Fitness Seller

Als je morgen sterft, zou je dan tevreden zijn met hoe je leven eruitzag?

Als je morgen sterft, zou je dan tevreden zijn met hoe je leven eruitzag?

  • Ja

    Stemmen: 52 29,7%
  • Nee

    Stemmen: 123 70,3%

  • Totaal stemmers
    175

Bezoekers in dit topic

Net voor je sterft dan. Ik heb wel eens zo'n vaag gevoel dat ik iets ben vergeten die dag. Zou vervelend zijn als je met die gedachte sterft.

Zou ik de deur goed op slot hebben gedaan, of zou ik het vergeten zijn? :scratch:

Hell no, er is nog van alles dat ik moet veranderen en doen

Dit, nog een heel leven voor me. (Hopelijk)
 
Ja. Accepteer de dood en begin te leven. Maak anders een lijstje met concrete zaken die je echt nog gedaan wilt hebben en werk die af.

nummer 1 op mijn lijst is omniscience, nummer 2 omnipotence.

Good luck with that, calyptus jij lekker ding.
 
Laatst bewerkt:
De vraag is wat dubbel imo. Het is bijna alsof je toegeeft dat je ongelukkig of ontevreden bent over jezelf als je optie 2 kiest. Daarom optie 1 gekozen. Maar anderzijds als de vraag wil zeggen 'heb je genoeg bereikt/gedaan/geleefd en is het wel goed geweest, nee natuurlijk niet. Kan me trouwens niet voorstellen dat iemand zich ooit zo kan voelen.
 
NEE ! Niet voordat ik een dag lang door de stad kan lopen zonder al die chicks achter me aan. Wil wel eens meemaken hoe het voelt om niet alles mee te hebben.
 
Nee maar dat staat los van geluk, ik heb het idee dat er nog veel meer te doen is en ik nog lang niet alle potentie in mij gebruikt heb.
 
Nee, ben nu aan het investeren voor later.
 
De vraag is wat dubbel imo. Het is bijna alsof je toegeeft dat je ongelukkig of ontevreden bent over jezelf als je optie 2 kiest. Daarom optie 1 gekozen. Maar anderzijds als de vraag wil zeggen 'heb je genoeg bereikt/gedaan/geleefd en is het wel goed geweest, nee natuurlijk niet. Kan me trouwens niet voorstellen dat iemand zich ooit zo kan voelen.

Genoeg mensen die de lat niet zo hoog letten en al snel tevreden zijn.
Meeste mensen die zeggen een heleboel dingen anders te hebben gedaan liegen zichzelf voor maar leven dezelfde verkeerde voet verder als de jaren die ze achter hun hebben. Mooie praatjes zijn het veelal.
 
Jij bent snel tevreden. :roflol:

true dat, care a lot. Als ik dood ben ben ik dood lekker boeien wat je dan gedaan hebt. Heb alle gekkigheid in deze wereld al wel gezien naar mijn idee.
 
true dat, care a lot. Als ik dood ben ben ik dood lekker boeien wat je dan gedaan hebt. Heb alle gekkigheid in deze wereld al wel gezien naar mijn idee.

Betwijfel ik, misschien de gekkigheid in nederland. Maar er zijn nog een hele hoop culturen en dingen in andere gebieden, maargoed niet iedereen wil een grote reis maken denk ik.
 
ja, alles kan/kon beter, maar ben wel redelijk tevreden. al blij dat ik niet een pauper land of gewoonweg in armoede geboren ben, denk ik vaak :)
 
De vraag is wat dubbel imo. Het is bijna alsof je toegeeft dat je ongelukkig of ontevreden bent over jezelf als je optie 2 kiest. Daarom optie 1 gekozen. Maar anderzijds als de vraag wil zeggen 'heb je genoeg bereikt/gedaan/geleefd en is het wel goed geweest, nee natuurlijk niet. Kan me trouwens niet voorstellen dat iemand zich ooit zo kan voelen.

komt nog wel T, als je 100 bent.
 
Back
Naar boven