XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Post hier nieuws, filmpjes of praat mee over auto's

Hier wel een aardig filmpje over een terreinwagen die een sportwagen er uit boekt

Mercedes G63 AMG verpulvert Nissan 370Z

http://www.autoweek.nl/video/3074/mercedes-g63-amg-verpulvert-nissan-370z

Lol gister ook gezien ik lachde me kapot toen ik die cameraman zag vliegen over de achterbank:roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 13:47 ----------

dan nog heb ik liever die nissan. Ookal is die mercedes zwaarder. is het nog appels met peren vergelijken. Verschil kwa motor inhoud zegt al genoeg.
Verschil kwa motorinhoud zegt al genoeg? die mercedes is ook even 1000kg ofzo zwaarder heh ( 2400kg )
Dus lijkt me logisch dat die een groter blokkie mag hebben:)

En je wilt liever de nissan van 70.000 euro? doe mij die mercedes van 210.000 euro maar hoor:p
 
Hehe, er is ook nog een G65 AMG die is nog bruter
 
Chris harris kan het wel leuk vertellen, ja. Hij vindt zichzelf, in tegenstelling tot andere car reviewers, niet zo grappig.
 
Dit is ook wel leuk kanaal

[Link niet meer beschikbaar]

Check vooral de stoomautos. Is een aanrader!

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 19:50 ----------


volkswagen+marketing = audi
 
Chris harris kan het wel leuk vertellen, ja. Hij vindt zichzelf, in tegenstelling tot andere car reviewers, niet zo grappig.

ja chris harris en matt farah zijn mijn 2 favo car reviewers
 
Vind ik al jaren een prachtige bak die Merc.
 
Dit is ook wel leuk kanaal

[Link niet meer beschikbaar]

Check vooral de stoomautos. Is een aanrader!

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 19:50 ----------



volkswagen+marketing = audi
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

boom

nee, serieus.. vooral die witte versie is echt super mooi. specs en motor en al die shit boeit me niet veel haha. ben best vrouwelijk als het daarop komt, ben ook helemaal niet van auto's. Motoren daarentegen is weer een heel ander verhaal.
 
Dit is ook wel leuk kanaal

[Link niet meer beschikbaar]

Check vooral de stoomautos. Is een aanrader!

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 19:50 ----------



volkswagen+marketing = audi

Ja Mooi man hij heeft verschillende stroomautos staan.

Ik verkies de terrein wagen boven de nissan.
Puur vanwege comfort.

Niet dat ik in real life beide zou willen hebben.
 
Zo'n Golf GTI W12 is pas bruut, 6 liters en 650 pk'tjes :)
 
Ik blijf een hele grote fan van de Maserati Gran Turismo S, als ik veel geld heb koop ik deze meteen :o

112_0808_08z+2008_maserati_GranTurismo_s+front_three_quarters_view.jpg


112_0808_06z+2008_maserati_GranTurismo_s+rear_three_quarters_view.jpg
 
En je wilt liever de nissan van 70.000 euro? doe mij die mercedes van 210.000 euro maar hoor:p

Ok, als je één van de twee auto's krijgt, kies je de merc, verkoop je die door, en koop je met een deel van dat geld gewoon de Nissan en dan hou je nog wat geld over. Kan me niet voorstellen dat iemand graag in die lelijke container wil rond rijden.
 
Ok, als je één van de twee auto's krijgt, kies je de merc, verkoop je die door, en koop je met een deel van dat geld gewoon de Nissan en dan hou je nog wat geld over. Kan me niet voorstellen dat iemand graag in die lelijke container wil rond rijden.

ik denk dat er zat zijn die de g63 verkiezen boven de 370z, en niet vanwege de prijs maar qua bruutheid en stijl.
 
Back
Naar boven