MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (4 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • TrickyTatsu

    Dutch Bodybuilder
    15 jaar lid
    Lid geworden
    21 apr 2005
    Berichten
    458
    Waardering
    100
    Lengte
    1m78
    Massa
    78kg
    Vetpercentage
    10%
    Op de bb.com fora zijn deze topics een groot succes en ik haal er zelf altijd veel inspiratie vandaan - dus laten we het hier ook een poging geven :) Post hier dus je meal pics met een korte omschrijving! Laat ik gelijk maar goed beginnen:

    500 gram mager rundergehakt, gebakken met uitjes. Getopped met kidneybonen, verse sla+tomaat, wat zongedroogde tomaten en lowfat cheddar kaas (Linessa, bij de Lidl). Rustdag maaltijd.
    IMG1879.jpg


    2 gebakken eitjes met 150 gram schouderham, 200 gram cottage cheese met tomaat&augurk. Appel, ui komkommer ernaast. Rustdag maaltijd.
    IMG1893.jpg


    Subway inception na een training. Mijn soort humor; na de training eet ik regelmatig absurde maaltijden, dus een vriendin grapte ooit dat ik een sub-in-a-sub moest maken. Wat dit is, is een half turks brood belegd met 200 gram schouderham, zwarte bonen, ui, lowfat kaas en banaan - met daarbinnen een subway steak&cheese van de subway :p
    IMG1901.jpg


    Wat ik deed met de andere helft van het turkse brood de volgende dag na het trainen. Groot beest van gemaakt met mager gehakt, pasta, witte bonen, paprika en banaan (<3 fruit en vlees, haha!).
    IMG1918.jpg


    Tonijnsalade op werk
    IMG1902.jpg


    Proteïne sludge/junk bowl, iets wat ik vaak eet na een training. Vaak een hoop kwark/magere vla of yoghurt met wei, fruit en een hoop ontbijtgranen
    IMG1895.jpg


    Dürüm kip met daarnaast 3 eieren (+salsa!) en een cottage cheese op werk.
    IMG1928.jpg


    Mager gehakt, eieren, lowfat kaas, kikkerwten en wat extra groenten mee naar werk.
    IMG1922.jpg


    Weer een sludge bowl, maar hierbij had ik de yoghurt ingevroren. Zelfgemaakt ijs ftw! :D Het kleurrijke ding is een poptart die ik via een US import site heb besteld - ik wilde die dingen al een tijd proberen nadat ik ze zo vaak zag op de US bb fora!
    IMG1967.jpg
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    protein_shake.jpg
     
    ... half turks brood belegd met 200 gram schouderham, zwarte bonen, ui, lowfat kaas en banaan - met daarbinnen een subway steak&cheese van de subway :p

    ...

    Groot beest van gemaakt met mager gehakt, pasta, witte bonen, paprika en banaan (<3 fruit en vlees, haha!).

    Gadverdamme zeg! Hoe kom je erop :D

    Maar idd, gewoon je pics posten in het 'wat eet je nu' topic.
     
    Ahh ik wist van dat topic af, maar wilde in deze een "verplichting" ervan maken dat je een foodpic post :D

    Oh, en de banaan bij dergelijke dingen - ik ben heel erg van de rare combinaties, hahaha!
     
    haha epic pics , krijg er honger van ,
     
    Gisteren gemaakt twee maaltijden per dag voor mee naar werk :)

    Chicken Tonight en Spinazie a la creme met aardappelen en een rundergehaktbal:
    21l7fcl.jpg


    Ik heb trouwens gezocht naar Sludge Bowls (had er nog niet eerder van gehoord!) valt me op dat er veeeel zoetigheid in zit, is dat voor op refeed dagen o.i.d?
     
    Laatst bewerkt:
    Lekker :D, behalve de schouderham, **** das echt om te kotsen imo :'), heb dat ooit eens meegebracht en meteen in de vuilbak gesmeten.
     
    Holy shit man :D ziet er goed uit, al lijken je maaltijden me wel vrij groot? :D

    ---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 21:52 ----------

    Ahh ik wist van dat topic af, maar wilde in deze een "verplichting" ervan maken dat je een foodpic post :D

    Oh, en de banaan bij dergelijke dingen - ik ben heel erg van de rare combinaties, hahaha!

    Je kan er iets 'extra' van maken door erbij te zetten hoe je ze maakt? Soort recepten topic van jou?
     
    Zoals al eerder gezegd, ik krijg er ook honger van Fuaaaark !

    Mijn maaltijden zien er dan maar pauper uit hoor :sad:
     
    je eten ziet er gewoon nice uit.

    opsich jammer dat ik egt alles eet, met als gevolg dat ik nooit veel aandacht aan koken besteed.
     
    Haha, mixed feelings zie ik hier :p

    lol mooie creaties.

    Maar je doet 500 gram gehakt in de eerste maaltijd? en die eet je in een keer op? das bijna 100 gram eiwit man :roflol:

    Strong nierpatiënt

    Ik doe zelf aan Intermittent Fasting, eet 2-3x op een dag - dus m'n maaltijden zijn in het algemeen vrij groot :)

    Je kan er iets 'extra' van maken door erbij te zetten hoe je ze maakt? Soort recepten topic van jou?

    Als iemand een recept wilt voor een specifieke meal hoor ik het graag :)

    <3 voedsel creativity :D
     
    ik vindt je maaltijden er maar smerig uitzien eigelijk:cool:

    Post dan wat pics van jouw maaltijden?

    Ik vind het best nice, zijn ook serieus grote meals, zou lekker buff worden denk ik met dat voedingsschema :D.
     
    Ik heb trouwens gezocht naar Sludge Bowls (had er nog niet eerder van gehoord!) valt me op dat er veeeel zoetigheid in zit, is dat voor op refeed dagen o.i.d?

    In het algemeen veel zoetigheid idd, IMO ideaal voor na een training. Je kan meerdere kanten op gaan, je kunt er een echte junkbowl van maken door bv snoepgoed, vla en kinder ontbijtgranen te gebruiken / of je kan de meer "healthy" tour nemen en volop magere kwark met wei, fruit en een bescheiden hoeveelheid ontbijtgranen nemen. Ik varieer graag tussen de twee :)

    Wat ik ook geweldig vindt is bv 500 gram optimel vla + banaan invriezen, na training dat mengen met magere kwark + wei, dan daaraan fruit + cereals toevoegen. Giga schaal zo - geweldig!
     
    Back
    Naar boven