XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

De achterliggende boodschap van zyzz was niet dat hij zichzelf geweldig vond, maar dat je gewoon schijt moet hebben aan alles en je juist niet zo veel van iedereen aan moet trekken...

Dat was ook waarom hij met grote zonnebrillen voor zn webcam ging zitten in politiepakjes, en olie over zichzelf heen ging gooien en lippenbalsem op ging doen.. Dacht hij dat anderen dit stoer zouden vinden, nee natuurlijk niet...Maar hij wilde gewoon zeggen : Ease the **** up en ''u mad'' maw: Waarom ben je boos dude? Maak je niet druk omdat ik dit doe, dan ben je echt een kneus..

Die gast durfde uiteinderlijk wel : Uit zijn crew was hij de eerste die zo'n grote sleeve nam, met korte broekjes ging lopen, een hele avond in zijn boxershort achter zijn webcam ging zitten en pas daarna volgde zijn maatjes... Dat vind ik wel vet die gedachte.. Zie het om me heen ook zo vaak van die gastjes die altijd maar naar hun maten kijken wat ze ervan vinden en dan pas durven te handelen..

beter dan dit kan het niet verwoord worden. +1
 
En toch is het sneu dat hij dood is gegaan...
Buiten dat hij me vaak heeft laten lachen was het echt wel een slimme kerel met potentie in het leven; hij had een 'dux' op de middelbare school verkregen (een titel die je krijgt als je een uitmuntend student bent) en hij was bijna klaar met zijn Universiteit.
 
En toch is het sneu dat hij dood is gegaan...
Buiten dat hij me vaak heeft laten lachen was het echt wel een slimme kerel met potentie in het leven; hij had een 'dux' op de middelbare school verkregen (een titel die je krijgt als je een uitmuntend student bent) en hij was bijna klaar met zijn Universiteit.


Jaa, die combinatie, van clen, aas en drugs was idd rete slim!
 
er zijn mensen die meer hebben gebruikt en nog leven maybe wat anders in thailand gebeurd?
 
Slim linksom is nog niet altijd slim rechtsom. Lijkt me wel een dude die echt leefde voor het moment ; Lichaam volzetten met tattoo's, oorbellen, wenkbrauwpiercing, sterioden, je weet nooit of je daar over 20 jaar nog wel zo blij mee bent...

Wat dat betreft was hij imo. kortzichtig bezig, maar hij kon vast goed leren want anders kom je niet op een universiteit.

Maar dan is weer de vraag hoe je als volgetattoeerde business student denkt te worden aangenomen bij een gerennomeerd bedrijf..
 
Ik kan je garanderen dat veruit de meerderheid van de twintigers op dit forum een fysiek als deze nastreven, met wellicht hier en daar een aanpassing. Dus ik weet bijna wel zeker dat je zwaar in de minderheid bent. Dit mag wel bodybuildforum heten, het is gewoon fitnessforum.

Jij ook succes trouwens, waarschijnlijk ben je goed op weg naar een afschrikwekkend, onnatuurlijk ogend en lomp fysiek. Maar hee, whatever floats your boat right? Als je deze nieuwe fitnessgeneratie niet uit kunt staan, waarom hang je dan in dit topic rond? Stiekem zit je te miren als een sad cunt.


Ik denk stiekem dat je gelijk hebt.
Ik was geen Zyzz fan, vond het een vreemd mannetje, maar ik denk wel dat zijn impact op hoe jongeren BB-ing zien groot is geweest. Ik streef zelf ook naar een leanere, meer estetische look. Niet de Zyzz look, maar iets tussen Zyzz en Layne Norton in, minder opgeblazen dan de meeste traditionele bb-ers.
 
Stats: M 24j 1m69 - -

/thread

dat zegt wat over mijn massa zeg.. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:44 ----------

wat doe jij hier? ga weg... NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ga jij maar aan de weightgainers :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:48 ----------

Jeetje, al bijna 600 pagina's vol met Zyzz aanbidders.. kan toch niet serieus zijn dit!
Waarom is er geen topic over Phil Heath? Ik raad jullie aan om muscle worship voort te zetten op t fitnessforum of op www.gay.nl
 
Jeetje, al bijna 600 pagina's vol met Zyzz aanbidders.. kan toch niet serieus zijn dit!
Waarom is er geen topic over Phil Heath? Ik raad jullie aan om muscle worship voort te zetten op t fitnessforum of op www.gay.nl

er is wel een topic voor Phil Heath
je zit gewoon in de verkeerde sectie, doeideoi
 
dat zegt wat over mijn massa zeg.. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:44 ----------



Ga jij maar aan de weightgainers :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:48 ----------

Jeetje, al bijna 600 pagina's vol met Zyzz aanbidders.. kan toch niet serieus zijn dit!
Waarom is er geen topic over Phil Heath? Ik raad jullie aan om muscle worship voort te zetten op t fitnessforum of op www.gay.nl

Je komt helemaal naar dit topic toe om ons te vertellen dat wij weg moeten gaan ? Beetje de omgekeerde wereld niet...
 
dat zegt wat over mijn massa zeg.. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:44 ----------



Ga jij maar aan de weightgainers :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:48 ----------

Jeetje, al bijna 600 pagina's vol met Zyzz aanbidders.. kan toch niet serieus zijn dit!
Waarom is er geen topic over Phil Heath? Ik raad jullie aan om muscle worship voort te zetten op t fitnessforum of op www.gay.nl

http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/phil-heath-updates-topic-311846/

And stay out! ;)
 
dat zegt wat over mijn massa zeg.. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:44 ----------



Ga jij maar aan de weightgainers :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:48 ----------

Jeetje, al bijna 600 pagina's vol met Zyzz aanbidders.. kan toch niet serieus zijn dit!
Waarom is er geen topic over Phil Heath? Ik raad jullie aan om muscle worship voort te zetten op t fitnessforum of op www.gay.nl

Bedankt voor je advies maar ga nu maar gewoon.
 
dat zegt wat over mijn massa zeg.. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:44 ----------



Ga jij maar aan de weightgainers :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:48 ----------

Jeetje, al bijna 600 pagina's vol met Zyzz aanbidders.. kan toch niet serieus zijn dit!
Waarom is er geen topic over Phil Heath? Ik raad jullie aan om muscle worship voort te zetten op t fitnessforum of op www.gay.nl

Manlets gonna manlet
 
dat zegt wat over mijn massa zeg.. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:44 ----------



Ga jij maar aan de weightgainers :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:48 ----------

Jeetje, al bijna 600 pagina's vol met Zyzz aanbidders.. kan toch niet serieus zijn dit!
Waarom is er geen topic over Phil Heath? Ik raad jullie aan om muscle worship voort te zetten op t fitnessforum of op www.gay.nl

zijn 600 pagina's omdat er elke keer weer een manlet is die iets moet posten waar we daadwerkelijks niks mee kunnen

en omdat ik de OP ben

umad
 
Back
Naar boven