AndroidHealthClinic

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Niet mijn woorden..... maar ik sluit me er wel bij aan :D
 
LOL :roflol:

SL week 1

squat: 5x5x62,5
OH: 5x5x30
DL: 5x110

Chins: 12xBW, 10xBW, 8xBW
Seated side raises: 3x12x10

Ik heb voorlopig heel weinig tijd, dus noodgedwongen aan SL begonnen. Ook door wat pushen van Vito. Met wat tips van Victor Mooren heb ik mijn schema en voeding samengesteld. Oefeningen die niet echt belast worden, waaronder dus zijkant schouders en armen wat assistance. Voeding is recomp. Rustdagen wat onder onderhoud en zaterdag erop/iets boven.

Maandag had ik ook getraind, maar dat was wat aankloten met oefeningen en gewichten. Vandaag ging alles easy, alleen squat laatste rep van elke set was wel zwaarder. Maar was diep, dat is belangrijkst.
 
Goed dat je Stronglifts bent beginnen doen!
 
Good luck! Meer details over voeding?
 
Nice nice
goed starting weight ook, merkte maandag dat je veel te hoog wilde beginnen :D
Het is een marathon geen sprint bra
 
5 oefeningen maar???
 
Goed dat je Stronglifts bent beginnen doen!

Yes! Ik ben heel benieuwd naar progressie, hoop dat vervelende blessures wegblijven bij LB.

Good luck! Meer details over voeding?

Thanks! Ik pas op momenten IIFYM toe. Over het algemeen complexe voedingsmiddelen. Doe niet meer aan IF, want kom niet aan me calorieën binnen window. Dat bewaar ik voor de cut. Vetten eet ik iets minder op trainingsdagen, maar zoveel ga ik niet op letten. Voor mij is het lastig om aan calorieën te komen. Niks bijzonders qua eten verder.

Op trainingsdagen 400-500kcal surplus en rustdagen een 300-500kcal deficit, maar zo nauw ben ik hier niet mee. Op rustdagen eet ik gewoon wat minder carbs en vetten gaan omhoog. Tot dusver heb ik niet al te veel vet gains gehad, dus hoop dat ook zo met SL te hebben. Op zaterdag eet ik wel op onderhoud, omdat ik drie keer in de week train.

Nice nice
goed starting weight ook, merkte maandag dat je veel te hoog wilde beginnen :D
Het is een marathon geen sprint bra

Heb ik nog steeds :D De 110kg DL was echt lightweight, misschien maandag gelijk springen naar 120kg.
Ik weet niet hoeveel ik moet beginnen vrijdag met pendlay en benchpress.
De 60kg PL afgelopen maandag ging redelijk nog.

5 oefeningen maar???

Ja, meer is niet beter ;)
 
WK1 - SL

SQ: 5x5x65
BP: 5x5x65
PL: 5x5x60

Dips: 12xBW, 2x12xBW+20kg
Seated OH extensions: 15x24kg, 12x26kg
Db curl: 3x12x14
 
Zou wel wat meer warm up doen, ookal is maar lightweight
gewoon om even techniek te oefenen en beetje warm te worden
 
Zou wel wat meer warm up doen, ookal is maar lightweight
gewoon om even techniek te oefenen en beetje warm te worden

Ik neem aan dat hij dat ook wel gedaan heeft maar niet noteert ? :P
 
Zou wel wat meer warm up doen, ookal is maar lightweight
gewoon om even techniek te oefenen en beetje warm te worden

Ik neem aan dat hij dat ook wel gedaan heeft maar niet noteert ? :P

Hehe, wij waren samen aan het trainen, maar heb bij de meeste oefeningen 50-70% opgewarmd voor werksets. Is dat niet voldoende dan, hoe zou ik beter kunnen doen?
 
Hehe, wij waren samen aan het trainen, maar heb bij de meeste oefeningen 50-70% opgewarmd voor werksets. Is dat niet voldoende dan, hoe zou ik beter kunnen doen?

oh :roflol: kom ik weer wijs doen.

Euh nee is prima. Als je er maar op rekent dat hoe zwaarder je gaat, hoe meer je moet opwarmen. Opwarmen voor 140 kg squats doe ik in 5 a 6 sets bijvoorbeeld.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 16:40 ----------

Waar trainen jullie dan? Ik wil ook friends :(
 
je vermeld niet eens dat bobby10 en ik er ook waren. Ruim een uur gereisd special voor jou en vito :(
 
oh :roflol: kom ik weer wijs doen.

Euh nee is prima. Als je er maar op rekent dat hoe zwaarder je gaat, hoe meer je moet opwarmen. Opwarmen voor 140 kg squats doe ik in 5 a 6 sets bijvoorbeeld.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 16:40 ----------

Waar trainen jullie dan? Ik wil ook friends :(

:roflol: In het hoge noorden, groningen!

Uiteraard, maar zal wel even duren voordat ik 140kg squat haha.

je vermeld niet eens dat bobby10 en ik er ook waren. Ruim een uur gereisd special voor jou en vito :(

Goed getraind boys!
 
:roflol: In het hoge noorden, groningen!

Uiteraard, maar zal wel even duren voordat ik 140kg squat haha.

Goed getraind boys!

O nee dan laat maar die versta ik niet :fa:
 
Ik kan ze wel redelijk verstaan, maar ze drinken daar geen bier dus dat wordt idd niks :trollface:
 
We wonen dan wel in Groningen maar we praten redelijk Twents
 
a meeting :) and keun not invited </3
cool ava machete, je hebt echt een alpha gezicht
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven