XXL Nutrition

Winny gedurende hele kuur op trainingsdagen

Bezoekers in dit topic

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
25.430
Waardering
4.149
Lengte
1m84
Je ziet regelmatig mensen die 10-12 weken injecties in combinatie met de eerste paar weken winstrol.

Nu vroeg ik me af of het niet beter zou zijn om in plaats van 6 weken lang 40mg per dag te nemen om bijvoorbeeld 12 weken lang 30 mg te nemen voor je training. Dus 4 of 5x per week 30mg in plaats van elke dag 40 (of hoe hoog mensen ook willen gaan)

Op die manier heb je in de tijd tijdens/na je training waarbij je maximum herstellend vermogen moet hebben de meeste AAS in je bloed en dit gedurende de hele kuur in plaats van een deel.

Puur hypothetisch en gebaseerd op dat gezegd wordt winny voor je training genomen moet worden omdat je dan meeste kracht boost hebt en PH die vaak gepulsed worden (niet continue on gedurende de hele kuur om schade/onderdrukking te beperken) dus theoretisch zou je zeggen dat het kon, maar is het ook beter of misschien wel slechter?

Had hier een discussie over dus vroeg me af hoe anderen hier over denken. Dacht zelf dat steeds 30mg voor je training pakken misschien wel het meeste effect had. Daarnaast zou het niet veel schadelijker voor je lever moeten zijn omdat je uiteindelijk ongeveer evenveel pillen slikt in de 3 maanden dat je on bent.


Graag geen discussie over of ik nu wel of geen AAS moet pakken, het is puur hypothetisch.
 
Weet niet zo zeker of het minder schadelijk is hoor. Je lever heeft 2 dagen minder winstrol te verwerken in de week maar wordt wel dubbel zo lang belast, wil dat daarom zegge dat je lever beter herstelt tussenin en dus langere periode onder stress kan staan? En je spieren groeien toch niet enkel de tijd rond je training zeker.
 
op us forums lees ik veel mensen die deze protocollen hanteren meestal in combi's met dboll 1,5 u pwo.. schijnt goede resultaten te geven
 
op us forums lees ik veel mensen die deze protocollen hanteren meestal in combi's met dboll 1,5 u pwo.. schijnt goede resultaten te geven

Bronnen? Ik heb toch niet het idee dat dit zo is. Net even gezocht en vind er ook niet veel over.
 
Weet niet zo zeker of het minder schadelijk is hoor. Je lever heeft 2 dagen minder winstrol te verwerken in de week maar wordt wel dubbel zo lang belast, wil dat daarom zegge dat je lever beter herstelt tussenin en dus langere periode onder stress kan staan? En je spieren groeien toch niet enkel de tijd rond je training zeker.

2 dagen geen winstrol en de andere 5 dagen minder. Als je 6 weken continue 40 mg neemt kom je uit op 6x7x4 = 168 tabletten. Doe je 10 of 12 weken 30mg 5x per week kom je uit op respectievelijk 150 en 180 tabletten.

Ik ga er dan wel van uit dat 40 mg verhoudingsgewijs evenveel schade doet aan je lever als 30mg waardoor uiteindelijk de totale schade die je aandoet vrijwel net zo groot is. Daarnaast ga ik er van uit dat je lever continue herstelt en niet pas begint met herstellen wanneer je stopt met winny.

En ik dacht dat het meeste spierherstel plaats vind in de periode na je training, volgens mij heb je zelfs een testosteron dip na je training omdat er zoveel gebruikt wordt om je spieren te herstellen. Vandaar dat ik dacht dat je beter dan winstrol in je bloed kan hebben voor extra herstel dan wanneer je al een dag niets gedaan hebt. Tenslotte zorgen de geïnjecteerde AAS voor continue spierherstel.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 18:01 ----------

Bronnen? Ik heb toch niet het idee dat dit zo is. Net even gezocht en vind er ook niet veel over.

Over epistane/havoc had ik aardig wat gevonden dat mensen het pulsten. Dacht alleen niet bewust voor de training maar meer om leverschade, onderdrukking enz te beperken.
 
Aangezien je hersteld en dus groeit tijdens je rust, kan ik me niet echt voorstellen dat door alleen winstrol tijdens je trainingsdagen te gebruiken, dit hetzelfde effect of misschien beter zou moeten zijn als dan je winstrol 6 weken lang elke dag zou gebruiken.

