MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Vond m beetje tegenvallen, ze hadden er beter een goede 10 min vid van kunnen maken dan zo'n lange saaie :(
 
he bah nou heb ik al meteen geen zin meer om te kijken, toch maar doen
 
he bah nou heb ik al meteen geen zin meer om te kijken, toch maar doen

zitten wel paar grappige stukken in.

ook natuurlijk aziz zijn fysiek, te ziek voor woorden die aesthetics.

Als je lang niet meer hebt gekeken krijg je gewoon een reminder dat je er nog steeds crap uitziet tegenover zyzz.
 
zitten wel paar grappige stukken in.

ook natuurlijk aziz zijn fysiek, te ziek voor woorden die aesthetics.

Als je lang niet meer hebt gekeken krijg je gewoon een reminder dat je er nog steeds crap uitziet tegenover zyzz.
te ziek voor woorden? al die cycles en dan nog zo eruit zien :roflol: enige wat hij heeft is low bodyfat man
 
1.87m met 100kg op 6%

geeft t je te doen hoor ook met steroids.

iedereen die altijd zo makkelijk erover praat. Ken niemand uit mijn omgeving/gym die er zo bijloopt
 
1.87m met 100kg op 6%

geeft t je te doen hoor ook met steroids.

iedereen die altijd zo makkelijk erover praat. Ken niemand uit mijn omgeving/gym die er zo bijloopt

Hij was echt geen 100 kilo :o
 
1.87m met 100kg op 6%

geeft t je te doen hoor ook met steroids.

iedereen die altijd zo makkelijk erover praat. Ken niemand uit mijn omgeving/gym die er zo bijloopt


???
 
in begin niet nee maar voor zijn dood ging hij Arnold-mode was toen 100kg
 
1.87m met 100kg op 6%

geeft t je te doen hoor ook met steroids.

iedereen die altijd zo makkelijk erover praat. Ken niemand uit mijn omgeving/gym die er zo bijloopt
Tsja er zijn niet veel mensen die zich dood willen roiden voor wat aandacht bij de chickies, hij maakte zelf geen test meer aan moet je nagaan :roflol:
 
in begin niet nee maar voor zijn dood ging hij Arnold-mode was toen 100kg

Die road trip clips waren vlak voor zijn dood en daar was hij echt geen 100 kilo.. Nouja, misschien dat hij 10 kilo aan eten in zijn buik verstopt had, zag er wel behoorlijk bloated uit.
 
Blijft lastig om te accepteren datie dood is, hoeveel epic festivals en momenten we nooit meer gaan zien met hem. Echt zonde
 
Wat een figuur...rip maar omg
 
Blijft lastig om te accepteren datie dood is, hoeveel epic festivals en momenten we nooit meer gaan zien met hem. Echt zonde

ik wou gewoon footage van hem lopen op festivals, begin van the return of the king bijvoorbeeld
 
Ik vind het eigenlijk wel een goede video, beter dan alle andere eigenlijk :)
 
Back
Naar boven