AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic

  • Topic starter wwe
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 55K
  • Volgers 74

Bezoekers in dit topic

Iemand deze melding al eens gehad op de ps3?

Het filesysteem op de harde schijf is beschadigd en zal worden hersteld.

Daarna kun je alleen bevestigen kiezen. Dit een paar keer gedaan maar hij komt telkens weer met deze melding :(
Ik kwam het volgende tegen als mogelijke oplossing:

Naar aanleiding van uw correspondentie sturen wij u hierbij de instructies voor Opstarten in "Safe Mode"

Sinds firmware versie 2.60 is er een "safe mode" toegevoegd. Voordat we een omruiling starten, adviseren wij dringend om onderstaande stappen uit te voeren.

Hoe komt u in de safe mode?

1. Zorg ervoor dat de Ps3 op standby staat (het rode lampje voorop de Ps3 moet branden).
2. Toets de standbytoets in en hou deze vast totdat het lampje na twee keer piepen weer rood wordt.
3. Toets tenslotte weer de standbytoets in en laat deze los zodra het apparaat twee keer kort achter elkaar piept.
4. Verbind nu een controller met de USB-kabel aan de Playstation en toets de PS toets in.
5. Er verschijnt een scherm met 6 opties.

De opties zijn:
1. Restart System (Hoeft u niet te gebruiken)
2. Restore Default Settings
3. Restore File System
4. Rebuild Database
5. Restore PS3 System
6. System Update (Hoeft u niet te gebruiken)

Wanneer u in de safe mode bent, kunt u het beste kiezen voor optie 3.
Helpt dit niet, kies dan voor optie 4/ 5. Het enige nadeel hiervan is dat dan alle opgeslagen gegevens verloren kunnen gaan.



Als ik optie 3 of 4 kies, geeft die aan dat het uren kan gaan duren. Iemand nog een andere oplossing?

Heb die melding ook al meerdere keren gehad, maar duurde zeker geen uren. Tien minuten max. Maat van me kreeg die melding ook en heeft op het rondje gedrukt en dat ging ook prima. Zelf nog niet kunnen proberen.
 
Heb die melding ook al meerdere keren gehad, maar duurde zeker geen uren. Tien minuten max. Maat van me kreeg die melding ook en heeft op het rondje gedrukt en dat ging ook prima. Zelf nog niet kunnen proberen.

Dan moet ik toch maar eens optie 3 of 4 kiezen. Heb Playstation NL wel benaderd maar er werd gezegd dat ik met de helpdesk moest bellen. Weet bijna wel zeker dat ze dan met komen met het verhaal over de ''safe mode''. Of zal er nog een andere optie zijn?
Deed je Playstation het gewoon weer goed na de tijd? Met het opnieuw instellen van alles ben je ook nog wel een keertje klaar ofniet?
 
zijn er mensen die fifa12 ultimate team 'speelden' en hun spelers niet meer nodig hebben? :p
 
Nice, metal gear solid collection!
 
Dan moet ik toch maar eens optie 3 of 4 kiezen. Heb Playstation NL wel benaderd maar er werd gezegd dat ik met de helpdesk moest bellen. Weet bijna wel zeker dat ze dan met komen met het verhaal over de ''safe mode''. Of zal er nog een andere optie zijn?
Deed je Playstation het gewoon weer goed na de tijd? Met het opnieuw instellen van alles ben je ook nog wel een keertje klaar ofniet?
Deed het daarna gewoon weer prima. Hoefde niks opnieuw in te stellen o.i.d.
 
Heeft iemand mw3 elite??
 
Ik heb deze onderstaande games nog liggen die ik niet speel, iemand die ze wil kopen? Wil ze eigenlijk in 1x verkopen. Stuur maar een pm ofzo

Batman Arkham City
Dragon Age 2
Gran turismo 5
Duke Nukem Forever
 
Vraagje boy's sinds vandaag doet me playstation vaag...

hij geeft geen beeld meer weer maar wel geluid en kan nog wel dvd's / games afspelen :S

iemand enig idee what the (piep) er aan de hand is?

karma 4ever voor de oplossing! :) ( die werkt ;) )
 
Vraagje boy's sinds vandaag doet me playstation vaag...

hij geeft geen beeld meer weer maar wel geluid en kan nog wel dvd's / games afspelen :S

iemand enig idee what the (piep) er aan de hand is?

karma 4ever voor de oplossing! :) ( die werkt ;) )

HDMI kabel misschien verrot?
 
Iemand een leuke first person shooter waar een goed verhaal inzit zoals een van de oude resident evils vond deze games altijd geweldig, iemand deze voor ps3 gespeeld?
Game 2 die me leuk lijkt is de nieuwe god of war is dat iets of niemand gespeeld?
 
Iemand een leuke first person shooter waar een goed verhaal inzit zoals een van de oude resident evils vond deze games altijd geweldig, iemand deze voor ps3 gespeeld?
Game 2 die me leuk lijkt is de nieuwe god of war is dat iets of niemand gespeeld?

They don't make them like that anymore, brah.

Ik zou het wel fijn vinden mochten ze weer een resident evil/horrorgame maken met zo een fixed camera angles (eventueel met een camera die pant, zoomt en roteert), updatet controls, een storyline die niet naar de achtergrond wordt geduwd, héél weinig ammo en shitloads + shitloads + shitloads aan trage (en hier en daar snelle) zombies.
 
wie heeft er Playstation Plus? en is het nou fijn om te hebbe?
btw add me @LeSevke :D
 
Iemand een leuke first person shooter waar een goed verhaal inzit zoals een van de oude resident evils vond deze games altijd geweldig, iemand deze voor ps3 gespeeld?
Game 2 die me leuk lijkt is de nieuwe god of war is dat iets of niemand gespeeld?

Uncharted al gespeeld?

Niemand kijkt uit naar Black Ops 2 ? :O

Nog niet besteld, maar gaat er wel van komen. Kan me wel wat uurtjes vermaken ;)
 
Uncharted al gespeeld?



Nog niet besteld, maar gaat er wel van komen. Kan me wel wat uurtjes vermaken ;)

Lol, Uncharted, als er 1 game overrated en saai is dan is het uncharted wel, hoe kan je dat een shooter noemen man, dan kan je nog beter Mafia 2 gaan halen. Enige wat leuk is van Uncharted zijn de personages, de humor en de setting, qua gameplay is het echt ruk.
 
Lol, Uncharted, als er 1 game overrated en saai is dan is het uncharted wel, hoe kan je dat een shooter noemen man, dan kan je nog beter Mafia 2 gaan halen. Enige wat leuk is van Uncharted zijn de personages, de humor en de setting, qua gameplay is het echt ruk.

Geen echte shooter idd, maar het verhaal is wel mooi gebracht. En als tussendoortje heb ik me er wel mee vermaakt.

Mafia 2 nog niet gespeeld.
 
Back
Naar boven