AndroidHealthClinic

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

10x160, sterk man. Hihg reps is wel leuk voor afwisseling denk ik.
 
you bet :) maar om maximale intensiteit te hebben mag er maar 1, max 2 sets zijn, mensen hier zien high reps maar vergeten dat het 1 all out set is, dus de intensiteit is pakken hoger dan 4x10 op een assistance oefening ofzo ;)
 
Ja snap ik. Maar met dl zaten er nog wel eenpaar in.
 
Deads zijn de enige oefening die je best nooit tot absolute failure doordoet, voor obvious reasons :)
 
Sterke lifts Yorick.

Denk eraan barbarians zijn iets kleiner dan de reguliere schijven, maar icm die matjes zal dat een standaard deadlift maken denk ik.

Keep it up, tijd dat je mij voorbijsteekt brosef.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
thx man :D met de matjes (3cm) komt dat idd net aan een 20cm, dus net zoals een standaard 45cm plate, al een geluk anders zou heel het kot uiteendonderen :)
 
focking harde training, alle sets die je ziet zijn zo snel mogelijk na elkaar gedaan, dus zonder enige pauze, echt kotsen

SQ
9x140 failure
hmm 1 rep progressie :D beter als niks, maar maandag is mijn zwaarste en langste dag op school, zou eigelijk een andere dag moeten squatten waarop ik me beter voel

BP
8x100 failure

Pull ups
6xBW+5kg

BP
4x100kg failure

Pull ups
4xBW+5kg

Wrist curls
15x30kg

Reverse Wrist curls
15x20kg

pijnlijk pijnlijk pijnlijk, kan amper typen :)

man was echt superzwaar dit soort training, BP voor hoge reps is echt moordend, echt heel zwaar en kan idd niet doorgedreven worden als squats of DL, is genoteerd en zal rekening mee gehouden worden voor volgende schema's
 
Was de 9e rep op squat lelijk en all out? Of zoals jou kennende speedrep en 10e fail? :D
Bench kan de 7e rep easy gaan, 8e ineens grind en 9e kansloos :p
Maar toch netjes, 8 reps op 100.

Ik moet vandaag 5x5x105 squat, easy shit dus :)
 
Was de 9e rep op squat lelijk en all out? Of zoals jou kennende speedrep en 10e fail? :D
Bench kan de 7e rep easy gaan, 8e ineens grind en 9e kansloos :p
Maar toch netjes, 8 reps op 100.

Ik moet vandaag 5x5x105 squat, easy shit dus :)

haha de waarheid doet pijn :D deze keer was het wel grinden, dat zie je wel in het filmpje, ik stond echt te trillen en kreeg hem niet meer omhoog (that's what she said) bij BP zijn de triceps idd vaak de boosdoeners, borst en delts kunnen nog gerust verder maar triceps houden alles tegen, deze sets voelde ik wel echt in m'n triceps, dus hopelijk worden ze er ook wat sterker van :)

http://www.youtube.com/watch?v=l6ytEk9MZBM
 
Aawhh, ik hoorde mezelf schreeuwen, chest up! Chest up! Dan had 10 wel gelukt.
Toch sterk 9x140
 
thx man :D met de matjes (3cm) komt dat idd net aan een 20cm, dus net zoals een standaard 45cm plate, al een geluk anders zou heel het kot uiteendonderen :)

dan zou het toch 22,5 moeten zijn?
 
Aawhh, ik hoorde mezelf schreeuwen, chest up! Chest up! Dan had 10 wel gelukt.
Toch sterk 9x140

kheb vergeleken met de 10x125 en zie niet veel verschil in form, ik adem elke rep diep in en back is tight, alleen is mijn startpositie mss minder dan optimaal, maar het is precies de enige manier die solide aanvoelt bij LBSQ, die ellebogen kunnen echt niet lager anders is de spanning weg :')

dan zou het toch 22,5 moeten zijn?

standaard oly plate is 20cm van rand tot boring, (20+5+20=45) en de barbarian plates zijn 17cm (17+5+17) dus met die matjes is het dan 20cm :) hoe kom je aan 22.5?
 
kheb vergeleken met de 10x125 en zie niet veel verschil in form, ik adem elke rep diep in en back is tight, alleen is mijn startpositie mss minder dan optimaal, maar het is precies de enige manier die solide aanvoelt bij LBSQ, die ellebogen kunnen echt niet lager anders is de spanning weg :')



standaard oly plate is 20cm van rand tot boring, (20+5+20=45) en de barbarian plates zijn 17cm (17+5+17) dus met die matjes is het dan 20cm :) hoe kom je aan 22.5?

lol domme opmerking laat maar snap het al
 
dikke SQ man ! volgende keer 10ntje dan zeker ;)
 
ziekelijk tempo e :') 1 rep per week :'D als het volgende week daadwerkelijk 10x140 is tot fail drop ik het gewicht wel een beetje, want das toch ook geen doen :D
 
maar maandag is mijn zwaarste en langste dag op school, zou eigelijk een andere dag moeten squatten waarop ik me beter voel

Probeer maar te werken in de bouw zoals Sanca, of 15uurkes horeca draaien gheyboy ! Zware dag op school.. ;)

Sterke squats baas
 
Probeer maar te werken in de bouw zoals Sanca, of 15uurkes horeca draaien gheyboy ! Zware dag op school.. ;)

Sterke squats baas

1. sanca heeft een baard, dus da telt ni
2. ik werkte vorig jaar nog in de bouw en eerlijk train je daarna nog redelijk chill, omdat je lichaam dat wel aankan, maar op school word je gewoon moe en sloom van al dat hoofdarbeid en das een k*tter gevoel vind ik, maar bij nader inzien zit ik toch liever op de schoolbanken dan puin te moeten scheppen :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven