MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Je gaat hard denk ik zomaar met die 2800kcal. Over een tijdje wil ik je zien hoor. Maximale spieren en dikke aders erop. Wow
 
Binnenkort fatsoenlijke fotos van hoe ik erbij sta....deze is even snel in de woonkamer koud met de blackberry genomen.

MM2.jpg
 
Niet slecht zeg. En als je door gaat knallen schiet je de meeste hier voorbij. Enne niet alleen de dames hoor.
Nice nice. Ik vind J.I.Joe wel top.
 
Doe mij ook een setje van die traps :eek: Prachtig zie je eruit :)
 
Vrouw doet MM :D
NIce
 
Niet slecht zeg. En als je door gaat knallen schiet je de meeste hier voorbij. Enne niet alleen de dames hoor.
Nice nice. Ik vind J.I.Joe wel top.
Doorknallen doe ik zeker! Ik moet en zal mn doel uiteindelijk bereiken!
Doe mij ook een setje van die traps :eek: Prachtig zie je eruit :)
dankjeeee!!!!!!:)

Vrouw doet MM :D
NIce
Moet kunnen toch;)
Dat doe je netjes!
Thanks!
 
Doorknallen doe ik zeker! Ik moet en zal mn doel uiteindelijk bereiken!....

Trouwens dat van G.I.Joe moet G.I.Jane zijn. :p Maar dan wel met dito kale kop. Dat staat toch een partij sexy bij een vrouw. (vind ik)
 
naomi, Looking good girl!
 
Gisteren schouders getraind, ik pak nog niet overal max gewichten ivvm met mijn. Gelukkig gaat het een stuk beter!

Inmiddels kotsmisselijk van het sample zakje Unleash wat ik geprobeerd had! Heb daaarna nog maar een paar hapjes rijst kunnen eten en met pijn en moeite het vlees opgegeten. Mn noten en kwark durfde ik niet aan ivm kotsen.

Gisteren wel ergggg blij mt mn vooruitgang 1,4kg spiermassa erbij en vetprectange omlaag van 18,5 naar 18,1! 58,4kg geloof ik.

Op naar de 60kg!
 
Laatst bewerkt:
Mooie getallen Naomi. Kotsmisselijk van een sample is minder. Top!
 
Goed bezig! :cool:
 
Net triceps en borst getraind mmaar even geen puff om t helemaal uit te typen. Morgenvroeg rug en biceps!!!!!
 
Woensdag Schouders getraind
Donderdag Biceps en Rug
Vrijdag Borst en triceps

Vandaag BENEN!!!

Warmingup--> 20x20kg leg extension
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig! Wat een hoeveelheid reps zeg. Dan mag je ook wel op zijn.

Hoe doe je die single leg squat? Met je andere been op een bankje?
 
Lekker bezig! Wat een hoeveelheid reps zeg. Dan mag je ook wel op zijn.

Hoe doe je die single leg squat? Met je andere been op een bankje?
Ja!
Ik voelde 'm wel.....khad bijna geen adem meer, ik stond te hijgen alsof ik de marathon had gerend!
 
Goed bezig zeg!
 
Ik was hier alweer een tijd niet geweest, gaat weer goed zo te zien. Nette squats! :)
 
Zojuist weer gewogen en vetpercentage laten meten. Gewicht is weer omhoog gegaan en vetpercentage omlaag, 59,8kg (jaaaaa bijna 60kg) en 4-puntsmeting 15,6% vet.

Borst en triceps getraind.
Ik zou graag meer aandacht besteden aan het uitschrijven van mn trainingen, maar ik ben al blij dat ik tijd vind om te trainen. Nu weer aan 't huiswerk tot een uur of 12.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven