XXL Nutrition

Log Kraft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dealift 3x3 170/190/215 (2) laatste set mixed
Military press 3x3 65/75/82.5 laatste set met wat legdrive
Pull ups 3x3 +20/+20/+30
Upright rows 3x6 55
Ez. bb curl 3x6 45/45/55

Ik ben er weer
 
Nice! Dat lijkt er meer op!

yup

Squat 5x5 105/110/115/120/125 atg
Bp 5x5 100/105/110/115 (2)/-
Loopband 5 minuten

Squat ging prima. Voel me er alweer sterker in worden. Ik deed hem high bar en zeer explosief. Benchpress ging ook prima alleen te hoog startgewicht gedaan waardoor ik vast liep in vierde set.
 
20 minuten loopband.

Misschien verstandig onder de dertig minuten te blijven.
 
En niet als een malle rennen, beetje joggen denk ik?
 
Deadlift 5x5 145/155/165/175/185 (4 pron.+1 mix in laatste set)
Mp 5x5 50/55/62.5/67.5/72.5 (3)
Pull ups 5x5 +20 bw 106

Ging niet verkeerd
 
125 atg is gewoon sterke shit
goed gedaan kraftmans
 
Doe je DL altijd T&G of ga je na elke rep weer opnieuw in positie zitten?
 
Doe je DL altijd T&G of ga je na elke rep weer opnieuw in positie zitten?

Het tweede wat je zegt. Ik smak de baar wel altijd hard neer op de grond. Niet kalm aan zoals anderen vaak doen. Ik vind het op mijn manier minder energie kosten
 
Het tweede wat je zegt. Ik smak de baar wel altijd hard neer op de grond. Niet kalm aan zoals anderen vaak doen. Ik vind het op mijn manier minder energie kosten

Ja daar is inderdaad zeker wat voor te zeggen en als je dat kunt doen (kan in de meeste gyms niet) zou ik het ook zeker niet laten.
Anyway, goeie DL's.
 
Gaat goed je trainingen zo te zien, flinke kilo's. Ik hanteer ongeveer zelfde soort schema als jou momenteel 5x5 vind het ideaal voor kracht.
 
Ja daar is inderdaad zeker wat voor te zeggen en als je dat kunt doen (kan in de meeste gyms niet) zou ik het ook zeker niet laten.
Anyway, goeie DL's.

Pcies, thanks

Gaat goed je trainingen zo te zien, flinke kilo's. Ik hanteer ongeveer zelfde soort schema als jou momenteel 5x5 vind het ideaal voor kracht.

Thanks bangbro, doe je ook 3x3.
 
Tijdje niet getraind onder meer door paar dagen 12 uur + op een dag gewerkt.

Net 3x3 dag met squat

Ik deed dit:squat 3x3 115/130/f

Bij 140 viel ik tijdens eerste rep voorover op mn knieën zowat tegen de spiegel aan. Ik schrok er van.

Ik moet toch eens goed bij mezelf afgaan waar het fout gaat. Ik heb genoeg cals gegeten en cardio getempert.Het kan zijn dat ik weinig vertrouwen heb in mijn free rack dat een echte powercage misschien beter voor mij is. Is niet de eerste keer dat ik voorover val.

Verder gaan deadlift, mp en pull ups prima. Alleen squat en benchpress zit ik tegen mn plateau aan. Is wel frustrerend.
 
Wow pijnlijk, heb ik ook een x gehad met 100kg gelukkig was er iemand in de buurt die me kon helpen, hoe heb jij het gewicht van je rug gekregen?
 
Wow pijnlijk, heb ik ook een x gehad met 100kg gelukkig was er iemand in de buurt die me kon helpen, hoe heb jij het gewicht van je rug gekregen?

Kruipend naar achter lopen en terug in het rek leggen.
 
Kruipend naar achter lopen en terug in het rek leggen.


Haha ****ed up man. :-p maar misschien is het een idee je kuiten aan te sterken volgens mij spelen die een rol bij het stabiel blijven staan met squatten
 
Back
Naar boven