euro schuld
Drugsverslaafde chiks zonder tanden, net zoals jij
>50.000 Euro hypotheek
Milf die 2.3 kinderen van je hebben wil
0 Euro
Blonde chik met gouden naambord, je woont in een huurhuis
tot 10.000 Euro
Chiks met beginnende ambities over hoe je geld te besteden. Groot risico onvrijwillig terug te vallen in de gouden naambord categorie
10.000-50.000 Euro
Gefeliciteerd, chiks beginnen je leuk te vinden voor wie je bent. Je kunt chiks vinden die bijna net zo lang zijn als jij
50.000-150.000 Euro
Links en rechts kom je echte zielsverwanten tegen. Intelligente chiks waar je mee kunt praten en lachen
150.000-400.000 Euro
Chiks van elke lengte vallen je deel!
>400.000 Euro
De mooiste ellenlange vrouwen zijn nog nooit zo'n man tegen gekomen als jij. Je levensvisies, doelen en ambities komen overeen. Ze doet wel met jullie tuinman, boekhouder, je broer, wat mensen op haar werk en de buren maar je hebt plannen haar op te hangen aan haar paarlen ketting

Fixed

MQm39.jpg
 
182-188 Master Race.

Come at me !
 
Oppervlakkige lijst, pas hem dan aan.

Bedrag in Euro's op je bankrekening.

>50.000 Euro schuld
Drugsverslaafde chiks zonder tanden, net zoals jij
>50.000 Euro hypotheek
Milf die 2.3 kinderen van je hebben wil
0 Euro
Blonde chik met gouden naambord, je woont in een huurhuis
tot 10.000 Euro
Chiks met beginnende ambities over hoe je geld te besteden. Groot risico onvrijwillig terug te vallen in de gouden naambord categorie
10.000-50.000 Euro
Gefeliciteerd, chiks beginnen je leuk te vinden voor wie je bent. Je kunt chiks vinden die bijna net zo lang zijn als jij
50.000-150.000 Euro
Links en rechts kom je echte zielsverwanten tegen. Intelligente chiks waar je mee kunt praten en lachen
150.000-400.000 Euro
Chiks van elke lengte vallen je deel!
>400.000 Euro
De mooiste ellenlange vrouwen zijn nog nooit zo'n man tegen gekomen als jij. Je levensvisies, doelen en ambities komen overeen. Ze doet wel met jullie tuinman, boekhouder, je broer, wat mensen op haar werk en de buren maar je hebt plannen haar op te hangen aan haar paarlen ketting

Fixed

Fout geld trekt chiks aan maar dat betekent dus niet dat ze je leuk vinden...Waarom denk je dat die chiks die een rijke ugly mofo hebben hun vaak cheaten... De meeste chiks letten op of je goed uitziet je lengte je penis lengte, of je musculine bent zeggen ze enorm vaak, en of je goed vrijt. Hoe ik dat weet? Ik heb een vriendin die in de zorg werkt... En ze complaint enorm veel zoals dat Nederlanders kleine lul hebben maar enorme ballen. Ze zegt van 100 mensen die ze had gewassen 10 ofzo een normale lengte hadden..
 
Fout geld trekt chiks aan maar dat betekent dus niet dat ze je leuk vinden...Waarom denk je dat die chiks die een rijke ugly mofo hebben hun vaak cheaten... De meeste chiks letten op of je goed uitziet je lengte je penis lengte, of je musculine bent zeggen ze enorm vaak, en of je goed vrijt. Hoe ik dat weet? Ik heb een vriendin die in de zorg werkt... En ze complaint enorm veel zoals dat Nederlanders kleine lul hebben maar enorme ballen. Ze zegt van 100 mensen die ze had gewassen 10 ofzo een normale lengte hadden..

LMAO nieuwe copy paste material bros

lolled so hard

repped
 
Fout geld trekt chiks aan maar dat betekent dus niet dat ze je leuk vinden...Waarom denk je dat die chiks die een rijke ugly mofo hebben hun vaak cheaten... De meeste chiks letten op of je goed uitziet je lengte je penis lengte, of je musculine bent zeggen ze enorm vaak, en of je goed vrijt. Hoe ik dat weet? Ik heb een vriendin die in de zorg werkt... En ze complaint enorm veel zoals dat Nederlanders kleine lul hebben maar enorme ballen. Ze zegt van 100 mensen die ze had gewassen 10 ofzo een normale lengte hadden..

She wot m8?
 
Back
Naar boven