MuscleMeat

Strongman training in Aalst (BE)

Bezoekers in dit topic

rond de herstart van de trainingen woon ik hopelijk redelijk in de buurt, toch dichter dan bij championville, je mag mij dan normaal ook wat meer verwachten eens het huis iet of wat op zijn poten staat
 
Zou mooi zijn :)
 
Gijs liet me afgelopen zondag weten dat hij graag es met een RPB delegatie op bezoek zou komen. Lijkt me leuk, dus dan organiseren we gewoon nog eens een training. Zou wel handig zijn om het een beetje op voorhand te weten, want ik heb al redelijk wat weekends die de komende weken/maanden gevuld zitten bij mij. Zaterdag of zondag maakt me in principe niet uit.
Voor de handigheid een lijstje van dagen/weekends die NIET passen voor mij:
- zondag 9 september
- 15-16 september
- 22-23 september
- 6-7 oktober
- 27-28 oktober
- 17-18 november
- 24-25 november

Dus, Gijs en andere RPB mensen die interesse hebben: kies er een datum uit die niet in dit lijstje staat, en laat maar weten :) Ik kijk dan eens of Jimmy en co geen zin hebben om diezelfde dag ook even langs te komen, kan leuk worden zo.
Ik kan alvast de hussafel stone, bak-deadlift en klote-tire aanraden :D
 
Mijn voorkeur gaat naar een zondag. Op zaterdagen is de kans groot dat er gewerkt moet worden.

Welke zondag maakt dan niet uit
 
Ik woon zelf in de buurt en ben al een tijdje is aan het overwegen om eens mee te komen trainen. Maar ik zal bij bepaalde oefeningen de techniek totaal niet kennen, das geen probleem? In de zin dat daar aan gewerkt kan worden;)?
 
Da's de bedoeling van de trainingen net he, om de technieken te leren en te perfectioneren :) Als je enkel strongman trainingen kan doen als je de technieken al kent, kan je ze ook niet leren ;)
 
Leuk! Goed idee. Weekend van 20/21 oktober en weekend van 3/4.november ben.ik vrij. De rest gaat niet lukken want dan moet ik werken en ruilen/vrij vragen mag helaas voorlopig niet... Weet niet wat de anderen hier van denken?
 
Als we dat combineren met het voorstel van Mike om op zondag te trainen, zijn de 2 suggesties voorlopig dus zondag 21 oktober en zondag 4 november.
 
interesting :) ik volg even mee op, zie dit ook wel zitten ;)

als we mogen komen uiteraard :)
 
Tuurlijk :) Ga wel eens met de bewoner moeten overleggen hoeveel volk die ziet zitten, want 20 man ofzo gaat al wat veel worden :p
 
zondag 21 oktober zie ik wel zitten, als het meezit word ik nog uitgenodigd voor de wnsf in Hongarije en dat is de week erop dus dan kan ik mooi nog de laatste training bij jullie knallen.
 
Klinkt super. Dan houden we voorlopig 21 oktober aan dus.

Ga vanavond trouwens eens checken of ik mijn bak deadlift niet kan omtoveren tot echte car deadlift, zou mooi zijn :D
 
Car deadlift is helaas niet gelukt, maar goed. De gewone bakdeadlift voldoet ook gewoon :)

Bedoeling is dus MAX 20 man die dag. 20 zou eigenlijk al veel zijn, dus zeker niet meer.
Ik ga een groep op facebook aanmaken waarin ik alle details zal zetten die ik hier niet openbaar wil zetten. Wie wil komen en me nog niet op facebook heeft, voeg me toe: facebook.com/Woopy

Wie ik in gedachten had:
- RPB bende
- Jimmy en enkele van zijn mannen (zullen er niet zoveel zijn denk ik)
- Sanca and friends
- Een paar van de Raf-volgelingen
 
Ik heb enkele dingen die de deur uit mogen.

Dunne log, 85kg leeg:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Vraagprijs: 150 euro
Reden: ik heb een iets dikkere log waar ik liever mee train, waardoor deze voornamelijk stof ligt te vangen. 2 autobanden kan je er bij krijgen.
Ik heb ook een aantal 30mm schijven liggen hiervoor. Kan over gepraat worden.

Groot watervat, leeggewicht bijna niets, met 50 liter water er in is het al een lekker onding:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Vraagprijs: 10 euro
Reden: met mijn korte armpjes kan ik er amper grip op krijgen, en ik zie er voor mezelf ook niet veel nut in om hier beter in te worden.

Hussafel stone, 190kg:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Vraagprijs: 100 euro
Reden: train er toch nooit mee en ben het ook niet meteen van plan. Schade: onderaan klein hoekje er af. Scheelt waarschijnlijk toch wel een halve kilo :)

Ik help graag met het vervoer, als het niet te ver is. De hussafel stone gaat wel no way in mijn koffer. Zou niet graag mijn bumper er af hebben. Aanhangwagen is hiervoor aangeraden ;)
 
Ik heb interesse in de Yoke. :P haha
 
Lol, ik zag dat jij gereageerd had en had mijn antwoord al klaar van voor ik je post las: Nee, de yoke blijft! :D
 
Groot watervat, leeggewicht bijna niets, met 50 liter water er in is het al een lekker onding:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Vraagprijs: 10 euro
Reden: met mijn korte armpjes kan ik er amper grip op krijgen, en ik zie er voor mezelf ook niet veel nut in om hier beter in te worden.

inclusief beachboy? :cool:
 
Dan is het 12 euro.
 
check, log + tires
 
Back
Naar boven