MuscleMeat

Mishandelde grensrecht overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een respectloze kwal die Peter retard de Vries. Hij brengt het alsof die grensrechter het heeft verdiend, walgelijk.
 
Als ze nou eens begonnen met de profs...

mekkeren = geel
aanraken = rood.

En dan mag je van mij beelden nakijken net als bij het hockey en rugby
En pure speeltijd mag van mij ook wel trouwens

Misschien na de dood van Blatter.....

Aanhoudend protest is toch geel? Ze mogen het wel strenger toepassen.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 17:04 ----------

Blatter is al dood hoor, alleen hebben ze het bij de Fifa nog niet door. :)
 
Als ze nou eens begonnen met de profs...

mekkeren = geel
aanraken = rood.

En dan mag je van mij beelden nakijken net als bij het hockey en rugby
En pure speeltijd mag van mij ook wel trouwens

Misschien na de dood van Blatter.....

Gaat teveel geld in om denk ik..

Daarnaast is fifa zo retarded als de pest. Snap niet wat t bezwaar is van video controle.. Lijkt wel alsof ze in t zelfde schuitje zitten als de entertainment industrie, al die ouwe zooi door de strot blijven duwen terwijl duidelijk is dat het niet meer werkt.
 
Vooral veel praten met elkaar, dan zullen we dit zeker kunnen voorkomen in de toekomst!
:rolleyes:
 
Kwestie van de boel samenhouden.
 
Laatst bewerkt:
Als een stelletje agressieve, rugby spelende kerels zich netjes kan opstellen tegenover een scheidsrechter bewijst dat maar weer eens dat voetbal een sport is voor apen.
 
Als een stelletje agressieve, rugby spelende kerels zich netjes kan opstellen tegenover een scheidsrechter bewijst dat maar weer eens dat voetbal een sport is voor apen.
Of dat Marokkanen dichter bij de apen staan?
 
Of dat Marokkanen dichter bij de apen staan?

Wat een BS, mijn sportschool is daar een goed voorbeeld van, 80% van mijn sportschool is zowat marokkaan en het zijn juist die gasten die beleefd tegen me zijn en waar ik goed mee opschiet. De nederlanders zijn juist de types waar ik me aan erger, omdat die meestal onzeker zijn als de sportschool voor bijna 100% uit buitenlanders bestaan. Ja ik ben gewoon NL.
 
In de sportschool zijn ze heel relaxt ja. Op het voetbalveld is dit anders maar voetbal heeft dan ook niets met trainen of sporten te maken.
 
Op t nieuws zeiden ze dat die kerel op de grond lag en dat zo'n jochie van 10 meter afstand aan kwam rennen en vol op zijn hoofd trapte om vervolgens net zo hard weer weg te rennen.

Altijd zo dat achterlijk volk, niet normaal ruzie maken maar gewoon uit het niets een trap uitdelen en daarna net zo hard weer weg rennen.
 
Er is dus ook sprake van een vluchtmisdrijf?
 
Omdat ze nog jong zijn > 3 x 30 jaar cel met tbs (dwang)
 
Degoutant dat ze het hier en daar een "vechtpartij" noemen.
 
Laatst bewerkt:
Beter stoppen ze iedereen die 25 jaar of ouder is en een moord pleegt levenslang in de gevangenis, alleen al uit respect voor de samenleving en die te beschermen, op die leeftijd nog niet verstandig dan nooit meer als je het mij vraagt, jonger dan 25 jaar oud heel misschien nog een kans gunnen na 20 tot 30 jaar straf.

Maar deze kinders komen met vast en zeker snel vrij vanwege hun leeftijd en de onzekerheid over de doodsoorzaak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven