MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Gasten, weet iemand hoe zo een stuur heet?
[Link niet meer beschikbaar]
 
net terug van mijn laatste lessen, 60km getourd, was verdomme koud aan men vingers :D
Maar het was een leuk toertje.
Papiertje is binnen, nu maandag naar het stadhuis om mijn rijbewijs te halen :D
 
EEEeeeeennnnnnn weer gezakt voor AVD ppfffff. Neem ff 1 a 2 maanden rust en ga dan losse lessen nemen in plaats van zo'n pakket.

Balen man, waarom deze keer?
 
dadelijk als het goed is een paar rondjes gaan baggeren op de crossbaan :) op de motor van mijn oom. (crf250 2010) zin in.
 
This wel fris om te gaan rijden hoor, en die bandjes zijn niet warm te krijgen!
 
dat ding is net een alien

niemand heeft mij trouwens gegratulierd met het behalen van mijn examen :(.

anyways @ dude die weer gezakt is;

Tip voor invoegen; tijdens de bocht 1 of 2 keer kijken, daarna ver weg kijken en de invoegstrook goed benutten, ondertussen spiegel/schouder en je aanpassen aan het overige verkeer.

En geen ****ing rust nemen, nu doorgaan, het is nog enigsinds goed weer..
 
Nou gefeliciteerd nog hé! :P (En ive ook)

Vind het trouwens nog helemaal niet fris om te rijden, met een goed textielpak kan je nu echt nog makkelijk door.
 
Heb ook weer heerlijk getourd vandaag, wel met thermo ondergoed en een regenoverall over mijn pak aan.
 
Vandaag de motor goed gepoetst , dat achterwiel was mission impossible maar het is schoon. Hoe doen de mensen hier dat , de restanten van kettingolie van de velg afkrijgen.

Druppellader erop gehangen en nog een paddockstand en dan kan ie rusten deze winter.

1zgyjbq.jpg


En maar eens shoppen voor wat goodies deze winter , wil nog ander stuurtje , barend spiegels , andere nummerplaathouder en led-knippers.
 
Vandaag de motor goed gepoetst , dat achterwiel was mission impossible maar het is schoon. Hoe doen de mensen hier dat , de restanten van kettingolie van de velg afkrijgen.

Even snel met normaal (warm)water/zeep, dan met een doek met een ontvettertje als terpentine,... zo gebeurd hoor ;)
(daarna wel weer ff afspoelen)
 
Vandaag de motor goed gepoetst , dat achterwiel was mission impossible maar het is schoon. Hoe doen de mensen hier dat , de restanten van kettingolie van de velg afkrijgen.

Druppellader erop gehangen en nog een paddockstand en dan kan ie rusten deze winter.

1zgyjbq.jpg


En maar eens shoppen voor wat goodies deze winter , wil nog ander stuurtje , barend spiegels , andere nummerplaathouder en led-knippers.

Brute fiets man! Zo te zien mag je mijn Yamaha ook wel onder handen nemen in de zin van schoonmaken en poetsen!
 
Brute fiets man! Zo te zien mag je mijn Yamaha ook wel onder handen nemen in de zin van schoonmaken en poetsen!

ben je nou een liefhebber of wah! poetsen moet je leuk vinden. het hoort bij rubber burnen!
 
Vandaag bijna mijn naked Suzuki TL 100 geruild voor een Yamaha R1 maar na een proefritje besloten het maar niet te doen. Viel me tegen zo'n R1 ten opzichte van mijn 2 cilinder.
 
bij suzuki blijven zegt de suzuki man
 
Back
Naar boven