MuscleMeat

switch gear ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ronnyshisha

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2012
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
hallo.. vorige week zondag mijn eerste inject gehad ( rechter glute ) 3/4 dagen lang last gehad ook een bult ... is nu al weg
eergisteren tweede inject gezet ( linker glute ) maar dit doet nu veel pijn als ik ga zitten op mn glute.. ook klein stukje van mn onderrug doet beetje pijn.... is btw mijn eerste x in mijn linker glute.. heb al een kuur gedaan hiervoor.. 2 letter merk zonder problemen.. maar nu lees ik dat hetzelfde 2 letter merk... bij veel mensen dit probleem veoorzaakt... moet ik nog wachten met switchen van gear of ? aangezien het mijn 1e x in mijn linker glute is kan dit ook virgin muscle zijn ?

switchen is sws mogelijk bij mn dealer....
greetz
 
hoorde dat UG labs (als ik dit nog mag zeggen) de gebruikte olie vaak dit soort effecten heeft. btw als eerste keer is kan je nogsteeds uitgaan van virgin muscle.. maar goed. het verschilt ook per persoon denk ik. de een heeft er meer last van dan de andere. soms worden er bepaalde technieken toegepast om pijnlijke injects te voorkomen (zoals verwarmen van je naald in je handpalm of op verwarming leggen of langzamer injecteren) voor de rest kan ik weinig over vertellen ;)
 
oke oke .. ik ga het iig omruilen voor de 3letterigechinees
 
**** this.. Let's go do legs !
 
probeer eerst je oude gear dude
je geeft aan dat dit je 2e inject is vergin dussssss
mischien heb je er volgende week geen last meer van
heb nu ook juice van .. iedereen hoor ik zeggen van .. doet het pijn om te zetten
nou nergens last van hoor

wel de voordelen maar de nadelen hoo maar
no pain no gain homeboy

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 18:47 ----------

tip

douchen voor het injecteren
je gear op lichaam tempratuur verwarmen
 
probeer eerst je oude gear dude
je geeft aan dat dit je 2e inject is vergin dussssss
mischien heb je er volgende week geen last meer van
heb nu ook juice van .. iedereen hoor ik zeggen van .. doet het pijn om te zetten
nou nergens last van hoor

wel de voordelen maar de nadelen hoo maar
no pain no gain homeboy

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 18:47 ----------

tip

douchen voor het injecteren
je gear op lichaam tempratuur verwarmen
aitt ik heb alleen mn glutes verwarmd met een warme natte handoek en daarna gedoucht.. met de douchekop 1 cm van mn injectspot .. hngggggggg
 
sorry hoor.
je leeft het wel vaker dat mensen last hebben van dit probleem

vorige kuur nergens last van.... kuur later inene wel?
ik heb het zelfde probleem gehad met me vorige kuur

12 weken 3/4 dagen per week een tennis bal op me reet gehad
 
Back
Naar boven