XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Tattoo op borst. Hebben er drie van de zes maar weet wel op welke hij doelt.
 
oMmpT.jpg


Dat feel

Wow. Sterk geschreven. Pakkend! Overschot van gelijk heeft hij wel.

5d2zw2.jpg


nice legs awkwardbrah

Machete's comment zegt alles.
 
Dat broekje met die opgerolde pijpjes :roflol:. Gayer dan je suikeroom in een darkroom.
 
Ik had Supaturk 2 jaar geleden een mail gestuurd met wat die had gekuurd op Bodybuilding.com en toen had die al 3 cycles gedaan van sustanon en nog wat. Volgens mij heeft die nu 10+ kuren achter de rug en ik ben eigenlijk niet impressed als ik deze pic bekijk maar op sommige staat die er wel ziek bij of is dat photoshop? Zoveel kuren..
 
Denk dat ze gewoon jaar in jaar uit zo droog staan en alleen buff zijn als ze kuren?
 
Denk dat ze gewoon jaar in jaar uit zo droog staan en alleen buff zijn als ze kuren?
hoe wil je zo droog staan natty? chestbrah heeft wel op pic weinig massa zo te zien dan normaal maar hij is wel zwaar droog
 
Killy was niet heel het jaar op 6 procent :roflol:

True, maar chestbrah verliest vies veel massa lijkt wel..

Zal me niet verbazen als die gewoon van kuurtje naar kuurtje hobbelt en tussendoor steeds al zijn massa kwijt raakt
 
True, maar chestbrah verliest vies veel massa lijkt wel..

Zal me niet verbazen als die gewoon van kuurtje naar kuurtje hobbelt en tussendoor steeds al zijn massa kwijt raakt
Hij is wel onzeker as **** ik denk dat die constant on is ..
 
Tijdens je kuur ben je toch juist zekerder van jezelf?

Is toch in de nakuur dat je beta word?
Hangt ervan af ik bedoel in de nakuur is die vast onzekerder en kuurt die gelijk weer. Op elke vid waar ze hem een faggot etc noemen raged die heel erg hard
 
haha wat n baas die rechts van Chestbrah,,,heb precies dezlfde Air Max :o

Kijk naar zijn benen, als zo een bovenlichaam hebt ga je je benen toch zeker we trainen :roflol:
 
Ik had Supaturk 2 jaar geleden een mail gestuurd met wat die had gekuurd op Bodybuilding.com en toen had die al 3 cycles gedaan van sustanon en nog wat. Volgens mij heeft die nu 10+ kuren achter de rug en ik ben eigenlijk niet impressed als ik deze pic bekijk maar op sommige staat die er wel ziek bij of is dat photoshop? Zoveel kuren..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Supaturk en Aydin (Turtle) zijn vind ik de enige die een goed fysiek hebben van dat clubje
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Supaturk en Aydin (Turtle) zijn vind ik de enige die een goed fysiek hebben van dat clubje
is dat zoveel kuurtjes waard? heb liever een wat minder natty fysiek dan dat..
 
Back
Naar boven