MuscleMeat

Mishandelde grensrecht overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob P

Huge Freak
Lid geworden
8 dec 2010
Berichten
8.426
Waardering
1.254
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
18%
De grensrechter die zondag werd mishandeld in Almere is aan zijn verwondingen overleden. Dat bevestigt de politie maandag.


Tieners slaan grensrechter ziekenhuis in
Nederland • Geplaatst door Redactie op 02-12-2012 @ 22:28


Een grensrechter van voetbalclub Buitenboys uit Almere is zondagmiddag na een wedstrijd in Amsterdam in elkaar geslagen. Dat meldt de voetbalclub op Twitter. De daders zouden een aantal spelers van 15 en 16 jaar zijn van de Amsterdamse club Nieuw Sloten. Ze namen de grensrechter na de wedstrijd te grazen.

Omroep Flevoland meldt dat een kluitje van vier of vijf B-junioren de grensrechter tegen de grond werkten en trapten. Toen hij wist op te staan en weg te rennen, gingen ze achter hem aan en werd hij nogmaals geschopt en geslagen. Enkele uren later werd de grensrechter onwel en zakte hij in elkaar. Daarop werd hij naar een ziekenhuis gebracht.

De grensrechter is onder constante behandeling van de artsen, zo laat de club weten. "Wij zijn er nu echt klaar mee", aldus het moedeloze commentaar.
 
Wtf wist niet dat hij zo zwaar mishandeld was.
 
Gelukkig schorst de knvb ze voor 3 jaar!
 
Ja las het net ook, echt te belachelijk voor woorden en die gastjes zijn helaas niet volwassen dus zal wel weer een jaartje jeugdgevangenis worden
 
En zoals bijna altijd kan er niet bewezen worden wie de dodelijke trap of schop heeft uitgedeeld. Dus kan geen van de 3 voor doodslag veroordeeld worden. Dat in combinatie met de leeftijd zal uitlopen op een jaartje of 2 jeugddetentie gok ik zo. Klote wereld..
 
laat me raden: gastjes zijn allochtoon? Groeperen en blijven schoppen is iets voor bekende noord-afrikaantjes.
 
De kickbokstraining die ze krijgen bij Nieuw Sloten heeft ze danig geholpen kennelijk.



Kickboks training voor Nieuw Sloten C1 in voorbereiding op de wedstrijd zondag tegen Diemen C1. [Link niet meer beschikbaar]

Snap zowiezo niet hoe er nog politici zijn die subsidie verstrekken aan jeugd die op straat hangt en via kickbokslessen zogenaamde discilpline moeten krijgen. Net alsof je de jeugd schietles gaat geven in schietclubs....

Beter geef je ze lessen sociale vaardigheden ofzo.

Staat niet totaal in verband met dit geval maar toch....
 
Mensen moeten eens beseffen, hoe gevaarlijk het is om door te trappen/slaan als iemand op de grond ligt. Als je staat kan je de klap nog absorberen, in de vorm van een terugslag, als je op een betonnen grond ligt niet en dat maakt het zo dodelijk.
 
Is de vijfde colonne weer bezig geweest?
 
Eerst was het stenen afgooien van bruggen toen werd dat een tijd later ambulance persooneel aanvallen en nu is daar al een hele tijd geweld jegens arbiters en tegenstander op de amateurvelden.

Nu komt er veel aandacht voor geweld rond het veld en op den duur vind men weer een andere uitlaatklep...
 
We moeten ze gewoon meer geld gaan geven zodat ze beter integreren.
 
Mensen moeten eens beseffen, hoe gevaarlijk het is om door te trappen/slaan als iemand op de grond ligt. Als je staat kan je de klap nog absorberen, in de vorm van een terugslag, als je op een betonnen grond ligt niet en dat maakt het zo dodelijk.

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om iemand geen klappen te geven.
 
Kansloos volk ook, hopelijk worden ze als volwassenen berecht.
 
almere is 90% allochtoon :D


Dat is niet waar en het waren de spelers van Nieuw Sloten.

En ook Nieuw Sloten (buurt) is niet 90% allochtoon, het voetbal team weet ik niet maar wat wel vaststaat is dat het merendeel van de clubs uit Amsterdam West (dat is Nieuw Sloten) uit allochtonen bestaat.
 
Mensen moeten eens beseffen, hoe gevaarlijk het is om door te trappen/slaan als iemand op de grond ligt. Als je staat kan je de klap nog absorberen, in de vorm van een terugslag, als je op een betonnen grond ligt niet en dat maakt het zo dodelijk.

Volgens mij kun je als je tegen je hoofd aan geslagen wordt beter tegen een hard object liggen. Hersenschade komt volgens mij namelijk omdat je hoofd zo hard heen en weer schud dat je hersens tegen de binnenkant van je schedel heen en weer stuiteren. Dus als je hoofd niet beweegt zou t minder hersenletsel op moeten leveren, of ze moeten natuurlijk je schedel kapot trappen.
 
In voor de wet van Godwin.
 
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om iemand geen klappen te geven.

Calyptus... Zeg hier wat van... ik heb even geen zin in deze discussie, meneertje begrijpt het niet zo goed.
 
Nooit meer op het veld laten.. stelletje kanslozen
En laat ze maar een tijdje nadenken i de cel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven