MuscleMeat

Mishandelde grensrecht overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoorde net op tv dat hij op t veld naar de grond getrokken werd en dat er toen op hem ingeschopt werd. Even later pakten ze hem een tweede x bij de tribune en hij is alsnog naar huis gegaan en teruggekomen voor een andere wedstrijd te bekijken en toen ingestort.

Kan niet anders zijn dan allochtone daders, dit beeld is landelijk te zien in sportcentra, uitgaansgelegenheden en scholen. Met meerdere mensen op 1 en doortrappen en dit om t minste of geringste. Wordt hoog tijd dat het beestje zijn naam krijgt en zulke personen 1 voor 1 opgesloten gaan worden(of afgeslacht voor mijn part)

En als dat door een politie kogel gebeurt is t weer niet goed.. :rolleyes:
 
Werkgevers denk ik dat je bedoelde? :p

Hoop iig dat hier het recht in eigen handen genomen kan worden.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 20:05 ----------



Wat dacht je van nooit meer buiten een gevangenis laten ?

Goed plan...
 
Wat ben ik blij dat het aantal kopvodden in 20 km omtrek op 1 hand te tellen is hier :roflol:
 
Dat kon ik hier ook tien jaar geleden.

Hier is het nog steeds zo, volgens mij zijn het in de hele gemeente hier 2 die er mee lopen. Overigens zijn alle buitenlanders hier wel goed geïntegreerd.

Volgens mij gaat t pas mis bij een bepaald percentage buitenlanders wat zorgt dat ze samen gaan klieken en niet meer gaan integreren. Moest hier 1 van die lui wat flikken denk ik dat er genoeg lui zijn die ze de hersens willen inslaan.
 
Was het hier maar zo.. Hier zitten ook genoeg roetmoppen. :mad:

Haha bij familie in de wijk wonen ook van die lui, in t goedkopere deel dan. Achterlijk volk, zitten ze hele tijd in de speeltuin te ouwehoeren waardoor kinderen er niet meer durven te spelen.

Overigens hebben wij ook wel uitschot hier in t dorp hoor :roflol:
 
Met jij op kop zeker, met je noeste blik. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Met jij op kop zeker, met je noeste blik. :roflol:

Ik ben alleen maar irritant, loop verder geen mensen lastig te vallen of wat dan ook :p

Buren komen hier ook vaak zat over de vloer..
 
Haha bij familie in de wijk wonen ook van die lui, in t goedkopere deel dan. Achterlijk volk, zitten ze hele tijd in de speeltuin te ouwehoeren waardoor kinderen er niet meer durven te spelen.

Overigens hebben wij ook wel uitschot hier in t dorp hoor :roflol:

Hier in het dorp valt het opsich wel mee, maar ga je 10 km verder dan word het al erger.. Wat hier in het dorp zit is op leeftijd, die wel de juiste mentaliteit hebben. Dan heb ik er ook geen moeite mee. :)

Haha, dat zit tegenwoordig overal wel.. zijn hier voornamelijk die wannabe gabbertjes.. :o
 
Hier in het dorp valt het opsich wel mee, maar ga je 10 km verder dan word het al erger.. Wat hier in het dorp zit is op leeftijd, die wel de juiste mentaliteit hebben. Dan heb ik er ook geen moeite mee. :)

Haha, dat zit tegenwoordig overal wel.. zijn hier voornamelijk die wannabe gabbertjes.. :o

Klopt, ken ook zat lui die wel hun best willen doen en normaal nederlands praten. Nouja, 2 turken, 1 afghaan en 1 koerd..
 
Klopt, ken ook zat lui die wel hun best willen doen en normaal nederlands praten. Nouja, 2 turken, 1 afghaan en 1 koerd..

Van de jongere generatie zijn het er maar weinig.. Ken ook maar enkele die hun best doen.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 23:11 ----------

Een koerd is toch een verkapte Turk?

Net als berbers verkapte marokanen zijn. Allemaal 1 pot nat..
 
Van die Marokkaantjes gaan sowieso niet naar school, ik zag laatst op een doordeweekse dag 's middags weer een hele kliek door het centrum brakken. Beetje voetballen en mensen irriteren, want daar zijn ze goed in. Naar school gaan en iets nuttigs leren, nee, dat niet.
 
Van die Marokkaantjes gaan sowieso niet naar school, ik zag laatst op een doordeweekse dag 's middags weer een hele kliek door het centrum brakken. Beetje voetballen en mensen irriteren, want daar zijn ze goed in. Naar school gaan en iets nuttigs leren, nee, dat niet.
Waarom tolereren wij eigenlijk zo'n volk?
 
Omdat wij er niks over te zeggen hebben
 
Zelf 12 jaar gevoetbald maar agressie en geweld is niet iets wat alleen bij elftallen met voornamelijk allochtonen voorkomt.

Denk dat het probleem vaker gezocht moet worden in het milieu waar de jongeren zich bevinden, Nederlander of Marokkaan.

Verschrikkelijk treurig bericht verder, hopelijk worden de daders zwaar gestraft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven