AndroidHealthClinic

Delicious Breakfast - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Delicious Breakfast is een ontbijtproduct dat speciaal is ontwikkeld om de doelen van bodybuilders, fitnessers en andere krachtsporters dichterbij te brengen. Het is een zorgvuldig samengestelde ontbijtpap die de essentiële voedingsstoffen voor kracht, massa en spiergroei combineert in één voedzaam en smakelijk product. Delicious Breakfast bevat een mix complexe koolhydraten uit onder andere tarwe, rijst en maïs. En hoogwaardige eiwitten uit whey proteïne.

    Deze samenstelling is ideaal voor mensen die meer energie, kracht en spieren voor ogen hebben. Enerzijds zorgen de zuivere complexe koolhydraten ervoor dat je gedurende de dag blijft profiteren van de energie-afgifte van je ontbijt. Meer energie, minder vermoeidheid. Anderzijds levert de whey jouw lichaam direct hoogwaardige eiwitten en aminozuren – sneller opneembaar dan welk eiwit dan ook. Dat is precies wat jouw spieren ’s ochtends nodig hebben. En los van dit alles, is het ook nog eens een overheerlijk ontbijt dat in een mum van tijd op tafel staat.


    Alle voedingsstoffen voor een superontbijt in één product
    Complexe koolhydraten uit verschillende zuivere granen
    Gebalanceerde afgifte van energie over de dag voor een energiek gevoel
    Hoogwaardige eiwitten uit whey proteïne voor meer spiergroei- en herstel
    Bevat geen toegevoegde suikers
    Bevat geen kunstmatige zoetstoffen
    Bijzonder vezelrijk, dus goed voor de spijsvertering
    Heerlijke lichte vanille smaak
    Snel en eenvoudig te bereiden, binnen een minuut klaar
    100% natuurlijk product
    Zowel warm als koud te gebruiken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken and counting...
  • Hoe is de smaak van dit supplement? vanilla... licht zoete smaak/GOED
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2,5 scoops 80gr iedere ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION ( http://www.xxlnutrition.nl/delicious-breakfast/xxl-nutrition )
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending/ free samples/kassakorting
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34.50 EURO
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JA! het product is een goede volwaardige maaltijdvervanger (goede eiwit/koolhydraatverhouding)

Mijn review:

IK kreeg mijn pot DELICIOUS BREAKFAST binnen de dag na mijn bestelling...

kon niet wachten om het te proberen, dus zoals het gebruik voorschrijft, 300ml halfvolle melk in de microgolf, dan 2.5 scoops delicious breakfast al roerend gemengd met de melk en klaar was mijn vervangmaaltijd.


PRO:

- ik was verrast van de smaak, lekker licht zoete vanillesmaak
- mengde makkelijk zonder brokken achteraf.
- 5 minuutjes later had ik het goedje naar binnen en was ik voldaan zonder dat het zwaar op de maag ligt.
- per maaltijd krijg je even 40 gr eiwit binnen en een heleboel "gezonde" koolhydraten uit gerstemeel, gierstmeel, haverbloem, roggemeel,...

CONTRA:
- het is een papje (voor mensen die niet graag papjes eten)

IK BEN OVERTUIGD DAT HET EEN GOEDE/GEZONDE MAALTIJD IS DIE MIJ EN MIJN SPIEREN GENOEG ENERGIE EN VOEDINGSSTOFFEN GEEFT DIE HET NODIG HEEFT!

3.jpg


del1.jpg


del2.jpg


del3.jpg
 
Top om te horen dat je het lekker vond. :thumbs:
Ik ben lang met dit product bezig geweest om het goed en lekker te krijgen. Maar nu is het zelfs met water heerlijk.

Delicious Breakfast is een supplement in de lijn van de Delicious Pancakes die het gemak dienen en daarbij erg voedzaam zijn.

Er komen binnenkort nog meer producten uit in deze lijn.
 
ik ben benieuwd naar wat er nog komen zal? ik ben alvast fan van de delicious pancakes
 
Vandaag bestelling ontvangen en kon niet wachten tot morgenvroeg. Dus maar even Delicious Breakfast als avondeten genomen :D

Alles aan dit spul is geweldig:

-De smaak en oplosbaarheid zijn geweldig.
-Heel makkelijk te bereiden.
-Veel soorten complexe carbs
-Ook koud met een shakebeker smaakt het nog prima

Ik weet zeker dat dit een groot succes gaat worden aangezien er heel veel mensen zijn die 's ochtends vroeg niet al te veel weg krijgen.

Blijft het bij de vanillesmaak of komen er nog meer smaken van?
 
Hey Turbo!

We zijn ook met de Breakfast bezig met een nieuwe smaak, dat is wat eenvoudiger als met de Pancake's.

Maar als er nog suggesties zijn voor een 2e smaak naast de Vanille dan hoor ik het graag!
 
daarnet mijn portie delicious breakfast naar binnen gewerkt... 3hr later, nog geen honger, de spierpijn van mijn training gisteren, die is er wel nog...
 
wat zijn de macro's voor 1 portie ontbijt?
 
daarnet mijn portie delicious breakfast naar binnen gewerkt... 3hr later, nog geen honger, de spierpijn van mijn training gisteren, die is er wel nog...

En hoe vond je de smaak? Je kan het ook gewoon drinken als een maaltijdvervanger probeer maar eens. Dat is ook heerlijk.
 
Hey Turbo!

We zijn ook met de Breakfast bezig met een nieuwe smaak, dat is wat eenvoudiger als met de Pancake's.

Maar als er nog suggesties zijn voor een 2e smaak naast de Vanille dan hoor ik het graag!
Meerdere smaken zijn altijd welkom!

Al denk ik wel dat vanille altijd de lekkerste smaak blijft voor dit soort producten. Maar een beetje afwisseling is natuurlijk altijd goed. Misschien dat een cappuccino smaak iets is. Of anders gewoon aardbei of banaan.

Ben benieuwd wat er nog allemaal komen gaat!
 
chocolade smaak en ik koop het!!:P

Ik ben met 2 smaken bezig namelijk chocolade en cookies & cream, even kijken welke het beste is. Ik denk dat de we komende week tijdelijk zonder Delicious Breakfast komen te zitten. Alles is eruit gevolgen!
 
Deze gaat in mijn schema na mijn wedstrijd jammie:D
 
aiaiaiaiai, enkel voor 's morgens é :)
 
Je kan het natuurlijk ook gewoon 's avonds eten :D
 
doe ik ook....als ik niet aan mijn eiwitten kom voor die dag... avondportie eiwitten
 
Laatst bewerkt:
Heb gister de eerste keer deze pap genomen en hij is echt super!
Een dikke 10!
 
Heb gister de eerste keer deze pap genomen en hij is echt super!
Een dikke 10!

:thumbs: De potten zijn de deur uitgevlogen we zijn uitverkocht :eek:

Volgende week komt er weer wat binnen.
 
:thumbs: De potten zijn de deur uitgevlogen we zijn uitverkocht :eek:

Volgende week komt er weer wat binnen.
Nu alweer uitverkocht? Dan is het wel erg hard gegaan. Zit heel Nederland voortaan aan de Delicious Breakfast of wat haha
 
Back
Naar boven