Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga me wel weer wat op kracht richten. Voor mn gevoel heb ik sommige sporten door blessures en ziektes nooit goed afgesloten. Dus wie weet...?
Ik zou best nog wel een keer dat willen afsluiten.;):)

Nou wat houdt je tegen? Go for it kerel
 
Precies gaan knalle
 
nette training bro! daamn 100 reps kuitheffen, lekkere verzuring. Was is je bw nu?

Thanks Sky. Ik ga door tot ik op 1.000 reps zit met 50kg.;) FF vergeten BW=100kg

Nou wat houdt je tegen? Go for it kerel

Haha. Op mn 42e een comeback maken lijkt me wel bruuuut.:)

Precies gaan knalle

Yeah buddy.:)

Ja.. Wie weet!

Alleen ik zelf.:)

Deze week ben ik vooral bezig geweest met snelwandelen/wandelen. Mn hele poten waren gaar. In totaal zo'n 70km gelopen.

Ik vond het nog geen tijd om met mn nieuwe schema te beginnen. Ik zit te denken aan een gecombineerd schema met daarin 3x snelwandelen, 3x sprinttraining, 2x krachttraining en 2x een schakelloop.:)
 
Laatst bewerkt:
Thanks Sky. Ik ga door tot ik op 1.000 reps zit met 50kg.;) FF vergeten BW=100kg



Haha. Op mn 42e een comeback maken lijkt me wel bruuuut.:)



Yeah buddy.:)



Alleen ik zelf.:)

Deze week ben ik vooral bezig geweest met snelwandelen/wandelen. Mn hele poten waren gaar. In totaal zo'n 70km gelopen.

Ik vond het nog geen tijd om met mn nieuwe schema te beginnen. Ik zit te denken aan een gecombineerd schema met daarin 3x snelwandelen, 3x sprinttraining, 2x krachttraining en 2x een schakelloop.:)

Waarom ga jij je niet toeleggen op het crossfitten. Lijkt me echt iets voor jou. bezien daar al je trainingslogs hoor. ;)
 
brute strongmanfoto - 140 - sterk man
 
Waarom ga jij je niet toeleggen op het crossfitten. Lijkt me echt iets voor jou. bezien daar al je trainingslogs hoor. ;)

Prachtige sport idd. Heb laatst het WK op Eurosport gezien. Maart 2013 is het eerste NK. Denk niet dat ik dat mag doen.:( Heb toch wat beperkingen.

brute strongmanfoto - 140 - sterk man

Vindt die foto sowieso leuk, omdat Dumba op mn schouder zat.

Vandaag een rustige schakelloop gedaan met daarin (natuurlijk) hakkebillen, tempoloop, trippling, snelwandelen, hoge kaats, schaatspas, wandelen en joggen.

Vanavond een leuk feestje, dus morgen ff zien of ik ga/kan trainen. Morgen plaats ik mn nieuwe schema waar ik maandag aan ga beginnen.

Have a nice weekend.:)
 
Ik heb besloten om deze maand nog aan mn conditie te werken en dan 1 december met mn nieuwe schema te beginnen.

Wel ff flink gelachen in Killy's log. Alsof ik alleen aan het (hoe noemden ze het?) hinkstaphupseflupsen ben.:D Of kickbacken.:)

Vandaag 40 minuutjes gewandeld.

Zittend kuitheffen 50x20/twist 16x20/wristcurl 15x20/wallcrunch 25x

Axle preachercurl 10x21/wallcrunch 20x/crunch 15x/conc.db curl 10x10

BB ext 8x20/klokov press 8x20/wide grip shrugs 15x20

Schaatspas 12x20/kneeraise 15x/crunch 15x/w.cr. 20x

1h seated db extension 8x10/db kickback 3x28,5 (eitje:p)/w.cr.25x

Axle kogelstoot bp 5x21/crunch 15x/joggen met 20kg:30 sec./hinks 4x20

Rustige training; alvast een beetje ter voorbereiding van de december knalmaand. Ga voorzichtig mn PRs bekijken en zien welke verbeterd kunnen worden zowel buiten als binnen.:)
 
Ja ik heb het gelezen daar, kickbacks met mega gewicht. Je werd met eer genoemd.
En hier ook weer van die enorme lijstjes hahaha
 
het mag duidelijk zijn dat er hier nogal ongewoonlijke trainingen plaatsvinden:) Dus ik snap die hupsaflupsen uitspraken best:)

nice work weer Marco
 
ben benieuwd marco - good luck man
 
Ja ik heb het gelezen daar, kickbacks met mega gewicht. Je werd met eer genoemd.
En hier ook weer van die enorme lijstjes hahaha

Haha. Best wel lachen.:)

het mag duidelijk zijn dat er hier nogal ongewoonlijke trainingen plaatsvinden:) Dus ik snap die hupsaflupsen uitspraken best:)

nice work weer Marco

Thanks B. Ja het is niet middle of the road.:D

ben benieuwd marco - good luck man

Thanks J.

Vandaag de focus gelegd op het snelwandelen. De eerste test voor me.

200m snelwandelen in 49,87 sec. Gemiddeld 14,44km/u. PR.

Joggen met 20kg: 30 sec./klokov press 8x20/twist 16x20/GM 8x20/wide grip front shrugs 20x20

Log clean 1x50/log press 3x50/Axle kogelstoot BP 5x21/wallcrunch 25x/tri-dips 10x/crunch 20x

CG upr. row 8x20/BB extension 8x20/Axle ballistic BP 5x21/Crunch 10xBW+21/wallcrunch 20x

1 hand pinchblock 2x17/wallcrunch 15x/crunch 15x/conc. db curl 10x10/1 hand lift 3x50

Axle nosebreaker 8x21/crunch 15x/wallcrunch 10xBW+21/crunch met twist 10x/wallcrunch 15x

Axle kogelstoot BP 5x25/wallcrunch 10xBW+25/crunch 15x/Axle ballistic BP 5x25/side crunch 10x

Knieheffen 20x
Hakkebillen 20x
Trippling 20x
Hoge kaats 10x
Boxerstwist 20x
Side raise 10x
Hop hop stick landing
One to two stick landing
Kniehefsprint
hakkebilsprint
Trippling sprint
Snelwandelsprint
Schaatspas 10x
360 graden sprong

Ging lekker vandaag.:)
 
bijna 15 km.u snel wandelen... man man das sneller dan dat ik rennen kan :roflol:
 
Lekker bezig weer
 
Zelf ook tevreden over de laatste tijd?
 
Een lekkere buitentraining met voetgewichten achter de rug.:)

Tripplingsprints 3x
Snelwandelsprints 2x snelste 24,46km/u PR
Hakkebilsprints 2x
Kniehefsprints 2x
Hop hop stick landing
40m Snelwandelen
One to two stck landing
Two to one stick landing
Schaatspas 10x
180 graden sprong 3x
Jump step jump
Shrugrolls 2x10
Frontraise 10x
Boxertwist 20x
 
Kijk daar zijn detraining weer hoor lekker bezig man
 
Weer zo'n mooi lijstje. Waar de meerderheid van de lezers niks van snapt hahahaha
 
weer of geen weer, dat maakt jou niks uit ofwel? die training kunnen wij mooi voor bij de rugby gaan doen, whaha
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven