AndroidHealthClinic

Log Roderick (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
denk je dat dat goed gaat ja? ik ben bang dat ik dan niet kan maxen zaterdag. kan het wel proberen natuurlijk

Je hoeft donderdag niet all out te gaan ofzo... En ik zou eerst maar gewoon je techniek laten checken op Papendal, dan ga je toch niet direct naar een 1RM toe.
 
je hoeft toch neit volle bak te benchen donderdag ? je kunt toch op een lager pitje benchen

ja das waar. zal wel met 80 kg gaan spelen:D

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 21:24 ----------

Je hoeft donderdag niet all out te gaan ofzo... En ik zou eerst maar gewoon je techniek laten checken op Papendal, dan ga je toch niet direct naar een 1RM toe.

nee das waar. naja ik heb altijd een alles of niets mind. maar ik zal rustig aan doen donderdag.

Ik denk dat me bank techniek redelijk goed gaat. Pjotr en de vader van Maaike hielpen me de vorige keer met techniek en gaat echt stuk beter zo.

Moet keiveel archen met die lange apen armen van me.
 
Ik zou sowieso het idee van elke training balls to the walls gaan een klein beetje laten varen overigens. Weet niet of je dat doet, maar je wordt er niet per se altijd sterker van.
 
Ik zou sowieso het idee van elke training balls to the walls gaan een klein beetje laten varen overigens. Weet niet of je dat doet, maar je wordt er niet per se altijd sterker van.

ja probeer eigenlijk ELKE keer wel wat hoger te gaan dan de week ervoor.

Hoe zou jij het aanpakken dan? strikt aan een gewicht houden een paar weken?
 
cyclussen maken, slim trainen
 
Nee, wel gewoon elke training zwaarder gaan/meer reps maken - lineaire progressie dus - maar zorgen dat er ruimte in je schema zit. In feite zou je natuurlijk eigenlijk een wedstrijd moeten prikken waarop je wilt pieken en dan de weken terug gaan tellen, en aan de hand daarvan een schema opstellen met gewicht/rep range etc.
Meer de nadruk leggen op volume (ook op lichter gewicht) om de juiste techniek en groove erin te slijten.
 
kicker en jbl

Hebben die watergekoelde zooi dan? :P

Heb zelf sq zooi liggen welke ik nog moet inbouwen, deze zomer niet aan gekomen. :( Focal k serie en mosconi versterker.. 350 watt voor sub en 2x 120 voor speakers voor.
 
cyclussen maken, slim trainen

Nee, wel gewoon elke training zwaarder gaan/meer reps maken - lineaire progressie dus - maar zorgen dat er ruimte in je schema zit. In feite zou je natuurlijk eigenlijk een wedstrijd moeten prikken waarop je wilt pieken en dan de weken terug gaan tellen, en aan de hand daarvan een schema opstellen met gewicht/rep range etc.
Meer de nadruk leggen op volume (ook op lichter gewicht) om de juiste techniek en groove erin te slijten.

naja ik ga denk ik nog eens die beginners wedstrijd doen. misschien pjotr vragen hoe of wat zaterdag!

Wel echt een reactie van jullie waar ik wat aan heb. ik ga er wat mee doen!

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 21:46 ----------

Hebben die watergekoelde zooi dan? :P

Heb zelf sq zooi liggen welke ik nog moet inbouwen, deze zomer niet aan gekomen. :( Focal k serie en mosconi versterker.. 350 watt voor sub en 2x 120 voor speakers voor.

Nee dat hebben ze niet. maar dat wil ik er wel in gaan zetten. maar me vrouwtje gaat het niet goedkeuren:(
 
Heb me vanochtend netjes aan me belofte gehouden en strikt en wat lichter getraint. krijg ik net een email dat de training van zaterdag afgelast is.

me mad:(
 
Heb me vanochtend netjes aan me belofte gehouden en strikt en wat lichter getraint. krijg ik net een email dat de training van zaterdag afgelast is.

me mad:(

ga je toch nog een keer :D
 
Zwaar trainen is niet altijd beter man ;)
 
maar dan heb je een voldaan gevoel toch? nu heb ik dat niet:(

ik heb ook een voldaan gevoel als ik een dag rustig getraind heb, dat is moeilijker vol te houden als hard trainen :roflol: bekijk het op die mannier
 
ik heb ook een voldaan gevoel als ik een dag rustig getraind heb, dat is moeilijker vol te houden als hard trainen :roflol: bekijk het op die mannier

op hoeveel % van je kunnen moet je dan eigenlijk trainen voor een goed resultaat?

Ik probeer normaal altijd gewicht te verhogen zodat ik weet dat ik vooruit ga. of ben ik nou dom bezig?
 
op hoeveel % van je kunnen moet je dan eigenlijk trainen voor een goed resultaat?

Ik probeer normaal altijd gewicht te verhogen zodat ik weet dat ik vooruit ga. of ben ik nou dom bezig?
ik train volgens Wendler, zijn zoveel verschillende manier van trainen jo , kan jou niet zeggen wat goed of fout is
 
op hoeveel % van je kunnen moet je dan eigenlijk trainen voor een goed resultaat?

Ik probeer normaal altijd gewicht te verhogen zodat ik weet dat ik vooruit ga. of ben ik nou dom bezig?

Lees je wel eens de logjes of posts van ziyed? Of die van Niels (chopperbob)?

bankt 180 raw max en doet bijna al zn werksetjes op 130/140kg oid
 
Lees je wel eens de logjes of posts van ziyed? Of die van Niels (chopperbob)?

bankt 180 raw max en doet bijna al zn werksetjes op 130/140kg oid

nee die lees ik eigenlijk niet nee. heb je een linkje? dan kan ik het bekijken!
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Nee dat hebben ze niet. maar dat wil ik er wel in gaan zetten. maar me vrouwtje gaat het niet goedkeuren:(

Watergekoeld is onzin, kijk naar de zieke hoeveelheid lucht die verplaatst wordt door die subs. Je kan beter kijken naar spul wat goede geluidskwaliteit levert, heb je veel langer plezier van en je oren ook :P

Maar niet getraind in de tussentijd?
 
Watergekoeld is onzin, kijk naar de zieke hoeveelheid lucht die verplaatst wordt door die subs. Je kan beter kijken naar spul wat goede geluidskwaliteit levert, heb je veel langer plezier van en je oren ook :P

Maar niet getraind in de tussentijd?

wel lezen he haha vanochtend nog rustig getraint!







Ik heb de log van Niels gevonden maar die van Ziyed zie ik nie staan:O?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven