XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Chestbrah heeft deze movie toch niet echt slim aangepakt.

Laat hem beetje beter maken, zoals de interviews met de crew allemaal in HD en laat die jongens gesponsorde t-shirts aandoen etc.

Maarja mss zou dat wat onrespectvol zijn tov zen broer.
 
Chestbrah heeft deze movie toch niet echt slim aangepakt.

Laat hem beetje beter maken, zoals de interviews met de crew allemaal in HD en laat die jongens gesponsorde t-shirts aandoen etc.

Maarja mss zou dat wat onrespectvol zijn tov zen broer.

Respectloos? Dat is het al sinds de dag van zijn dood. Die achterlijke broer probeert sinds die dag geld te verdienen over het lijk van zijn broertje.
 
Wat een slecht filmpje zeg had er wel meer van verwacht, en dan die faggots met die comments dat ze moeten janken wtf man.
 
Is het dan ooit niet commericeel geweest?
Nadat Zyzz is gaan trainen en populair werd heeft hij daar zijn slaatje uit willen slaan, een ilusie willen creeeren van iets magisch wat iedereen kon nastreven, een lifestyle werd het genoemd.
Terwijl hij zijn succes (fysiek voorkomen) niet had bereikt zonder veelvuldig aas gebruik.

Kwam een supplementenlijn en zelfs een zyzz bijbel kwam ik tegen, allemaal zogenaamd voor de lifestyle.

Hebben het erg slim aangepakt, de marketing was gewoon briljant. :D
Want wie wil dat nou niet een overvloed aan chicks die zelfs hun borsten laten bekrassen met een handtekening?

dus jij wilt zeggen dat zijn fysiek 100% onmogelijk is om natuurlijk te halen :D
 
dus jij wilt zeggen dat zijn fysiek 100% onmogelijk is om natuurlijk te halen :D

Nee dat wil ik absoluut niet zeggen.
Ik zeg dat HIJ dit succes zonder aas niet gehad zou hebben, de populariteit.

http://trenace.com/zyzzs-steroid-cycle-tren-ace-test-prop-t3-and-clen/

The Truth
Before leaving to Thailand, he had made his intentions to close friends very clear on the reason for going, “the cheap and abundant source of anabolic steroids.”

http://trenace.com/zyzzs-steroid-cycle-what-steroids-was-zyzz-taking/

Dat Zyzz veelvuldig aas gebruikte is algemeen bekend en dat Zyzz in Thailand zat is waarschijnlijk ook geen toeval geweest.
Het is goed mogelijk dat hij door bepaalde combinaties van allerlei middelen zichzelf zo in gevaar heeft gebracht en uiteindelijk is komen te overlijden daar door.
 
Nee dat wil ik absoluut niet zeggen.
Ik zeg dat HIJ dit succes zonder aas niet gehad zou hebben, de populariteit.

http://trenace.com/zyzzs-steroid-cycle-tren-ace-test-prop-t3-and-clen/



http://trenace.com/zyzzs-steroid-cycle-what-steroids-was-zyzz-taking/

Dat Zyzz veelvuldig aas gebruikte is algemeen bekend en dat Zyzz in Thailand zat is waarschijnlijk ook geen toeval geweest.
Het is goed mogelijk dat hij door bepaalde combinaties van allerlei middelen zichzelf zo in gevaar heeft gebracht en uiteindelijk is komen te overlijden daar door.

Ze zeggen dat het door een aangeboren hartafwijking komt.. Maar het zal me niet verbazen dat deze hartafwijking hem door de AAS fataal werd..
 
Lol, check die gast. Check zijn filmpjes. Check hoe hij er op feestjes bij staat. Vol uit zijn naad aan de dope. Vol aan de roids. Dat houdt je hart niet lang vol nee.
 
Ze zeggen dat het door een aangeboren hartafwijking komt.. Maar het zal me niet verbazen dat deze hartafwijking hem door de AAS fataal werd..

Zou kunnen en waarschijnlijker is nog de combinatie natuurlijk.
En een zwak hart en overbodige risico's nemen met aas en allerlei drugs.

Lol, check die gast. Check zijn filmpjes. Check hoe hij er op feestjes bij staat. Vol uit zijn naad aan de dope. Vol aan de roids. Dat houdt je hart niet lang vol nee.

Precies die jongen had een imago dat hij vast wilde houden.
 
wtf is dit voor filmpje dan?
waar is die prof editting?

ziekelijk slecht dit, er is amper moeite voor gedaan lijkt het wel. alsof het een ****ing schoolopdracht is ofzo. zn broertje is overleden en dan maak je zo iets.. ok dan
 
Zyzz’s History with Steroids

Before Zyzz became extremely popular, he admitted to using steroids on various bodybuilding boards. Since his status has spread, he has since claimed he has not used steroids. I don’t blame him for wanting to cover the past. It is hard to say whether he cycles but the majority of the aesthetics crew uses/used steroids and since Zyzz himself has used them in the past, I do not know why he would suddenly stop. If anything all of the fame has probably pushed him to use them in order to keep making insane progress in order to keep up his image.
Zyzz used to have an account on forums.steroid.com and had numerous threads asking about his steroid cycles. In his posts, he can be quoted saying, he was “running 300mg of tren and prop eod and multiple cycles”. With the size and leanness he maintained year-round its plausible that he ran year round steroid cycles.
It’s also rumored that during his time at Thailand, before passing away – that he had upped his tren dosage to around 2grams a week. Which would put him at around 300mg of tren a day! If anyone has any experience at all with tren then they would understand the serious side effects of; shortness of breathe, high blood pressure, etc. that would have most definitely had something to do with his death.
Zyzz’s Steroid Cycle

If I were to make an educated guess on what Zyzz’s “normal” steroid cycle was like before passing, based off of his postings it would look a lot like this:

  • Tren Ace – 150mg everyday for 12-14 weeks
  • Test Prop – 150mg everyday for 14-16 weeks
  • T3 (Cytomel) – 25mcg twice a day all cycle
  • Clen – 80mcg everyday, two weeks on and two weeks off – all cycle
He never really held water, so it’s safe to say that Zyzz didn’t use long esters injectables such as test e, deca, etc. or used any mass gaining orals like dbol, anadrol, etc. Vascularity wasn’t very prominent, so it’s also safe to say Zyzz didn’t use EQ and the likes.
 
Ik heb wel foto's gezien waar hij er een stuk slechter bij staat dan normaal. Denk niet dat hij hele jaar rond zat te kuren..
 
op roadtrip zie je hem wel achteruit gaan qua lichaam
 
is zyzz zn fysiek 90kg 6-7% natty mogelijk op 21j ?
 
is zyzz zn fysiek 90kg 6-7% natty mogelijk op 21j ?

Moet je minstens vanaf je 16, 17e echt hardcore trainen en 1.88 zijn en goeie genetics hebben. Dan kom je er misschien in de buurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven