Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Een R6 die de 215 aantikt is niet 25kw nee.
Lol idd wtf 215 met een 25kw:roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 24 Nov 2012 om 14:05 ----------

dat is dus ook mijn gedachte ondanks dat ik wel de uidraai van 25kw heb, dus vind t wel best zo....
Ik zou maar oppassen als je een * ernstig * ongeluk maakt en je rijdt bijvoorbeeld iemand invalide.

Dan kunne ze je motor meenemen naar het bureau voor onderzoek, als het blijkt dat dat ding ineens 40kw ipv 25kw is dan mag je de schade je hele leven lang zelf dokken.
 
Lol idd wtf 215 met een 25kw:roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 24 Nov 2012 om 14:05 ----------


Ik zou maar oppassen als je een * ernstig * ongeluk maakt en je rijdt bijvoorbeeld iemand invalide.

Dan kunne ze je motor meenemen naar het bureau voor onderzoek, als het blijkt dat dat ding ineens 40kw ipv 25kw is dan mag je de schade je hele leven lang zelf dokken.

dan word dat automatisch naar de dealer doorgeschoven want die ehbben m begrensd en daar heb ik een uitdraai en alle svan dus... maar over 2 maanden is de begrenzing eruit dus vind t prima zo:P
 
dan word dat automatisch naar de dealer doorgeschoven want die ehbben m begrensd en daar heb ik een uitdraai en alle svan dus... maar over 2 maanden is de begrenzing eruit dus vind t prima zo:P
Ohh lekker toch ik zou persoonlijk het zo laten dan idd voor die 2 maanden.

Maar als er wat gebeurt, wat denk je dat je dealer dan zegt? die zegt wij hebben hem op 25kw gezet wat de eigenaar er mee heeft gedaan weten wij niet, en zo wordt het dus een ja nee gezeik.
 
ach ja me tijd is bijna voorbij en rij met dit weer toch niet haha
 
dat is dus ook mijn gedachte ondanks dat ik wel de uidraai van 25kw heb, dus vind t wel best zo....

Eerlijk gezegd wel een beetje naïef om zo lang rond te rijden met hoogstwaarschijnlijk meer dan 25kw, met het feit dat hij 215 loopt... Dan weet je toch wel dat hij geen 25kw heeft?
 
LOl@ 8 takt en hij heeft nog 4 takt over denkt ie.
 
Eerlijk gezegd wel een beetje naïef om zo lang rond te rijden met hoogstwaarschijnlijk meer dan 25kw, met het feit dat hij 215 loopt... Dan weet je toch wel dat hij geen 25kw heeft?

heb de r6 pas een paar maandjes;) hiervoor een andere motor gereden dus vond t zonde van me geld om voor die korte tijd alles nog te laten checken;)

en dan gaan we nu nog eventjes lekker rijden!:D
 
Toch wel vreemd want een R6 die maar tot de 215 komt (op teller waarschijnlijk, dus in de realiteit nog wel wat minder) is wel begrensd, maar misschien is het niet goed uitgevoerd ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Toch wel vreemd want een R6 die maar tot de 215 komt (op teller waarschijnlijk, dus in de realiteit nog wel wat minder) is wel begrensd, maar misschien is het niet goed uitgevoerd ofzo.

hij is zowiezo begrensd ja maar niet tot 25kw ik gok zon 35kw ofzo?
want de dealer vroeg gelijk is hij begrensd want hij houd flink is?

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 13:37 ----------

hij is zowiezo begrensd ja maar niet tot 25kw ik gok zon 35kw ofzo?
want de dealer vroeg gelijk is hij begrensd want hij houd flink is?

ga toch maar niet meer rijden denk ik, na de waarschuwing dat als je niet de weg op hoeft dat je het ook beter neit kan doen ivm bomen en takken op de wegen:O
 
**** yeah, er van de eerste keer door voor mijn praktijk
Nog voor de nieuwe wetgeving = WIN! :D
 
Vraagje (België) ivm nieuwe wetgeving.
Ik heb motorijbewijs met beperking sinds ergens in 2011. Kan ik dan in 2013 gewoon mn volle A halen of gaat die nieuwe regelgeving ook op mij van toepassing zijn?
~ Ik heb ook tijdje met voorlopig rijbewijs gereden maar dat telt niet mee voor die 2 jaar hé? Of wel? Anders zit ik er al aan.
 
Vraagje (België) ivm nieuwe wetgeving.
Ik heb motorijbewijs met beperking sinds ergens in 2011. Kan ik dan in 2013 gewoon mn volle A halen of gaat die nieuwe regelgeving ook op mij van toepassing zijn?
~ Ik heb ook tijdje met voorlopig rijbewijs gereden maar dat telt niet mee voor die 2 jaar hé? Of wel? Anders zit ik er al aan.

de wetgeving is niet op jou van toepassing, anders zou iedereen van de oude wetgeving moeten veranderen.
en idd die periode telt niet mee, vanaf de dag dat je je volledig bent gaan halen begint de 2 jaar te tellen
 
de wetgeving is niet op jou van toepassing, anders zou iedereen van de oude wetgeving moeten veranderen.
en idd die periode telt niet mee, vanaf de dag dat je je volledig bent gaan halen begint de 2 jaar te tellen
Ok ty
Zo'n volledig rijbewijs staat veel stoerder :( :roflol:
 
thx ;)
jup, en dan papiertje inruilen voor een volledig :D

25kw altijd beter dan 11kw! en moet zeggen op 25kw leer je wel rijden want maak je een verkeerde inschatting kan je het nu corrigeren als je gelijk volledig rijd is dit anders;)
 
Binnen 10 dagen heb ik deze de street triple R 2013, kan al niet wachten :)
8090768101_feedf86e81.jpg
 
das is een nette bike!
lekker met de vrieskou dta ding ophalen?
 
Super dikke fiets hierboven :eek:
 
Back
Naar boven