MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Aha, vandaar. Raar apparaat zeg, kun je inderdaad moeilijk reversed doen.
 
hoe is het met de spierpijn Ron?
Heb je daar geen last van.
Ik egon op een bepaalde leeftijd echt te merken dat het herstel erg langzaam ging
 
is ook helemaal de bedoeling niet dat je daarop gaat reversen lijkt me :p
 
Time; 10:10 - 11:20
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Pre-WOWhey Delicious van XXL
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Ik heb jammer genoeg nog steeds een scherpe pijn in het schoudergewricht. Alleen als ik kracht omhoog zet. Zeg maar van buik naar hoofd. Met sholder presses geen probleem, met front raises voel ik het wel. :o


- Incline press 70kg heb nog 2 extra met 72,5kg gedaan.

- Incl dumbbell presses 24kg :D

- Low cable cross over (single side gedaan) 15kg ;)

- Dumbbell sholder presses 24kg 5x. :D

- Side raises 9kg ;)

- Front raises 8kg killing, schouder protesteert wel. :(

- Push down 40kg

- French presses 27kg

- Concentration one handed reverse push down 7,5kg

Lekker getraind wel, alleen die schouder pffff.

Grow muscles grow :rolleyes:

hoe is het met de spierpijn Ron?
Heb je daar geen last van.
Ik egon op een bepaalde leeftijd echt te merken dat het herstel erg langzaam ging
Het niet zozeer spierpijn, meer een mes die in me prikt.

is ook helemaal de bedoeling niet dat je daarop gaat reversen lijkt me :p
Nope, maar je moet wat. Alle nieuwe oefeningen zijn ooit uitgevoerd op apparaten waar dat niet voor bedoelt was. ;)
 
Zou echt ff rustig aan doen met die schouder ron! Echt een rot plek om klachten te hebben. Even ontzien of om aangepaste oefeningen vragen waarbij je minder klachten hebt.
 
Goede training Ron. Veel schouderwerk, maar wel een beetje oppassen.:)
 
Zou echt ff rustig aan doen met die schouder ron! Echt een rot plek om klachten te hebben. Even ontzien of om aangepaste oefeningen vragen waarbij je minder klachten hebt.
Inderdaad een rot plek. Ik bemerk nu dat het met de front raises de klachten genereert.
Ga eens met mijn begeleider erover hebben.

Goede training Ron. Veel schouderwerk, maar wel een beetje oppassen.:)
Thanks en ja ik ga kijken voor andere oefeningen.
 
Nope, maar je moet wat. Alle nieuwe oefeningen zijn ooit uitgevoerd op apparaten waar dat niet voor bedoelt was. ;)

True

Maar je moet ook wel opletten op blessures zo. Een apparaat is meestal ontworpen voor één
specifieke bewegingsbaan. Als je daaraan gaat liggen knoeien, kan het wel eens fout lopen ;)
 
True

Maar je moet ook wel opletten op blessures zo. Een apparaat is meestal ontworpen voor één
specifieke bewegingsbaan. Als je daaraan gaat liggen knoeien, kan het wel eens fout lopen ;)

Ik moet wel op zoek naar een andere manier van reverse peckdeck Robke. De vel wordt van mijn arm getrokken. Hahaha

Overigens nu wel behoorlijk last vana mijn schouder. ****ing hell :mad:
Het is vooral de beweging voor het lichaam. Zeg maar het in en uit de kast halen van cheatmeals hahahaha (niet dat ik dat doe hoor) :D
 
Klote zeg!!! maar niet teveel cheatmeals pakken dan. Eerder ff paracetamolletje of ibu;)
 
Klote zeg!!! maar niet teveel cheatmeals pakken dan. Eerder ff paracetamolletje of ibu;)

Tandjes op elkaar en doorgaan. Cheatmeals is voor cheaters. :p
 
Balen dat je zo'n last hebt van je schouder, hopelijk zakt de pijn snel weer naar de achtergrond. Successss
 
pas maar op voordat je het weet ben je een half jaar uit de running
 
Balen dat je zo'n last hebt van je schouder, hopelijk zakt de pijn snel weer naar de achtergrond. Successss
Dat hoop ik ook. Mag niet de YBF 2013 in de weg gaan staan. :rolleyes:

pas maar op voordat je het weet ben je een half jaar uit de running
Nog dat hoop ik niet Grosje. Daar heb ik geen tijd voor. Ik moet even een tijdje de fronts vermijden. :cool:
 
Schouders is zeer blessure gevoelig. Heb zelf ook 3 maand met een schouder last gehad.
Op sommige dagen heb ik er nog last van, verzorg ze maar goed!

Nette training voor de rest :D
 
Schouders is zeer blessure gevoelig. Heb zelf ook 3 maand met een schouder last gehad.
Op sommige dagen heb ik er nog last van, verzorg ze maar goed!

Nette training voor de rest :D

Tja wat kan ik eraan doen. Rustig trainen, schouders overslaan? De front raises doe ik maar even niet.
Misschien Cuff rotator oefeningen doen?

Ik wil gewoon goed voor de dag komen met mijn body en daar is voeding maar zeker ook training een belangrijke factor. Dus even niet trainen staat NIET in mijn woordenboek. :rolleyes:
 
Tja dat dacht ik ook altijd
Maar als je lichaam het niet toelaat dan kan je beter voorzichtig zijn
Zou in ieder geval IJS tegen eventuele ontstekingen na de training op je schouder doen
 
Time; 10:10 - 11:15
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Pre-WOWhey Delicious van XXL
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Vandaag eens goed de focus leggen op de spieren die getraind moeten worden. En ook goed kijken en luisteren naar mijn lichaamssignalen mbt mijn linker schouder.:rolleyes:

- Front pulldown wide grip 70kg. :D

- Reverse grip pulldown 60kg (volgende keer omhoog)

- Straight arm pulldown 25kg wel lekker, en geen stress op mijn schoudergewricht. :)

- Leg curl liggend, bij een pulley machine op de grond met band om mijn enkel. ;) 25kg. Single legged uitgevoerd. Innovatie :p

- SLDL 75kg ;)

- Leg curl staand 35kg

- Calfs preses staand, 80kg :)

- Calfs presses op legpress machine 170kg :D

De hams zijn weer goed gepakt. De schouder is nog wel vervelend maar niet belast. En het gaat beter. Hoop dat ik er op tijd bij ben. :o

En nu eten en dan grow muscles grow :D:D Vis met groente.


Tja dat dacht ik ook altijd
Maar als je lichaam het niet toelaat dan kan je beter voorzichtig zijn
Zou in ieder geval IJS tegen eventuele ontstekingen na de training op je schouder doen

Ik hoop door voorzichtigheid en goede focus de schouder te sparen. ;)
 
Tja wat kan ik eraan doen. Rustig trainen, schouders overslaan? De front raises doe ik maar even niet.
Misschien Cuff rotator oefeningen doen?

Ik wil gewoon goed voor de dag komen met mijn body en daar is voeding maar zeker ook training een belangrijke factor. Dus even niet trainen staat NIET in mijn woordenboek. :rolleyes:

Zeker niet overslaan tenzij het te ernstig is, wanneer je ze een tijd niet traint en dan er weer volop invliegt is de kans op blessure nog groter. Wanneer ik last had van men schouder ging ik iets lager in gewicht en richte me op de basic oefeningen. Zo kregen men schouders de tijd om zich te herstellen maar verzwakten ze niet :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven