XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

Bezoekers in dit topic

Hoek van Holland was wel heel anders, iedereen op elkaar gedrukt

Hoek van Holland was ook al bekend dat er veel mensen zouden komen en onderschatte de politie+burgemeester het. Net als HvH krijg je nu ook weer van die massale opsporingsacties, benieuwd of verdachten nu ook billboards komen.
 
Klaas klaas klaas klaas bruinsma
holleeder
meer bitches, meer paper
 
Hoe zwaarder het middel hoe groter de waarborgen zijn. De overheid zit echt niet met iedere hans worst mee te kijken. Altijd die doemdenkers, net zulke mensen die ook geloven dat 9/11 een conspiracy is.
 
jij denkt dat de overheid zich iets aantrekt van privacy regels?

Zolang het niet te bewijzen valt is het allemaal hypothese, en als je maar vaak genoeg je gedachten blijft vastpinnen op dat soort subjectieve gedachten word je vanzelf een complot denker die niet serieus genomen meer word. Beter focus je op feiten en niet wat je in je omgeving hebt gehoord van anderen maar wat je daadwerkelijk met eigen zintuigen hebt waargenomen.
 
Dit fenoneem blaast zichzelf op, nu komen er overal van dit soort feestjes en dan is het niet grappig en spontaan meer. Dit was ook een k*tfeest trouwens: geen muziek, alleen maar kleine k*tkinderen en totaal geen feestsfeer. De film was beter!
 
Zolang het niet te bewijzen valt is het allemaal hypothese, en als je maar vaak genoeg je gedachten blijft vastpinnen op dat soort subjectieve gedachten word je vanzelf een complot denker die niet serieus genomen meer word. Beter focus je op feiten en niet wat je in je omgeving hebt gehoord van anderen maar wat je daadwerkelijk met eigen zintuigen hebt waargenomen.

Dikke bullshit :roflol:

Nederland is 1 van de makkelijkste met aftappen, ze hebben zelfs mij lopen aftappen (pa van vriend kwam daar toen mee of ik wist waarom ik afgetapt werd. Hij kon het zelf niet zien omdat de opdracht uit andere regio was gekomen).

En dat alleen omdat de lerares van mijn ex had gezegd dat ik mogelijk een loverboy was omdat ik haar wat kadootjes had gegeven :roflol:

Dus ja je telefoon/sms verkeer wordt zonder enige gegronde reden afgetapt.
 
Kom op nou jongens en meisjes , laten we het een beetje serious houden !!!




















:roflol:
 
Dikke bullshit :roflol:

Nederland is 1 van de makkelijkste met aftappen, ze hebben zelfs mij lopen aftappen (pa van vriend kwam daar toen mee of ik wist waarom ik afgetapt werd. Hij kon het zelf niet zien omdat de opdracht uit andere regio was gekomen).

En dat alleen omdat de lerares van mijn ex had gezegd dat ik mogelijk een loverboy was omdat ik haar wat kadootjes had gegeven :roflol:

Dus ja je telefoon/sms verkeer wordt zonder enige gegronde reden afgetapt.

Geloof je nou ook altijd die onzin die je zelf schrijft?
 
Weet niet zo of Nederland zomaar whatsapp aftapt, de NSA doet het in ieder geval.
 
aantal
Het is een dat feit dat Nederland tot de meest "getapte" landen ter wereld behoort.

Jep, maar dat gaat nog steeds over aantal (tien) duizenden. Zoveel worden er niet afgetapt en e-heros hebben helemaal geen prioriteit.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 10:48 ----------

Ik geloof dat het paar honderd pagina's tellende politie dossier dat boven ligt niet echt onzinnig is :o

watchoutbadass.jpg
 
aantal

Jep, maar dat gaat nog steeds over aantal (tien) duizenden. Zoveel worden er niet afgetapt en e-heros hebben helemaal geen prioriteit.

En daarom pakken ze mensen die stoer doen op twitter ook nooit op

:roflol:
 
Back
Naar boven