AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het ging om de zyzz facebook timelinecover...
 
Lekker nummeri nderdaad :)
 
Zelf ooit zoiets geprobeerd op omeggle, best wel fail, alle mannen bleven en wijven klikte gelijk weg.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

chestbrah zn size nu
die gozer is echt teveel massa kwijt
 
Chestbrah.... na 8 jaar trainen en minimaal 6 kuurtjes lmao.
 
Volgens mij weet ie niet hoe je een caloric overschot creeert ofzo, tering
 
Nouja, blijft toch een mooie fysiek. Misschien heeft hij besloten om te kappen met roiden..
 
Ik vind zo'n fysiek 10000x mooier dan een Phil, of jay cutler gorilla fysiek. Hier krijg je tenminste bitches mee en kun je met een wijde trui nog stealth gaan. Om vervolgens als je wil die trui uit te trekken en...


BANG! shredded cunt
 
Ik vind zo'n fysiek 10000x mooier dan een Phil, of jay cutler gorilla fysiek. Hier krijg je tenminste bitches mee en kun je met een wijde trui nog stealth gaan. Om vervolgens als je wil die trui uit te trekken en...


BANG! shredded cunt

QFT

Het mooiste is gewoon wat je met de uiterste moeite natty kan behalen of net in het gebied waarvoor je roids moet gebruiken. Die extreme fysieken vinden de meeste mensen niet mooi :o
 
dat is in 8 jaar zelfs makkelijk zonder kuur te halen :/
 
Deze vat ik dus niet, bedoel je nou die ie ondertussen op mr.o niveau moet zitten? Of wat bedoel je? ???

Nee dat niet, maar kom op zeg. Gast juiced echt veel en dan zie je er zo uit. Tuurlijk is het fysiek niet belabberd maar voor die trainingstijd en de hoeveelheid troep aan roids etc is het ronduit slecht.
 
Back
Naar boven