AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hou je je pols wel recht bij het curlen?
Ik gebruik een straight barbell. En houdt mijn armen en handen schouderbreedte. :o
Heb je wel eens Kre-Alkalyn genomen
Ik wel en het schijnt beter te werken bij mensen die geen reactie voelen van gewone Creatine
Ik ga alles langs en zal aangeven wat ik gebruik en hoe het aanslaat. :rolleyes:
 
mooie training weer Ron! gaat goed daar ;)
 
Ik gebruik een straight barbell. En houdt mijn armen en handen schouderbreedte.

Ja, maar je mag je handen niet buigen tijdens het curlen. Niet naar je toe, noch naar de grond.

Desnoods moet je eens een tijdje met wrist wraps proberen curlen. Kijken of dat verschil maakt
 
Ja, maar je mag je handen niet buigen tijdens het curlen. Niet naar je toe, noch naar de grond.

Desnoods moet je eens een tijdje met wrist wraps proberen curlen. Kijken of dat verschil maakt

Wrist wraps heb ik en draag ik. Zal eens goed kijken naar mijn bewegingen. Thanks voor het meedenken. ;)
 
Laatst bewerkt:
Je blijft lekker bezig Ron
Vind het heel leuk dat jij zo lekker trainen kan en dat je op het podium wil.
Ben ook erg nieuwsgierig hoe je fysiek inmiddels is, die spieren moeten nu toch aardig aanwezig zijn.
 
Je blijft lekker bezig Ron
Vind het heel leuk dat jij zo lekker trainen kan en dat je op het podium wil.
Ben ook erg nieuwsgierig hoe je fysiek inmiddels is, die spieren moeten nu toch aardig aanwezig zijn.

Ik zal van de week even wat foto's laten schieten. Maar die spierbindels zitten wel onder een speklaagje van rond de 22%. ;)
 
Joh dat heb ik ook dus dat is toch geen ramp maar onder dat laagje vet zitten de spieren
 
Doorzetten en dan sta je er miss sneller dan je denkt;)
 
hey ouwe.... doorzetten hé!

je denkt toch niet dat ik alleen in dat magazine van je ga ;)
 
Doorzetten en dan sta je er miss sneller dan je denkt;)

hey ouwe.... doorzetten hé!

je denkt toch niet dat ik alleen in dat magazine van je ga ;)

Doorzetten doe ik wel hoor. ;) Je kan bij mij van alles kwalijk nemen, maar niet mijn doorzettingsvermogen.
In alle sporten, pseudo sporten en niet sporten die ik heb gedaan of nog doe wil ik het hoogste doel bereiken.
Ik lees me suf en probeer dan sommige dingen uit. Heb nu begeleiding en doe wat me gevraagt wordt. :o
Mijn voeding klopt en mijn buik begint een beetje vorm te krijgen. :)
Ik heb absoluut vertrouwen dat met deze begeleiding, de juiste voeding en volharding alles mogelijk is.
Mijn vrouw doet er ook alles voor. Een betere fundament is er niet.

Dus ja ik kom er wel. En Dinky ik ben druk bezig. Maar er moeten wel meer oldie's meedoen. Grosje jij ook hoor.
 
Oh ik bedoelde het ook absoluut niet in de zin dat je geen doorzettingsvermogen hebt hoor, integendeel..dat is duidelijk te lezen..was meer een soort van motivator ;)
 
Oh ik bedoelde het ook absoluut niet in de zin dat je geen doorzettingsvermogen hebt hoor, integendeel..dat is duidelijk te lezen..was meer een soort van motivator ;)

Ohh sorry zo was mijn reactie ook niet bedoelt. hahaha Ik vond die van jou en Dinky top! :) No problems. juist leuk.
 
en ik heb het beloofd Ron... als jij het organiseerd.... en dat magazine is akkoord doe ik mee ;)
 
Okee dan.. Wat ga je organiseren dan? Ik ben niet zo nieuwsgierig ingesteld..
 
Okee dan.. Wat ga je organiseren dan? Ik ben niet zo nieuwsgierig ingesteld..

Ik ga proberen een blad zo ver te krijgen om een item te maken en plaatsen over vijftigers die vol aan bodybuilding doen. :p
Het meeste is gericht op jonge starters en beachboy's. Nu nog zien of ze daar trek in hebben.:D
 
en daarvoor heeft hij mij.... met mijn "huge" formaat en hulk spieren gecharterd :D :D :D
 
Jammer; ben veels te jong.:(
 
Het is een voorstel hoor, dus misschien dat er een leeftijds range inzit van 40 tot 60. :eyes:
Het is dan wel de bedoeling om gezamelijk te trainen. :lifter:

En als dat blad geen interesse heeft kan dat gezamelijk trainen ook wel doorgaan toch. :fluit:
Misschien dat XXL er dan wat aan toe wil voegen. :eyebrow:
 
Dus ja ik kom er wel. En Dinky ik ben druk bezig. Maar er moeten wel meer oldie's meedoen. Grosje jij ook hoor.

Heb even wat gemist.... Waar gaat dit over
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven