Fitness Seller

Gemotiveerd trainingsmaatje gezocht!

Bezoekers in dit topic

Leuk is geen kwaliteit die een gemotiveerd trainingsmaatje moet hebben. Als je een leuk trainingsmaatje zoekt moet je even contact opnemen met ene Gauloise.

Groningen kom je?
train je weleens bij Kelderwerk in de stad?
 
Groningen kom je?
train je weleens bij Kelderwerk in de stad?

Kom uit Oost-Groningen, train bij Ultimate Gym in Winschoten.

Wat is er met Kelderwerk in de stad?
 
Kom uit Oost-Groningen, train bij Ultimate Gym in Winschoten.

Wat is er met Kelderwerk in de stad?

yes. kunt daar mooi hardcore trainen.
 
yes. kunt daar mooi hardcore trainen.

Ultimate Gym is vrij hardcore. Ik zit er soms over te denken om een steeksleutelset, bosje imbussleutels, schroevendraaiers, hamer, WD40 en een koevoet mee te nemen naar m'n huidige sportschool. Er is namelijk altijd wel iets kapot.

Zie net dat Kelderwerk onder in die flat zit? Kom er wel 's langs met het OV(eevervoer) richting Zernike. Maar eens een keertje uitproberen inderdaad!
 
Ik denk niet dat je blijer wordt van Kelderwerk.. Zo bijzonder is het daar niet. Dan ken ik wel betere in de provincie.
 
Ik denk niet dat je blijer wordt van Kelderwerk.. Zo bijzonder is het daar niet. Dan ken ik wel betere in de provincie.

Ik ken ook veel beteren hoogstwaarschijnlijk. Persoonlijk denk ik dat Performance in Wagenborgen het beste is. Gevolgd door mijn eigen gym. Sfeer hier is gewoon super.

Welke zat jij aan te denken dan?
 
Performance is idd een goeie en bij Harimau (heet nu Go4Fitness) kan je ook prima trainen.
 
Back
Naar boven