Fitness Seller

Als je morgen sterft, zou je dan tevreden zijn met hoe je leven eruitzag?

Als je morgen sterft, zou je dan tevreden zijn met hoe je leven eruitzag?

  • Ja

    Stemmen: 52 29,7%
  • Nee

    Stemmen: 123 70,3%

  • Totaal stemmers
    175

Bezoekers in dit topic

Yup, waarom niet..
 
Nee,... Ik denk dat iedereen wel dingen heeft die hij/zij nog graag zou willen den, niet ?
 
Tevredenheid is stilstand.
 
**** that shit. Ik volg de theorie van Ray Kurzweil. :cool:

(Zie The Singularity Is Near).

Gisteren gedownload en gezien. Thanks, kende deze nog niet.
 
Yup!

Alhoewel ik sommige dingen nog wel eens wil doen (Parachutespringen b.v.)

Oh en mijn legacy uitzetten natuurlijk!
 
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor antwoord ik hierop zou moeten geven. Het zit tussen ja en nee in. Ik leef vooral in het heden, maar het verleden dringt zich nog steeds dwangmatig op. Als ik morgen zou sterven zou de meer depressieve kant van mij tevreden zijn maar mijn positievere kant niet. Mijn doelen heb ik wel in kaart, het zijn geen materialistische doelen. Een doel is bv mensen te helpen om te gaan met angststoornissen, meer vanuit een persoonlijke missie.
 
Nee.


zou ik het erg vinden om te sterven? Ook niet.
 
Waarom wel? Geen stress, geen gedoe , helemaal niets alleen maar rust. Enige reden dat ik het niet zou doen is de mensen die nog om mij geven.
 
Nee, hopelijk blijf ik leven tot ik mijn doellen bereikt heb!
 
Nee, het zou niet erg zijn mocht het gebeuren. Maar tevreden niet
 
Waarom wel? Geen stress, geen gedoe , helemaal niets alleen maar rust. Enige reden dat ik het niet zou doen is de mensen die nog om mij geven.

Tjah ok, maar toch, nog zo veel te zien en te bereiken.

Reizen, je vrouw leren kennen, kinderen maken, ...
 
Studeer me de tyfus, train me kapot leef op stufi/minimum/lening. Nee als ik nu dood ga heb ik dat allemaal voor niks gedaan.
 
Nee, nog geen voldaan gevoel. Wil nog veel dingen bereiken en zien. Wil bijvoorbeeld een opleiding afronden.. Samenwonen, veel reizen, ergens succes in hebben (bijvoorbeeld trainen). Wil eigenlijk elke periode van m'n leven meemaken, niet alleen mijn jeugd. Als je de vraag stelt als ik 70-80 ben zou m'n antwoord anders uitvallen, maar misschien ook niet want kan niet voorspellen hoe het leven er dan uitziet haha.

Zolang je bang bent om dood te gaan heb je nog alle plezier in het leven imo. De kans dat er leven ontstaat is al nihil dus we mogen allemaal blij zijn dat we hier zijn.
 
Back
Naar boven