XXL Nutrition

bodybuilding begeleiding belgie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tdog

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 okt 2012
Berichten
136
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Waar vindt ik ergens in belgie een goede personal bodybuilding trainer? want ik geraak nergens maar aan uit. zou graag professionele begeleiding willen zodat ik juist train en juist eet. het liefst dicht bij de kust. doel is om heel veel kracht te hebben, veel massa en droog staan. ik heb geen idee hoe eraan te beginnen. ik train al 5 jaar ongeveer en ben sinds 2008 geen spier meer bijgekomen. ik heb nog nooit met een voedingsschemagewerkt. kom niet af van 'lees de stickies...' heb ze al overlopen. ik geraak er niet aan uit en daarom wil ik iemand die alles al weet en kent als begeleider. ik zal mss eerst eens die bodybuilding begeleiding hier op de site proberen maar als u van goede gyms weet in belgie waar je op en top begeleid wordt laat maar komen. bedankt alvast.
 
Waar vindt ik ergens in belgie een goede personal bodybuilding trainer? want ik geraak nergens maar aan uit. zou graag professionele begeleiding willen zodat ik juist train en juist eet. het liefst dicht bij de kust. doel is om heel veel kracht te hebben, veel massa en droog staan. ik heb geen idee hoe eraan te beginnen. ik train al 5 jaar ongeveer en ben sinds 2008 geen spier meer bijgekomen. ik heb nog nooit met een voedingsschemagewerkt. kom niet af van 'lees de stickies...' heb ze al overlopen. ik geraak er niet aan uit en daarom wil ik iemand die alles al weet en kent als begeleider. ik zal mss eerst eens die bodybuilding begeleiding hier op de site proberen maar als u van goede gyms weet in belgie waar je op en top begeleid wordt laat maar komen. bedankt alvast.

30039904.jpg
 
gast, als je niks nuttigs te zeggen hebt zou je beter zwijgen.