XXL Nutrition

Enquête studie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dre20

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2010
Berichten
1.696
Waardering
306
Lengte
1m95
Massa
98kg
Beste DBB'ers,

Voor m'n studie ben ik bezig met een onderzoek naar waarschuwingen op het gebied van rijden onder invloed. Onder andere door het gebruik van een enquête wordt onderzoek gedaan naar de doelgroep van 18 tot 30 jaar. Mocht je in deze leeftijdscategorie vallen, zou je onderstaande enquête dan in willen vullen?

http://www.thesistools.com/alcoholcampagne

Het invullen neemt hooguit 5 minuten van je tijd in beslag en serieuze reacties worden rijkelijk beloond met karma.

Alvast bedankt :)
 
done.

Zitten wel aparte vragen in dat ''volledig eens tot volledig oneens'' stuk.
 
Done, maar idd wel aparte vragen er tussen
 
done.

Zitten wel aparte vragen in dat ''volledig eens tot volledig oneens'' stuk.

Dank je, karma komt je kant op!

Done, maar idd wel aparte vragen er tussen

Bedankt voor het invullen! Dat de vragen apart lijken komt misschien omdat ze afgeleid zijn van een bepaald model waar deze waarschuwingen mee geanalyseerd kunnen worden.
 
Done!


Hartelijk dank voor uw deelname aan dit onderzoek, ook namens ThesisTools!

Wilt u een rapportage van dit onderzoek ontvangen?
 
woot 3 die het gewoon invullen ofzo? Sinds wanneer vult DBB enquetes naar behoren in?

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 23:16 ----------

heb het zelf juist ingevuld :o
 
done
 
Ik zou 'm invullen, maar toen kwam ik erachter dat het dezelfde is die ik al voorbij had zien komen op Facebook en toen al ingevuld had. ;)
 
Done
 
Done
 
done
 
BTW, op weet duidelijk niet veel van enquêtes :p
Dat het kort is is enige goede wat ik erover kan zeggen :trollface:
 

Bedankt!

Ik zou 'm invullen, maar toen kwam ik erachter dat het dezelfde is die ik al voorbij had zien komen op Facebook en toen al ingevuld had. ;)

Haha dat kan kloppen, bedankt voor het invullen! Ik zag laatst die foto van de pakken oats ook voorbijkomen ook Facebook, moet een mooi gezicht geweest zijn van die caissiere :D


Bedankt!


Thanks man. Afgelopen 24 uur teveel karma gegeven, je bent de eerstvolgende die krijgt zodra ik weer kan uitdelen.


Bedankt!


Bedankt!

BTW, op weet duidelijk niet veel van enquêtes :p
Dat het kort is is enige goede wat ik erover kan zeggen :trollface:

Je pogingen om te trollen failen hier nogal, wacht maar tot ik je bij EricR report :trollfacex:
 
Je pogingen om te trollen failen hier nogal, wacht maar tot ik je bij EricR report :trollfacex:
EricR is mijn vriendje :trollface:
Ik heb niet zo toevallig nog vakken gehad over marktonderzoek, enquêtes maken. Als ik dat als vragenlijst had afgegeven en enquête over alcohol op bb site zou uitvoeren dan zou ik in de zomervakantie een nieuwe mogen maken :p.
 
Done, wel vreemde vragen maar goed.
 
EricR is mijn vriendje :trollface:
Ik heb niet zo toevallig nog vakken gehad over marktonderzoek, enquêtes maken. Als ik dat als vragenlijst had afgegeven en enquête over alcohol op bb site zou uitvoeren dan zou ik in de zomervakantie een nieuwe mogen maken :p.

Haha dan PM ik een andere mod :trollfacex: Maar goed het is slechts een gedeelte van het volledige onderzoek en de enquête is natuurlijk niet alleen hier verspreid.

Done, wel vreemde vragen maar goed.

Bedankt, karma komt zsm je kant op!
 
Back
Naar boven