Fitness Seller

Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D


Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....
 
Dat deed ik voorheen ook altijd met een banaan erdoor. Nu zit ik aan de Delicious Breakfast :meal:

Na 10-15 jaar dagelijks brinta en havermout te vreten is die Delicious breakfast misschien wel eens leuk om wat af te wisselen
 
Na 10-15 jaar dagelijks brinta en havermout te vreten is die Delicious breakfast misschien wel eens leuk om wat af te wisselen

Smaakt ongetwijfeld beter. Brinta kan ik echt niet meer zien!
 
Om de DBB leden eens kennis te laten maken met de populairste whey van Europa Whey Delicious houden we een speciale sample actie.
Je kan bij deze actie 2 gratis Whey Delicious samples aanvragen.



Reserveer hier je gratis Whey Delicious samples! De actie code is DBBXXL en deze loopt tot Zondag 18 November 24:00 uur.


[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]


Voorwaarden:

  • Wij verzamelen alle aanvragen en versturen deze in één keer na afloop van de actie.
  • Er kunnen alleen samples Whey Delicious aangevraagd worden.
  • Er kan per persoon / adres 2 samples aangevraagd worden.
  • De smaak bosvruchten is helaas niet op voorraad
 
Om de DBB leden eens kennis te laten maken met de populairste whey van Europa Whey Delicious houden we een speciale sample actie.
Je kan bij deze actie 2 gratis Whey Delicious samples aanvragen.


Reserveer hier je gratis Whey Delicious samples! De actie code is DBBXXL en deze loopt tot Zondag 18 November 24:00 uur.


[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]


Voorwaarden:

  • Wij verzamelen alle aanvragen en versturen deze in één keer na afloop van de actie.
  • Er kunnen alleen samples Whey Delicious aangevraagd worden.
  • Er kan per persoon / adres 2 samples aangevraagd worden.
  • De smaak bosvruchten is helaas niet op voorraad
Goed bezig!!
 
Elke dag is het weer feest met WHEY DELICIOUS!! :zuip: :zuip:
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me ook dagelijks verheug op een heerlijke Whey Delicious shake!
 
Als ik ooit stop met trainen (normaal nooit, maar ALS) dan blijf ik nog de Delicious shakes drinken :D
 
Als ik ooit stop met trainen (normaal nooit, maar ALS) dan blijf ik nog de Delicious shakes drinken :D

True story

Bij het ouder worden gaan whey shakes sarcopenia tegen. Dus blijf je langer sterker
 
Joh mijn vriendin traint ook niet maar neemt de whey delicious ook iedere morgen. Ik heb het al aan een aantal mensen gegeven die niet trainen. Smorgens, beetje melk, banaan, havermout en wat whey delicious. Top.
 
True story

Bij het ouder worden gaan whey shakes sarcopenia tegen. Dus blijf je langer sterker

Aha!

Joh mijn vriendin traint ook niet maar neemt de whey delicious ook iedere morgen. Ik heb het al aan een aantal mensen gegeven die niet trainen. Smorgens, beetje melk, banaan, havermout en wat whey delicious. Top.

Haha dat horen we vaker, dan klagen jongens dan hun vriendin stiekem aan hun Whey Delicious zit.
 
Ok! beter dan..... We hebben heel veel vrouwelijke klanten ook valt me op.

Ja en de meeste vrouwen zijn erg kieskeurig imo dus dat bewijst ook maar weer eens de kwaliteit (smaak) van Delicious
 
Ja en de meeste vrouwen zijn erg kieskeurig imo dus dat bewijst ook maar weer eens de kwaliteit (smaak) van Delicious

ofwel hopen ze stiekem op een date met René natuurlijk :p
 
Veel mensen associëren whey ook alleen met BB en zien het daarom niet als optie om te nemen als ze niet sporten. Maar als iemand een keer een shakie appeltaart + melk + babaantje + havermout heeft gehad en ziet dat ze in 2 minuten en perfecte voedzame maaltijd kunnen hebben. Tja dan is het toch snel bekeken.

Ik zeg meestal: denk: 15 minuten langer doorslapen in de morgen. Dan zijn de meeste mensen wel gewillig om het eens te testen. Daarna is het meestal snel geregeld ;)
 
Back
Naar boven