MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

eenmanszaak officieel yamaha reparateur heeft zelf altijd gp"s gereden, ik rijd op een yamaha r6 uit 2000.
bougies/olie/oliefilter/koelvloeistof/rem vloeistof V+A/ remmen schoonmaken/smeren/carburateurs synchroon afstellen/luchtfilter/koppelingsvloeistof/keting spannen/smeren/ ben ik nog iets vergeten?:P


Ja, 1 man zaak die zijn idd goedkoper.
Maar daar tref je het dan wel mee..!! Nette prijs 250.
Heb je ook een naam ??? Mischien altijd handig :cool:
 
cees doorakkers uit molenschot

[Link niet meer beschikbaar]
 
Thanks,

Ga is ff kijken :-)
Ben wel van de yamaha's zeg maar.
 
vshm5u.jpg


otzsox.jpg


2lnk5sg.jpg


Zo'n kont wil ik op m'n TLR...iemand die meer info heeft over het verkrijgen of een adres weet om het te maken? (of misschien zelf wel handig genoeg is hiervoor...)
 
Laatst bewerkt:
bzEV6.jpg


v2vGS.jpg


o89f6.jpg


Zo'n kont wil ik op m'n TLR...iemand die meer info heeft over het verkrijgen of een adres weet om het te maken? (of misschien zelf wel handig genoeg is hiervoor...)

je photos doen het nie!:(
 
nu zie ik hem wel! niace ass
 
nu zie ik hem wel! niace ass

Had foto's eerst bij imgur geupload maar werkte niet dus nu bij tinypic :) Ben echt verliefd op dit design! Heb een enkeling gehoord over kant en klare versie echter geen webshop of whatsoever meer waar te krijgen voor een 'betaalbare' prijs
 
Had foto's eerst bij imgur geupload maar werkte niet dus nu bij tinypic :) Ben echt verliefd op dit design! Heb een enkeling gehoord over kant en klare versie echter geen webshop of whatsoever meer waar te krijgen voor een 'betaalbare' prijs

Wat mag hij max kosten dan?
 
Wat mag hij max kosten dan?

heb zo geen bedrag in mijn hoofd...zal ook echt afhankelijk zijn van de afwerking en kwaliteit.

Een serieus bod is alles in bespreekbaar.

heb bedragen van 800+ euro voorbij zien komen voor een niet afgewerkte kont zonder sub frame en dat vind ik net wat teveel
 
Laatst bewerkt:
welke suzuki is dat? erg knap maar kan hem niet vinden.
 
net de r6 maar weer een grondige schoonmaak gegeven, vanavond nieuw dempertje ophalen: Laser Hotcam!:D gelijk monteren en dan staat de motor er weer netjes bij:D
 
net de r6 maar weer een grondige schoonmaak gegeven, vanavond nieuw dempertje ophalen: Laser Hotcam!:D gelijk monteren en dan staat de motor er weer netjes bij:D

:p foto als hij klaar is????
 
Heb nu ook m'n papiertje yeah buddy
 
Back
Naar boven