XXL Nutrition

21-12-2012

Bezoekers in dit topic

dit retards...


net eens gekeken naar de kalender en ik kon zonder problemen door klikken naar 2050 en dan ging het nog verder

Die van mij stopt bij 1999 ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
In before stupid ****s die op 21-12-2012 zeggen 'ik wist het wel'.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 15:33 ----------

en mijn pot nutella vervalt 15/08/2013

Dat is m'n verjaardag. ALIENS!
 
De dag waarop ik mijn rapport krijg :o
 
daarom wacht ik met mijn kerstaankopen tot 22/12 , you never know...
 
12-12-12 word ik 21. cool story ofniet
 
:roflol: hij wil niet zeggen waar hij naartoe gaat, want anders gaat iedereen daarheen
 
Ik post 22 december wel weer :)
 
Dit gaat helaas niet op, in de tijd van de mayakalender was er nog geen schrikkeljaar. Dus is sinds de creatië van die kalender de datum steeds per 4 jaar 1 dag teruggeschoven. De wereld had volgens de maya's moeten vergaan ergens in maart.

Inbe4 jij bent vast leuk op feestjes.
 
Mijn agenda van vorig jaar is inmiddels verlopen, ben er nog steeds. Zelfde principe.
 
Dit gaat helaas niet op, in de tijd van de mayakalender was er nog geen schrikkeljaar. Dus is sinds de creatië van die kalender de datum steeds per 4 jaar 1 dag teruggeschoven. De wereld had volgens de maya's moeten vergaan ergens in maart.

Inbe4 jij bent vast leuk op feestjes.

Mijn agenda van vorig jaar is inmiddels verlopen, ben er nog steeds. Zelfde principe.

Nee jongens, planeten staan dan in een rijtje, daardoor smelten kerncentrales, daardoor noordelijke halfrond onveilig, daardoor moeten we naar noord afrika.
Meneer zelf gaat naar een geheime plek.
Als noord onveilig is en hij ons noord afrika aanraad zal hij vast niet naar Australie gaan.:o
 
Dit gaat helaas niet op, in de tijd van de mayakalender was er nog geen schrikkeljaar. Dus is sinds de creatië van die kalender de datum steeds per 4 jaar 1 dag teruggeschoven. De wereld had volgens de maya's moeten vergaan ergens in maart.

Inbe4 jij bent vast leuk op feestjes.

De Maya's hebben nooit gezegd dat de wereld zou vergaan op de manier dat wij denken.
 
Dat zal een beste domper voor die meneer worden als hij 23dec. op straat staat... :roflol:
 
Mijn agenda van vorig jaar is inmiddels verlopen, ben er nog steeds. Zelfde principe.

HCZKd.gif
 
yeah yeah, aankomende vrijdag ''end of the world'' party, 24 uur lang alles doen wat god verboden heeft. Als we gaan dan gaan we met een bang.
 
het erge is dat zelfs de Mayas er niet in geloven :roflol:
 
Back
Naar boven