Mischien zullen je trainingen beter zijn gedurende 3 maanden dan dat je geen winstrol zou gebruiken, maar denk toch wel dat het effect van 6 weken uiteindelijk meer opleverd vanwege ook het gebruik van winstrol tijdens rust dagen
 
Aangezien je hersteld en dus groeit tijdens je rust, kan ik me niet echt voorstellen dat door alleen winstrol tijdens je trainingsdagen te gebruiken, dit hetzelfde effect of misschien beter zou moeten zijn als dan je winstrol 6 weken lang elke dag zou gebruiken.

Mischien zullen je trainingen beter zijn gedurende 3 maanden dan dat je geen winstrol zou gebruiken, maar denk toch wel dat het effect van 6 weken uiteindelijk meer opleverd vanwege ook het gebruik van winstrol tijdens rust dagen

Klopt, maar het meeste herstel gebeurt toch wel in de 12 uur rust na je training lijkt mij? Als je het dan voor je training neemt heb je de periode na je training dat extra beetje AAS om sneller te herstellen.

Dus je gebruikt winny dan om de pieken van herstel te 'compenseren'.
 
Je weet dat winstrol een halveringtijd heeft van maar 1 dag?
Dus je zult altijd gaten hebben in de week dat je geen winstrol in je lichaam hebt.

Zou het lekker 6 weken gebruiken zoals 99% het gebruikt
 
Laatst bewerkt:
Je weet dat winstrol een halveringtijd heeft van maar 1 dag?

9 uur toch? :p

Ik had een tabel gezien waar aangegeven stond hoe je optimaal moest trainen en wanneer je aan het overtrainen was en te weinig aan het trainen was. Die liep in een curve naar beneden waardoor ik er van uit ging dat spierherstel na je training eerst snel gaat en daarna steeds langzamer gaat tot het punt dat het volledig hersteld is.

Als je tijdens die periode van sneller herstel je test spiegel verhoogt met winny kun je dan optimaal herstellen.

Ter verduidelijking:

4pyetz4.jpg


Zo gaat volgens mij je spier herstel, snel na je training en steeds langzamer naarmate de tijd vordert.

Zo loopt de hoeveelheid AAS in je bloed (winny heeft een kortere halfwaarde tijd en zal dus ook sneller vervallen maar gaat om de lijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op het moment dat je winny pakt voor je training heb je dus extra AAS in je bloed om die piek van spierherstel soort van te compenseren. Dus je pakt winny juist op de momenten wanneer je het nodig hebt lijkt mij.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 18:36 ----------

Dus je zult altijd gaten hebben in de week dat je geen winstrol in je lichaam hebt.

Klopt, maar als je spieren hersteld zijn heeft AAS geen nut meer buiten het tegen gaan van spierafbraak. :p

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 18:42 ----------

Zou het lekker 6 weken gebruiken zoals 99% het gebruikt

Meeste mensen gebruiken winny de 1e 6 weken als kickstart omdat je pas na een paar weken op je max test niveau dacht ik..

Bij mijn idee gebruik je dus winny steeds als een soort van mini kickstart tijdens het herstel. :p
 
je zou winny dus nemen omdat je testosteron laag zou zijn na een training? en jij denkt dat te merken als je er ook 500 mg test naast zet?
 
Volgens mij bedoeld hij alleen winstrol gebruik
 
je zou winny dus nemen omdat je testosteron laag zou zijn na een training? en jij denkt dat te merken als je er ook 500 mg test naast zet?

Haha 6 weken winny naast je injects merk je toch ook? :p

Maar t is meer dat het duid op sneller spierherstel na je training en dat je daardoor wat extra AAS kan gebruiken. Misschien beter dan dan op het moment dat je geen drol doet..

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 18:55 ----------

Volgens mij bedoeld hij alleen winstrol gebruik

Nee naast injects :p

Winny alleen zou ik het niet doen maar zou misschien wel kunnen omdat het niet heel erg onderdrukt.
 
Wat " ikwilgrootworden" bedoelde is, dat testosteron uiteraard je test spiegel verhoogt, en winny, tja, nihil, of niet.

Verder weet ik nouw niet wat ik ervan moet denken van de stelling.
Dat je het snelst hersteld kort na je training, is ook volgens mij niet bewezen.

Voor zover ik weet herstel je toch het meest tijdens slapen, omdat je dan volledig tot rust bent.

En niet iedereen slaapt gelijk na zijn training.
Wel lekker trouwens!
 
Haha 6 weken winny naast je injects merk je toch ook? :p

Maar t is meer dat het duid op sneller spierherstel na je training en dat je daardoor wat extra AAS kan gebruiken. Misschien beter dan dan op het moment dat je geen drol doet..

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 18:55 ----------



Nee naast injects :p

Winny alleen zou ik het niet doen maar zou misschien wel kunnen omdat het niet heel erg onderdrukt.
heb me niet verdiept in de materie maar lijkt me toch dat je waardes gaan schommelen,( bloedwaardes)
 
heb me niet verdiept in de materie maar lijkt me toch dat je waardes gaan schommelen,( bloedwaardes)

Schommelende bloedwaardes heb je altijd wel, verwacht niet dat 30 mg winny daar veel invloed op zal hebben. Maar inderdaad, is wel iets waar ook naar gekeken moet worden of dit kwaad kan..

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 19:08 ----------

Wat " ikwilgrootworden" bedoelde is, dat testosteron uiteraard je test spiegel verhoogt, en winny, tja, nihil, of niet.

Verder weet ik nouw niet wat ik ervan moet denken van de stelling.
Dat je het snelst hersteld kort na je training, is ook volgens mij niet bewezen.

Voor zover ik weet herstel je toch het meest tijdens slapen, omdat je dan volledig tot rust bent.

En niet iedereen slaapt gelijk na zijn training.
Wel lekker trouwens!

Winny helpt wel met het herstel van spieren lijkt mij?

Daarnaast lijkt het me wel raar moest je niet max herstellen na je training.. Nouja, ligt er aan wat je daarna gaat doen maar als je gewoon weinig beweegt zal t toch wel snel herstellen lijkt mij?
 
2 dagen geen winstrol en de andere 5 dagen minder. Als je 6 weken continue 40 mg neemt kom je uit op 6x7x4 = 168 tabletten. Doe je 10 of 12 weken 30mg 5x per week kom je uit op respectievelijk 150 en 180 tabletten.

Ik ga er dan wel van uit dat 40 mg verhoudingsgewijs evenveel schade doet aan je lever als 30mg waardoor uiteindelijk de totale schade die je aandoet vrijwel net zo groot is. Daarnaast ga ik er van uit dat je lever continue herstelt en niet pas begint met herstellen wanneer je stopt met winny.

En ik dacht dat het meeste spierherstel plaats vind in de periode na je training, volgens mij heb je zelfs een testosteron dip na je training omdat er zoveel gebruikt wordt om je spieren te herstellen. Vandaar dat ik dacht dat je beter dan winstrol in je bloed kan hebben voor extra herstel dan wanneer je al een dag niets gedaan hebt. Tenslotte zorgen de geïnjecteerde AAS voor continue spierherstel.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 18:01 ----------



Over epistane/havoc had ik aardig wat gevonden dat mensen het pulsten. Dacht alleen niet bewust voor de training maar meer om leverschade, onderdrukking enz te beperken.

Wat maakt het nu uit of het totaal aantal tabs hetzelfde is. Je lever wordt voor een dubbel zo lange periode belast.
 
de reden dat men stanozolol de eerste weken neemt is zodat je sneller de middelen voelt werken. dit heet frontloaden.
 
Wat maakt het nu uit of het totaal aantal tabs hetzelfde is. Je lever wordt voor een dubbel zo lange periode belast.

Idd, je lever kan op korte termijn heel wat verduren, maar als je je lever chronisch gaat belasten kun je al snel in de problemen komen.
 
Stel dat het wel kan, en de schommelingen mee zouden vallen.

Dan ben je dus 3 maanden met winstrol bezig.

Waardoor je lever dubbel zo lang moet filteren dan een normale kuur van 6 weken.
Natuurlijk gebruik je wel de 6 weekse hoeveelheid winstrol over een dubbel zo lange periode, maar dan nog, je gebruikt nog steeds winstrol, en dus dus dubbel zo lang, maar dagelijksgezien wel in mindere hoeveelheid.

Lastig om te zeggen.

Ik houd het toch bij max 6 weken vanwege de belasting
 
de reden dat men stanozolol de eerste weken neemt is zodat je sneller de middelen voelt werken. dit heet frontloaden.

Frontloaden is de 1e x meer test zetten zodat je test spiegel op het maximale niveau is waarop het zal komen met een x aantal mg per week, winny is meer een kickstart denk ik :p

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 19:20 ----------

Wat maakt het nu uit of het totaal aantal tabs hetzelfde is. Je lever wordt voor een dubbel zo lange periode belast.

Ja maar dan ga je er van uit dat de hoeveelheid tabs niet uitmaakt hoeveel schade je je lever aan doet en dat je pas begint te herstellen na een lange periode..

Het is toch ook niet zo dat als je elke avond een glas wijn drinkt je daar dood aan gaat? :p

Maar goed, uiteraard weet ik het niet zeker. Ben wel benieuwd naar wetenschappelijk bewijs dat wanneer je een aantal pillen over een langere periode verspreid dit ook voor meer leverschade zal zorgen.
 
Back
Naar boven