Fitness Seller

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En ook niet blindstaren op berekeningen.. Gewoon naar de praktijk kijken..

1 kilo vet is 7333 kcal en 1 kilo spier is 4000 kcal.

Gewoon kijken hoeveel kcal je eet en hoeveel kilo vet/spier je daarmee gained op langer termijn. Op die manier weet je je onderhoud.. Maar goed, dat verschilt uiteindelijk ook van dag tot dag en van periode tot periode. Koud weer is meer kcal nodig enz..
 
tja is ook zo. was effe me padje kwijt....

mischien gewoon een andere manier van trainen en geen SQ en DL meer want het gaat gewoon echt niet.

Heyy, scott mendelson squat en deadlift ook niet ;)
 
Ik train al heel wat jaartjes en ik heb nog nooit van mijn leven gecut, is ook een totaal nutteloze bezigheid voor een powerlifter, behalve als je voor een wedstrijd onder een bepaald gewicht zou moeten zitten.
Gewoon hard trainen en fatsoenlijk eten.
En maak het allemaal niet zo moeilijk, het is een langetermijnsport. Altijd maar willen veranderen van schema als er even een mindere training tussen zit.
 
tja is ook zo. was effe me padje kwijt....

mischien gewoon een andere manier van trainen en geen SQ en DL meer want het gaat gewoon echt niet.

Nouja, anders misschien toch gaan bodybuilden als sq en dl niet lukt.

Je moet jezelf niet gaan forceren.. Gewoon doen waarbij je je goed voelt, lukt dat niet, proberen te focussen op iets anders waar jij gelukkig van wordt. :)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 20:33 ----------

Ik train al heel wat jaartjes en ik heb nog nooit van mijn leven gecut, is ook een totaal nutteloze bezigheid voor een powerlifter, behalve als je voor een wedstrijd onder een bepaald gewicht zou moeten zitten.
Gewoon hard trainen en fatsoenlijk eten.
En maak het allemaal niet zo moeilijk, het is een langetermijnsport. Altijd maar willen veranderen van schema als er even een mindere training tussen zit.

Uiteindelijk lijkt t me toch handig om geen extreem hoog vet% te hebben.. Alles wat aan je buik zit moet je toch omhoog squatten :p
 
Heyy, scott mendelson squat en deadlift ook niet ;)

Ik train al heel wat jaartjes en ik heb nog nooit van mijn leven gecut, is ook een totaal nutteloze bezigheid voor een powerlifter, behalve als je voor een wedstrijd onder een bepaald gewicht zou moeten zitten.
Gewoon hard trainen en fatsoenlijk eten.
En maak het allemaal niet zo moeilijk, het is een langetermijnsport. Altijd maar willen veranderen van schema als er even een mindere training tussen zit.

das waar maar die SQ en DL moeten er eigenlijk wel uit voor me eigen best wil
Nouja, anders misschien toch gaan bodybuilden als sq en dl niet lukt.

Je moet jezelf niet gaan forceren.. Gewoon doen waarbij je je goed voelt, lukt dat niet, proberen te focussen op iets anders waar jij gelukkig van wordt. :)

nee man ik kick echt wel op de bench dat is het niet, maar wilde graag ook gewoon compleet kunnen PLen
 
Uiteindelijk lijkt t me toch handig om geen extreem hoog vet% te hebben.. Alles wat aan je buik zit moet je toch omhoog squatten :p

Ga jij nou toch gewoon weg man, je snapt er helemaal geen zak van.
 
Trouwens he, dit heb je vorig jaar ook gehad, kon je ook al niet squatten en deadliten. Was je er een tijdje mee gestopt en ging het weer goed, out of the blue ga je weer squatten en deadliften terwijl je het niet eens kan met je lichaam... Why?
 
Trouwens he, dit heb je vorig jaar ook gehad, kon je ook al niet squatten en deadliten. Was je er een tijdje mee gestopt en ging het weer goed, out of the blue ga je weer squatten en deadliften terwijl je het niet eens kan met je lichaam... Why?

ik wil het zo graag. ik wil gewoon kunnen PLen en wil niet toegeven. maar zie nu dat het gewoon echt niet kan zo..
 
ik wil het zo graag. ik wil gewoon kunnen PLen en wil niet toegeven. maar zie nu dat het gewoon echt niet kan zo..

:(

Ga anders een keer naar fysio wat die adviseert.

Niet demotiverend bedoeld maar als t niet lukt moet je gewoon stoppen. Het is het niet waard om op jouw leeftijd je enkels al kapot te maken :(

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 20:39 ----------

je kunt beter in de troll sectie blijven, daar ben je beter in als powerlifting :)

Hmm, nouja als je op 40% staat lijkt t toch dat t me tegen zou werken maar goed, zal me wel buiten de discussie over vet% bij powerliften houden.
 
:(

Ga anders een keer naar fysio wat die adviseert.

Niet demotiverend bedoeld maar als t niet lukt moet je gewoon stoppen. Het is het niet waard om op jouw leeftijd je enkels al kapot te maken :

ik loop bij de fysio, heb steunzolen en medicijnen. heb operaties gehad. this is the way it is ze kunnen er niks mee

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 20:41 ----------

Zou ik gewoon me schema aanhouden die ik nu heb. en me benen trainingen gewoon doen op de leg ext en curls zoals ik vorigjaar deed. of moet ik het dan toch helemaal omgooien?

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 20:49 ----------

blijf denk ik me schema volgen en doe ipv van squats en dl gewoon weer leg ext leg curls en dat soort dingen. tis niet anders helaas
 
:(

Ga anders een keer naar fysio wat die adviseert.

Niet demotiverend bedoeld maar als t niet lukt moet je gewoon stoppen. Het is het niet waard om op jouw leeftijd je enkels al kapot te maken :(

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 20:39 ----------



Hmm, nouja als je op 40% staat lijkt t toch dat t me tegen zou werken maar goed, zal me wel buiten de discussie over vet% bij powerliften houden.
welke powerlifter staat er nou op 40% vet :roflol:
 
kap is met trollen gvd...


sorry hoor net dat me maatje in het ziekenhuis ligt ik ben weg dus... gvd was dit nou weer
 
Sorry..

Klote man :( Zit ook niet mee voor je..
 
Sorry..

Klote man :( Zit ook niet mee voor je..

is een maat van de vriendengroep waar JP ook bij zat.

het schijnt te zijn dat ie zichzelf ernstig heeft toegetakeld.

ben nu echt weg... volgas
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven