Fitness Seller

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beter nog maar ietsje duurder.......Nr1. voor de training en Magnificent erna. Op rustdagen Nr.1 nemen voor de o.a. de creatine. That's my way to do it!:)

Is eigenlijk het beste inderdaad:)

Eldert
 
hallo ik heb even een vraagje over eiwitten
ik gebruik smorgens 1 schep whey protection en voor de training 1 schep en na de training
en voor de pre work out gebruik ik napalm . heb ik dan voldoende eiwitten mijn gewicht is 88 .1.83
 
Beter nog maar ietsje duurder.......Nr1. voor de training en Magnificent erna. Op rustdagen Nr.1 nemen voor de o.a. de creatine. That's my way to do it!:)

hallo ik heb even een vraagje over eiwitten
ik gebruik smorgens 1 schep whey protection en voor de training 1 schep en na de training
en voor de pre work out gebruik ik napalm . heb ik dan voldoende eiwitten mijn gewicht is 88 .1.83

Probeer gewoon 2x je eigen hoeveelheid in grammen eiwitten binnen te krijgen. Voor jou dus ongeveer 180 gr. Met 3 shakes zit je op ongeveer 75 gr, dus je moet ook nog uit je voeding de nodige eiwitten halen ;)

Eldert
 
die schep van eiwit is 50 gram dus ik krijg sowieso 150 gram eiwit totaal heb ik dan 200 gram eiwit per dag dat is wel verdoende denk ik .maar wil graag meer in spiermassa groeien
dan is te veel eiwit ook niet goed toch
 
die schep van eiwit is 50 gram dus ik krijg sowieso 150 gram eiwit totaal heb ik dan 200 gram eiwit per dag dat is wel verdoende denk ik .maar wil graag meer in spiermassa groeien
dan is te veel eiwit ook niet goed toch

Als je 2 scheppen doet wel;) Houd de 200gr maar aan!

Eldert
 
@ Ternaarder, je zit met die 3 scheppen net boven de 65gr eiwitten.
Dit is veel te weinig voor iemand met jou gewicht.
Kijk eens rond bij de voedingsectie, supplementen gebruik je als aanvulling op je voeding.
 
ok bedankt ik heb nu nr 1 als pre workout besteld en Magnificent na de training
dan kan half uur later wel whey protection shake gebruiken dan doe ik nu smorgens 2
schepen en dan voor de training + prework out en na de training magnificent en half uur later ook 2 schepen . dan hoef ik toch niks meer voor de nacht ?
 
Het is inderdaad niet verplicht iets voor de nacht.Echter wil je dit wel dan is kwark aan te raden of vis.Mocht het zijn dat je liever een shake wilt dan pak je micelair caseine.Niet vergeten dat je dan 7-8 uur lang niks binnekrijgt
 
Mijn wedstrijd prep is afgelopen maandag begonnen. Magnificent blijft mn post work out! Alle ingredienten zitten erin en de kh heb ik gewoon nodig.
 
Zoetstoffen - Kankerverwekkend

Op dit moment nog niet. Magnificent is alleen met sucralose gezoet. Als er meer vraag naar is dan kunnen wij er zeker naar kijken. :)

Feedback van de klant is erg belangrijk voor ons voor het ontwikkelen van nieuwe innovaties en uiteindelijk producten. :)

-Leon

Beste Leon,

Aangezien wij sporters heden ten dage steeds bewuster worden door de informatie die door de internetreformatie beschikbaar is gesteld, lijkt het mij nuttig om de mensen op dit forum, evenals the Body en Fit shop, te wijzen op de volgende negatieve informatie betreffende de zoetstof sucralose.

Consumenten moeten zich er van bewust worden dat hun gezondheid met aspartaam en sucralose op het spel wordt gezet. #bewustzijn

Die innovatie kan dus wat mij betreft zo spoedig mogelijk doorgang vinden. We manipuleren veels te veel tegenwoordig. Een innovatiefocus naar zo 'biologisch' mogelijk zou toch een gat in de markt zijn. Volgens mij zitten krachtsporters hier écht op te wachten.

Heren, en enkele dame, bodybuilders en krachtsporters, zie hier een interessante site met wat informatie over chemisch gemanipuleerde suikers in lightprodukten. Schrik niet, maar wordt wakker...

http://www.symbolic.be/?CategoryID=369&ArticleID=1317

Gr. Rob
 
Laatst bewerkt:
Beste Leon,

Aangezien wij sporters heden ten dage steeds bewuster worden door de informatie die door de internetreformatie beschikbaar is gesteld, lijkt het mij nuttig om de mensen op dit forum, evenals the Body en Fit shop, te wijzen op de volgende negatieve informatie betreffende de zoetstof sucralose.

Consumenten moeten zich er van bewust worden dat hun gezondheid met aspartaam en sucralose op het spel wordt gezet. #bewustzijn

Die innovatie kan dus wat mij betreft zo spoedig mogelijk doorgang vinden. We manipuleren veels te veel tegenwoordig. Een innovatiefocus naar zo 'biologisch' mogelijk zou toch een gat in de markt zijn. Volgens mij zitten krachtsporters hier écht op te wachten.

Heren, en enkele dame, bodybuilders en krachtsporters, zie hier een interessante site met wat informatie over chemisch gemanipuleerde suikers in lightprodukten. Schrik niet, maar wordt wakker...

http://www.symbolic.be/?CategoryID=369&ArticleID=1317

Consumenten moeten zich er van bewust worden dat hun gezondheid met

Dank voor je bijdrage. We nemen dit zeker mee en kijken wat we hier (in overleg) mee kunnen. Thanks:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:15 ----------

Thanks!!! Gaat goed komen!;)

Daar ben ik 100% van overtuigd:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:16 ----------

Ok Reus succes heb deze zelf ook in mijn prepp

Succes!!!:) v/h B&F Team!
 
Beste Leon,

Aangezien wij sporters heden ten dage steeds bewuster worden door de informatie die door de internetreformatie beschikbaar is gesteld, lijkt het mij nuttig om de mensen op dit forum, evenals the Body en Fit shop, te wijzen op de volgende negatieve informatie betreffende de zoetstof sucralose.

Consumenten moeten zich er van bewust worden dat hun gezondheid met aspartaam en sucralose op het spel wordt gezet. #bewustzijn

Die innovatie kan dus wat mij betreft zo spoedig mogelijk doorgang vinden. We manipuleren veels te veel tegenwoordig. Een innovatiefocus naar zo 'biologisch' mogelijk zou toch een gat in de markt zijn. Volgens mij zitten krachtsporters hier écht op te wachten.

Heren, en enkele dame, bodybuilders en krachtsporters, zie hier een interessante site met wat informatie over chemisch gemanipuleerde suikers in lightprodukten. Schrik niet, maar wordt wakker...

http://www.symbolic.be/?CategoryID=369&ArticleID=1317

Gr. Rob


Zeer interessant, ik heb alles eens doorgelezen en de meeste filmfragmenten bekeken. Ik stelde me wel vragen bij het feit dat het zo alomtegenwoordig is in onze supermarkten, maar er toch niet veel mensen zijn die last blijken te hebben van deze waslijst (of ze toch niet aan deze producten toeschrijven):

De gevolgen zijn: verwardheid in gedrag, psychische problemen, vergeetachtigheid, foetale beschadiging, vermindering van het immuunsysteem, inkrimping van de thymus, lymfeproblemen, buikpijn, hoofdpijn, keelklachten, slikproblemen, hoge bloeddruk, winderigheid, artritis, gewrichtspijn, niet goed kunnen concentreren, ademproblemen, Parkinsonachtige klachten, gevoeligheid voor infecties, gehoor verlies, spierspasmen, vermoeidheid, tremoren, hartkloppingen, doorlopend dorst of honger, multiple chemische over- gevoeligheid, verandering van het cel genoom waardoor het ontstaan van kanker wordt bevorderd.

Ik zocht op Google naar wat meer artikels en vond o.a. dit artikel dat zegt dat aspartaam (evenals sucralose) pas gevaarlijk wordt in grote dosissen (dit stond trouwens ook in het artikel van de OP):

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672...-eens-Aspartaam-is-ECHT-NIET-gevaarlijk.dhtml

Conclusie: Ik denk niet dat ik ga doodvallen van een shake Magnificent of een glas Cola Light maar ik ga mijn gebruik erin zeker wel beperken, het zijn immers slechte stoffen en die heb ik liever niet in mijn lichaam. Daarom zal ik Magnificent binnenkort waarschijnlijk laten vallen uit mijn supplementenlijst.

Desalniettemin blijf ik vaste klant bij Body & Fit. :)
 
Laatst bewerkt:
Kan het niet vervangen worden door stevia?
 
Kan het niet vervangen worden door stevia?

Zou ik zo niet durven zeggen. In theorie wel in ieder geval. Ik zal er eens goed naar kijken en in overleg gaan:)

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 09:11 ----------

Wil je Magnificent GRATIS ontvangen? We geven 1000 kortingscodes van €25 weg!

Like US & Win

website_banner.jpg
 
Back
Naar boven