XXL Nutrition

Is dit doel haalbaar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jappe0007

Cool Novice
Lid geworden
18 jun 2012
Berichten
228
Waardering
2
Lengte
1m94
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
hey het was om te vragen of ik van 18% naar 12% kan gaan van januari tot half mei ? alleen is die 18% ongeveer omdat ik nergens iemand vind waar ze met een tangetje werken. sportschool,dokter nergens ???
en 1g vet de kg lichaamsgewicht is dit teveel voor in een cut ?
 
Doel is realistisch, mits je wel eet zoals het daarvoor nodig is en traint.
 
maar een refeed 1 keer in de week bv pistolets enzo is dit toegestaan of ook niet dan ? en hoe kan je dit dan best compenseren dat je totaal niet te hoog gaat liggen ?
 
hey het was om te vragen of ik van 18% naar 12% kan gaan van januari tot half mei ? alleen is die 18% ongeveer omdat ik nergens iemand vind waar ze met een tangetje werken. sportschool,dokter nergens ???
en 1g vet de kg lichaamsgewicht is dit teveel voor in een cut ?

Je stats van 194 met 80kg kloppen wel?
 
ja nu ben ik iets dikker nu is het 84kg. maar meer spier ook denk ik ? zou eigelijk is foto moeten poste want ben nu nog maar maandje bezig.
 
hey het was om te vragen of ik van 18% naar 12% kan gaan van januari tot half mei ? alleen is die 18% ongeveer omdat ik nergens iemand vind waar ze met een tangetje werken. sportschool,dokter nergens ???
en 1g vet de kg lichaamsgewicht is dit teveel voor in een cut ?

6 procent zakken in 4,5 maand tijd is makkelijk haalbaar, al helemaal op jouw vetpercentage. Waarom zou 1g vet per kg te veel zijn?
 
jahoor dat is realistisch.. alleen zou ik nog even door cleanbulken om van je beginnersgains gebruik te maken.. maargoed dat meot je zelf afwegen.. refeed is goed ja 1x per week 1000kcal extra in de vorm van carbs. zorg de hele week voor minimaal 3 gram eiwit per kg en doe je vetten hoog en carbs laag.
 
is 3g eiwit niet wat veel de kg is 2g niet genoeg???
en dan best 2 schema's op trainingsdagen carbs hoog en vet 50g
rustdagen met cardio carbs gemiddeld en vet 1.2g/kg en eiwit ook 2.2g
 
is 3g eiwit niet wat veel de kg is 2g niet genoeg???
en dan best 2 schema's op trainingsdagen carbs hoog en vet 50g
rustdagen met cardio carbs gemiddeld en vet 1.2g/kg en eiwit ook 2.2g

in de cut altijd hoger in eiwit gaan zitten als normaal.
vet zou ik toch wel minimaal op 1 gram per lichaamskilo houden.
reefeed zou ik in jouw geval de eerste periode 1x in de twee weken houden
 
Als je nog zo hoog in vetpercentage zit heb je geen refeed nodig hoor, en al helemaal geen 3g eiwit per kg, gewoon totaal aantal kcals minderen tot je begint af te vallen en suikertroep minderen. spieren heb je niet (no offence) dus spierverlies hoef je je niet veel zorgen om te maken. Goed trainen en voeding aanpassen tot je een halve kg per week afvalt.
 
Zou wel kunnen maar wordt wel lastig on je er heel goed aan te houdeb
 
ja das een feit!!! zou tech wel 1 keer in de week een junkdag willen houden maar op die informatie van die refeeds staat maar 1 keer om de 2 weken boven de 15% want sta nu op 17 % ongeveer
 
Is een richtlijn. Als je op 17% staat zou ik inderdaad beginnen met 1 keer per 2 weken een refeeddag.
 
word zwaar dan :s
 
Back
Naar boven