Fitness Seller

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Keuzes he, vatsigheid iets minder betekend misschien ff kracht inleveren, kan je daarna weer iets schoner bouwen...

ja dat is eigenlijk wel wat ik wil. en ik denk ook wel dat ik dat kan. maar nu ik het achteruit zie gaan sippelt me motivatie weg snap je..

en ik wil het liefst gewoon ook kunnen squatten en DLen. had het een tijd lang opgegeven maar dan toch knaagt het weer en baal ik er weer van.. tis zuur
 
Ja het leven is geen pannenkoek man :(
 
Ja het leven is geen pannenkoek man :(

maar wat zou jij doen dan. doorgaan met lichte dl en SQ of toch alternatieven gaan zoeken? als ik meer dan 105 SQ dan voel ik toch echt me enkels keihard:(
 
maar wat zou jij doen dan. doorgaan met lichte dl en SQ of toch alternatieven gaan zoeken? als ik meer dan 105 SQ dan voel ik toch echt me enkels keihard:(
Ik kan niet voelen wat jij voelt aan je enkels man... wat zeggen fysiotherapeuten oid ?
 
Ik kan niet voelen wat jij voelt aan je enkels man... wat zeggen fysiotherapeuten oid ?

er is niks aan te doen. heb speciale steunzolen. ben naar ziekenhuizen geweest. operaties gehad en het word gewoon niet beter.

Dat is de reden dat ik voor bank ga
omdat ik de rest niet goed uit kan voeren. maar als dan ook me bank blijft hangen zakt de moed me in me schoenen
 
die bench ligt gewoon aan je voeding op het moment.... dat komt wel weer
 
die bench ligt gewoon aan je voeding op het moment.... dat komt wel weer

maar als ik dan weer meer ga eten komt me endo bouw weer om de hoek...
 
Hoeft niet, dat eet je dus blijkbaar niet goed of ben je gewoon max aan het cheaten
 
Hoeft niet, dat eet je dus blijkbaar niet goed of ben je gewoon max aan het cheaten

ik let er echt op ik had 3 weken niks gecheat op gisteren na dan. ik heb me voeding berekend met de bekende formules enzo. dus dat zou goed moeten zitten. ik eet wel veel zuivel misschien is dat het...
 
als jij na je cut gewoon clean gaat bulken vliegen die kilo's er echt niet aan hoor.... hoe endo je ook bent
 
als jij na je cut gewoon clean gaat bulken vliegen die kilo's er echt niet aan hoor.... hoe endo je ook bent

ik zal het wel niet goed berekend hebben dan.

Lichaamsgewicht

=

---------- kg



Vetpercentage

=

---------- %



Vet Vrije Massa (VVM)
= Lichaamsgewicht x (100-vetpercentage%) =

---------- kg



Basisbehoefte =

VVM x 24 =

---------- kcal



Sporttoeslag =

0.1 x basisbehoefte =

---------- kcal



Arbeidstoeslag:

geringe arbeid=

basisbehoefte x 0.3 =

---------- kcal

matige arbeid=

basisbehoefte x 0.5 =

---------- kcal

lichtzware arbeid=

basisbehoefte x 0.75 =

---------- kcal

zware arbeid=

basisbehoefte x 1.0 =

---------- kcal


Sportieve arbeidstoeslag

Beginners
Gevorderde beginners
Gevorderden
Vergevorderden

+300
+400
+500
+600

---------- kcal
---------- kcal
---------- kcal
---------- kcal



Totale dagelijkse energiebehoefte =

---------- kcal



Eiwitbehoefte=

VVM x 1.5-2 gram =

---------- gram


aantal gram x 4 =

---------- kcal



Vetbehoefte=

20% van tot. energiebehoeften=

---------- kcal


aantal kcal / 9 =

---------- gram



Koolhydraatbehoefte=
(tot. dag. energiebeh.)-(dag. eiwitbeh.)-(behoefte aan vetten) =


---------- kcal


Aantal kcal / 4 =

---------- gram


dit heb ik aangehouden
 
gewoon die standaard excel bestandjes aanhouden, hoef je zelf niet echt te rekenen
 
gewoon die standaard excel bestandjes aanhouden, hoef je zelf niet echt te rekenen

ik had hem zelf uitgerekend en geen excelletje.

Heb jij een mooi bestandje waar ik mee kan spelen en effe kan kijken of het van mij wel goed is?
 
ik had hem zelf uitgerekend en geen excelletje.

Heb jij een mooi bestandje waar ik mee kan spelen en effe kan kijken of het van mij wel goed is?
pfff nee meot je ff zoeken, excel bestandje voedingsschema,
 
hebbes. me onderhoud zou 3463 Kcall moeten zijn. met mijn berekening zat ik op 3500 dus dat is het nie
 
ach **** het

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 20:19 ----------

kan beter gaan bodybuilden ofzo...
 
stop eens met huilen en stel je niet zo aan, als je teveel krachtverlies hebt dan eet je dus gewoon te weinig en cut je te hard. zo simpel is het
 
stop eens met huilen en stel je niet zo aan, als je teveel krachtverlies hebt dan eet je dus gewoon te weinig en cut je te hard. zo simpel is het

ok
 
ach **** het

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 20:19 ----------

kan beter gaan bodybuilden ofzo...

:roflol:

Je moet niet zo blind staren op dat endo.

Ecto of endo.. 200 kcal overschot is bij beide evenveel vet.

Ecto heeft gewoon andere bouw en snellere stofwisseling. Bij endo is het nou eenmaal wat trager.

Misschien dat endo wat eerder kcal omzet naar vetten dan spieren dan een ecto maar goed, dat is gewoon een kwestie van wat minder koolhydraten eten als endo.
 
:roflol:

Je moet niet zo blind staren op dat endo.

Ecto of endo.. 200 kcal overschot is bij beide evenveel vet.

Ecto heeft gewoon andere bouw en snellere stofwisseling. Bij endo is het nou eenmaal wat trager.

Misschien dat endo wat eerder kcal omzet naar vetten dan spieren dan een ecto maar goed, dat is gewoon een kwestie van wat minder koolhydraten eten als endo.

tja is ook zo. was effe me padje kwijt....

mischien gewoon een andere manier van trainen en geen SQ en DL meer want het gaat gewoon echt niet.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven