XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat een bs mensen..

Net als die achterhoekers die C. Ronaldo dan maar een homo noemen omdat ze gewoon even niets beters weten te verzinnen en omdat het zelf gewoon onopvallende blonde lompe oerhollandsche jongens zijn..

Als je zyzz haat dan snap je het hele idee achter zijn gedrag volgens mij niet. Die kerel vond het gewoon leuk om internethaters te hebben, en daarom gedroeg hij zich zo dat hij zn haar ging stijlen in de spiegel, omdat hij ook vantevoren al wist dat een paar van die simpele zielen erover zouden vallen...

Kan me verder prima voorstellen dat je er helemaal niets mee hebt, maar dan vraag ik me af: Wat doe je in dit topic? Waarom moet het topic perse dicht? is er iets aan de hand, toch een beetje gefrustreerd ofzo?

En mensen die verkondigen : zyzz was helemaal niet groot, ik ben groter is al helemaal om te janken. Ik zou van een balkon afspringen als ik eruit zie als ronnie coleman. Hoe kun je dan ooit nog een normale baan krijgen..

verder ben ik ook geen zyzz fan ofzo, en vind dat hij inhoudelijk maar weinig heeft bijgedragen aan de BB scene in serieuze zin, wat betreft oefeningen/trainingsschema's/voedingsschema's geven/ informatie geven, maar kan me ook niet voorstellen waarom je per se rood aangelopen moet verkondigen dat die kerel gay is..
 
Laatst bewerkt:
Net als die achterhoekers die C. Ronaldo dan maar een homo noemen

Hij heeft wel een hoger homo gehalte dan sommige homo's zelf. Als hij ooit zijn pik achterin een kerel drukt zou dat mij serieus niet verbazen.

T zal me ook niet verbazen dat mening ronaldo fan met alle liefde daarvoor zal bukken maar dat terzijde :roflol:
 
Hij heeft wel een hoger homo gehalte dan sommige homo's zelf. Als hij ooit zijn pik achterin een kerel drukt zou dat mij serieus niet verbazen.

T zal me ook niet verbazen dat mening ronaldo fan met alle liefde daarvoor zal bukken maar dat terzijde :roflol:

Ronaldo loopt natuurlijk ook te trollen als hij weer eens een bloemetje in zn haar steekt. Miljoenen op de bank, aan elke vinger een lekkere chick, bentleys als water en golems die dan maar de makkelijkste uitweg zoeken en hem homo noemen... Like he gives a shit
 
Hij heeft wel een hoger homo gehalte dan sommige homo's zelf. Als hij ooit zijn pik achterin een kerel drukt zou dat mij serieus niet verbazen.

T zal me ook niet verbazen dat mening ronaldo fan met alle liefde daarvoor zal bukken maar dat terzijde :roflol:

Zegt de vent die met getuite lipjes en een gigantic biceps achter zijn hoofd gewonden foto's van zichzelf maakt.
 
Zegt de vent die met getuite lipjes en een gigantic biceps achter zijn hoofd gewonden foto's van zichzelf maakt.

Als Zyzz zijn fysiek een soa was had hij mij anaal mogen nemen

srs

nohomo
 
hHfnT.jpg
 
hij heeft n eigen topic speciaal voor zn niet-beoeinde leven te beschrijven en dan nog moet ie overal lopen 'rellen'
 
Altijd leuk als je ff wilt lachen, je hoeft alleen maar iets negatiefs over zyzz te zeggen en je hebt gelijk beet :roflol:

Zyzz en zijn eigen verhaal en zijn meningen over dingen vind ik zelf wel okee maar die nep hype eromheen en die oninteressante personen zoals chestbrah en die turk nogwat die nu in de spots willen staan is toch volkomen bullshit.

Als je tegen die gasten opkijkt dan stel je zelf kwa persoonlijkheid ook niet veel voor.
 
Altijd leuk als je ff wilt lachen, je hoeft alleen maar iets negatiefs over zyzz te zeggen en je hebt gelijk beet :roflol:

Zyzz en zijn eigen verhaal en zijn meningen over dingen vind ik zelf wel okee maar die nep hype eromheen en die oninteressante personen zoals chestbrah en die turk nogwat die nu in de spots willen staan is toch volkomen bullshit.

Als je tegen die gasten opkijkt dan stel je zelf kwa persoonlijkheid ook niet veel voor.

dit^^

THE WRONG KID DIED

http://www.youtube.com/watch?v=GdtfcOlr0tk
 
Laatst bewerkt:
Von shitmarck en andere phaggots uitgeluld :roflol:
 
Dit topic staat in 'humor & geouwehoer', is daarmee niet alles gezegd?
 
Bismarck, met alle respect maar wat doe je in dit topic.
Als je zyzz niets vind dan kom je hier toch gewoon niet. Je zult mij bijvoorbeeld ook nooit in het pl gedeelte vinden want vind ik totaal niet interessant.
 
Bismarck, met alle respect maar wat doe je in dit topic.
Als je zyzz niets vind dan kom je hier toch gewoon niet. Je zult mij bijvoorbeeld ook nooit in het pl gedeelte vinden want vind ik totaal niet interessant.

Heb hier amper 19 posts. Had even zin om een paar simpele zielen de kast op te jagen zoals Erwin mooi verwoord heeft. Het boeit mij verder weinig naar wie mensen opkijken.

Ik denk ook niet dat iedereen hier een fan is, ik zie bijvoorbeeld 249 posts van EricR.
 
Heb hier amper 19 posts. Had even zin om een paar simpele zielen de kast op te jagen zoals Erwin mooi verwoord heeft. Het boeit mij verder weinig naar wie mensen opkijken.

Ik denk ook niet dat iedereen hier een fan is, ik zie bijvoorbeeld 249 posts van EricR.

Ik uit ook geen beschuldigingen, ik vroeg me echter af wat mensen hier doen als ze zyzz zon eikel vinden. En toevallig was jij degenen waar ik mijn vraag aan richtte ;)
 
Ik uit ook geen beschuldigingen, ik vroeg me echter af wat mensen hier doen als ze zyzz zon eikel vinden. En toevallig was jij degenen waar ik mijn vraag aan richtte ;)

Mensen haten alleen wanneer iets hun fascineert, vaak omdat ze het zelf niet kunnen bereiken of nooit gehad hebben. Wanneer het mensen totaal niets boeit zeggen ze er meestal niets over.
 
Back
Naar boven