Fitness Seller

Log Roderick (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En ook niet blindstaren op berekeningen.. Gewoon naar de praktijk kijken..

1 kilo vet is 7333 kcal en 1 kilo spier is 4000 kcal.

Gewoon kijken hoeveel kcal je eet en hoeveel kilo vet/spier je daarmee gained op langer termijn. Op die manier weet je je onderhoud.. Maar goed, dat verschilt uiteindelijk ook van dag tot dag en van periode tot periode. Koud weer is meer kcal nodig enz..
 
tja is ook zo. was effe me padje kwijt....

mischien gewoon een andere manier van trainen en geen SQ en DL meer want het gaat gewoon echt niet.

Heyy, scott mendelson squat en deadlift ook niet ;)
 
Ik train al heel wat jaartjes en ik heb nog nooit van mijn leven gecut, is ook een totaal nutteloze bezigheid voor een powerlifter, behalve als je voor een wedstrijd onder een bepaald gewicht zou moeten zitten.
Gewoon hard trainen en fatsoenlijk eten.
En maak het allemaal niet zo moeilijk, het is een langetermijnsport. Altijd maar willen veranderen van schema als er even een mindere training tussen zit.
 
tja is ook zo. was effe me padje kwijt....

mischien gewoon een andere manier van trainen en geen SQ en DL meer want het gaat gewoon echt niet.

Nouja, anders misschien toch gaan bodybuilden als sq en dl niet lukt.

Je moet jezelf niet gaan forceren.. Gewoon doen waarbij je je goed voelt, lukt dat niet, proberen te focussen op iets anders waar jij gelukkig van wordt. :)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 20:33 ----------

Ik train al heel wat jaartjes en ik heb nog nooit van mijn leven gecut, is ook een totaal nutteloze bezigheid voor een powerlifter, behalve als je voor een wedstrijd onder een bepaald gewicht zou moeten zitten.
Gewoon hard trainen en fatsoenlijk eten.
En maak het allemaal niet zo moeilijk, het is een langetermijnsport. Altijd maar willen veranderen van schema als er even een mindere training tussen zit.