AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zyzz was hoog geschoold en haalde straight A's, nog een x benoemd tot een soort van ere-leerling omdat zijn cijfers zo hoog waren.

Die wist echt wel watie deed hoor.


Ben je nou aan het trollen of wat? :roflol:
 
Zyzz was hoog geschoold en haalde straight A's, nog een x benoemd tot een soort van ere-leerling omdat zijn cijfers zo hoog waren.

Die wist echt wel watie deed hoor.

Zo slim en naar de Mac, Die Macdonalds heeft hem goed gedaan zeg :D
 
Ben je nou aan het trollen of wat? :roflol:
according to his website[2], Zyzz graduated with a Bachelors Degree in Business from the University of Western Sydney Parramatta after getting kicked out of Macquarie University in Sydney. However, he did not hold down a business job and instead worked as a personal trainer and male stripper. He chose to pursue the bodybuilding lifestyle after seeing his brother Said Sergeyevich Shavershian, known online as “Chestbrah”, become “shredded” through similar techniques. Both Zyzz and his brother ended up taking steroids over the course of their training, leading to Chestbrah’s arrest for steroid possession on July 14th, 2011

http://knowyourmeme.com/memes/people/zyzz



College: University of Western Sydney Parramatta (used to attend the prestigious Macquarie University but was kicked out due to deficient grades and extreme absenteeism)
Major: Bachelor of Business/Commerce


http://zyzzcentral.com/2011/05/11/who-is-zyzz/
 
ik vind dat we een mars voor zyzz moeten houden.. zoals een witte mars ofz maar dan allemaal shirtless en aesthetic bodies.. I'M IN :D
 
ik vind dat we een mars voor zyzz moeten houden.. zoals een witte mars ofz maar dan allemaal shirtless en aesthetic bodies.. I'M IN :D

Dan kun jij niet eens mee doen :trollface:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nja weten wat hij deed, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als hij verstandig met zijn lichaam was omgegaan dan had hij nu nog wel geleefd.

Maar dit kun je niet alleen zyzz tegenwerpen, want imo. is het het gebruik van anabole sterioden per definitie gevaarlijk, en zeker voor bodybuilders die er zo'n groot lichaam mee willen krijgen (wat nog eens een extra aanslag is op het hart). Daarom zijn steroïden imo. gevaarlijker voor bodybuilders dan voor fietsers, al zijn ze onder alle omstandigheden slecht.

Maar het feit dat sterioden zyzz worden tegengeworpen vind ik geen eerlijk argument. elke andere grote bb'er (en er zijn inderdaad nog veel grotere dan hij), ook op dit forum, kun je dan ook belachelijk gaan lopen maken, of uit gaan lachen als hij dood gaat. Maar dat gebeurt ook niet. Vind het sowieso laag om een dode gast nog uit te gaan lachen, maargoed.
 
hoop tekst, didn't read


Dat bedoelde ik niet.. Bedoelde meer het stukje; 'Die wist echt wel watie deed hoor.'

Vandaar dat die nu ergens diep onder de grond ligt weg te rotten..

Blijf het zeggen, drugs en aas is geen combinatie.. Maar goed, dat schijnen sommigen niet te kunnen of niet te willen begrijpen.

Oh en overigens zie ik niet in, wat een opleidings niveau te doen heeft met verstandig gebruik van aas. Wat er bij onze hoog geleide, nogal bij in schoot.
 
Het is true story wat hij zegt man, heb je wel een beetje researche naar hem gedaan voordat je dit soort dingen zegt?


Als je de post hier boven nou eerst eens even leest.. :rolleyes:
 
Het is true story wat hij zegt man, heb je wel een beetje researche naar hem gedaan voordat je dit soort dingen zegt?

Hij doelt niet op zijn cijfers, maar het 'weten wat hij doet'. Daarin ben ik het wel met hem eens, maar ik vraag me af of hij ook het graf van een van de de honderden andere gebruikende bb'ers op dit forum lachend gaat lopen aanstampen, of dat het alleen iets tegen zyzz is, en zo ja, waarom?
 
Als je de post hier boven nou eerst eens even leest.. :rolleyes:
Pff, slechte timing van mij..

Hij doelt niet op zijn cijfers, maar het 'weten wat hij doet'. Daarin ben ik het wel met hem eens, maar ik vraag me af of hij ook het graf van een van de de honderden andere gebruikende bb'ers op dit forum lachend gaat lopen aanstampen, of dat het alleen iets tegen zyzz is, en zo ja, waarom?

Ja ik ben ook benieuwd naar
 
Hij doelt niet op zijn cijfers, maar het 'weten wat hij doet'. Daarin ben ik het wel met hem eens, maar ik vraag me af of hij ook het graf van een van de de honderden andere gebruikende bb'ers op dit forum lachend gaat lopen aanstampen, of dat het alleen iets tegen zyzz is, en zo ja, waarom?

Niet zo zeer ergens tegen aanstampen.. Maar af en toe zijn er andere woord keuzes nodig heb ik het idee om een boodschap over te laten komen.

Oh en ik heb niks tegen gebruikende bb'ers, ben zelf geen haar beter.
Drugs gebruik heb ik niks mee, ook niks op tegen.
 
Ben je nou aan het trollen of wat? :roflol:

Krakatoa is inderdaad een omgekeerde troll.

Het gezicht van Zyzz zou ik trouwens in de categorie 'androgynie' plaatsen. Nu is het ook meteen duidelijk waarom hij zo populair is.
23i6v7r.gif


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik vind dat we een mars voor zyzz moeten houden.. zoals een witte mars ofz maar dan allemaal shirtless en aesthetic bodies.. I'M IN :D

Waar the **** denk jij aan ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel % van de haters heeft hier een android toestel? :roflol:
 
according to his website[2], Zyzz graduated with a Bachelors Degree in Cock Sucking from the University of Western Sydney Parramatta after getting kicked out of Macquarie University in Sydney.
50b.jpg
 
Back
Naar boven