Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

aRuOX.png
 
Laatst bewerkt:
Weet niet waar de discussie over gaat, maar jullie zijn allemaal een stelletje amateurs.

IK ben de echte pokémonmeester

Haha oprotten jij, mijn charizard ownt jouw.
Oldschool pokemon ftw, **** die nieuwe shit.

Pikachu ownt alles.

Pikachu doe bliksemstraal >> pokemon X = dood


:trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 14:59 ----------

P.S. pokemon is idd oldschool.. **** de nieuwe shit

Nix oldskool aan poke****, GIJoe is pas oldskool !!
Maar toen waren jullie nog niet zindelijk :D. (geen hate hoor ;))

Moltres heeft ook 120HP en die ownt je ****ing charizard!

Tsss snorlex is the real shit teminste, hij verslaat jullie terwijl hij slaapt

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/pokemon-topic-319933/#post7130627

oprotten nou
 
The king

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

c2l2NktoWkRNcE0x_o_zyzz---the-ultimate-tribute.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hqdefault.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind zn shape op laatste foto wel wat minder tho...:D
 
Laatste pic was in zijn laaste paar weken dacht ik.. Volgens mij had hij toen besloten om arnold mode te gaan, zou me ook niet verbazen als hij toen naar de hgh heeft gegrepen als je kijkt naar zijn buik bij the road trip..
 
Laatste pic was in zijn laaste paar weken dacht ik.. Volgens mij had hij toen besloten om arnold mode te gaan, zou me ook niet verbazen als hij toen naar de hgh heeft gegrepen als je kijkt naar zijn buik bij the road trip..

Want je hebt meteen een gut? :roflol:
 
jammer dat het weer een halve pagina over pokemon gaat. maja wat moeten we anders :(

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 21:49 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


denk je weer een beetje mirin te zijn tot dat je naar het persoon links van zyzz keek :(
maar wtf zyzz staat hier niet echt goed bij ofzo

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 21:53 ----------

Wel als die zijn benen trainde

dan is dat broekje alsnog ****ing lelijk gast. pff kom op :p
wil niet haten maar dit is gewoon puur zyzz zijn stijl copyen. beter houd die het gewoon op zn eigen ding als die dat wel heeft?!
 
ik meen gelezen te hebben dat ie tijdens de roadtrip (halfjaar voor zn dood?) minder kon trainen en niet perfect eten...denk dat ie in 2010 zn beste vorm heeft behaald.
 
Wat een gehate op die laaste pics , Hij was warsch al een tijdje off . Voeding op vakantie niet optimaal en hij was lekker aan het flashen op coke. Logisch dat ie er soms wat minder uit ziet.
 
Wat een gehate op die laaste pics , Hij was warsch al een tijdje off . Voeding op vakantie niet optimaal en hij was lekker aan het flashen op coke. Logisch dat ie er soms wat minder uit ziet.

waarom is dat gelijk weer gehaat als je zegt dat die er op de pics minder uit ziet?? ...
 
vond zn shape aan het eind indd ook niet zo bijzonder meer hij zei dat die aan het bulken was maar volgens mij begon al dat feesten hem eerder een beetje op te breken.
 
Back
Naar boven