MuscleMeat

Jack3D Micro (new) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik eigenlijk ook wel.
Ik heb nog nooit een PWO op zonder DMAA, dus wel nieuwsgierig.
Heb nog wel 3-4 potten oude Jack, dus niet direct nodig :p
 
Jammer dat deze gelijk 40eu kost.. en dat zonder dmaa en creatine
 
Daarom ga ik hem ook niet zelf uitproberen.
En beter dat er geen creatine in zit, dat was alleen maar domme opvulling naar mijn mening. Creatine heb ik zelf wel staan.
 
geen creatine? woot
krijg migraine van die shit.
binnenkort maar eens kopen dan
 
Vind creatine zowiezo overrated, gebruik het zelf helemaal niet meer, en maak de gains van me leven :cool:
Alleen als ik een keer een PWO gebruik waar het inzit, maar dit is max 1x per week.
 
Vanwaar de prijsverhoging?
 
Alleen slachtoffers die dit gaan betalen :D
 
Handig voor de resellers om te kijken of er van die proefzakjes aan te komen zijn? Wil het toch eerst even testen voordat ik zoveel geld uitgeef
 
Ik meende wel ergens gelezen te hebben dat iemand het al besteld had. Ik denk in het B&F topic, not sure though.

Ben zelf ook wel benieuwd naar de reacties en vind het eigenlijk te veel geld voor een PWO.
 
LOL. 40 euro voor een potje jack3d. De vorige versie was beter en de helft goedkoper!
 
heb 2 keer potje jack3d gebruikt, vreselijke crashs enc... vind 40e voor pwo echt te... wat zit er in 500 gram? 30 dosering?
 
40 euro....veeelste duur, kan ik beter me eigen PWO maken. Dit ga ik mooi niet ervoor neerleggen. Gekkenhuis dit!
 
Oude jack3d hier nog liggen, vorige week besteld via xxl daar hadden ze hem nog werkt wel lekker en zelf geen crash. Maar lijkt me sterk dat deze net zo goed werkt. Its all 'bout the DMAA. Of ze moeten weer een nieuwe versie daarvan hebben, maar dat lijkt me ook niet.
 
Ik vraag me inderdaad af hoe al die pre workout boosters werken zonder DMAA.
Heb zelf altijd nog met DMAA gehad.
Bij body en fitmeuk hebben ze toch diverse zonder DMAA?
Als je mensen moet geloven die het gebruiken werkt het wel, wat zit daar dan in buiten een shitload aan caffeine?
 
De suplemmenten boeren, en board sponsoren moeten ff met samples komen, die 40 euro is wel jammer.
 
Nu we het over jack3d hebben, ben ik de enigste die bij de oude (dmaa) het gevoel heeft dat ie al binnen enkele minuten begint te werken?
 
Back
Naar boven