Fitness Seller

Radeloos!!! Help!!!

  • Topic starter yayyay
  • Startdatum
  • Reacties 75
  • Weergaven 6K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

yayyay

Cool Novice
Lid geworden
4 aug 2012
Berichten
150
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
73kg
Vetpercentage
17%
hoi,

ok ik train al zo'n 9 maanden, MAAR daarvan ben ik pas 2-3 maanden serieus bezig.

toen ik die 3 maanden begon had al een hele planning:
- train meer je rug en borst
- krijg bredere armen
- krijg bredere schouders
- haal de 60-65 kg MET een BF van minstens 12%

nu die 3 maanden zowat voorbij zijn dacht ik laat ik eens alles checken (BF, lengtes van spieren, visueel) en wat blijkt AMPER VERSCHIL!!!!!

ik weet niet waar het aan ligt, ik eet beter, ik train harder, ik kan nu met hogere gewichten, maar toch amper verschil!!!

zelfs in KG ben ik amper aangekomen (ik was eerst 55 kg)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik ben echt RADELOOS en heb daarom ook besloten om echt ALLE stats die ik heb verzameld te delen, want ik heb echt hulp nodig:

Lengte statts:
Leeftijd: 15
lengte: 175
gewicht: 57.5 kg
BF: 12-14 %
borst:92-94 cm
buik: 80 cm
bicep: 28 (flex) 25 (gestrekt) cm
Nek: 34-36 cm
voorarm: 24 cm
schouders: 34 cm (van de ene schouder naar de ander)

(BTW DIT VERSCHILT MAAR 0.5-2 cm MET 3 MAANDEN GELEDEN)

Trainingschema:
MA: schouders, rug, bicep
DIN: borst, tricep, buik
WO: GYM op school
Do: SChouders, rug, bicep
VR: buik
ZA: NIks
ZO: buik

(EN DAARNA DRAAI IK ZE OM DUS RUG OP WOENSDAG ETC.)

(ALLES 3-4 KEER VAN 8-10 REPS)
schouder:
lateral side 8+8 kg
lateral front 8+8 kg
shoulder press 12 +12 kg

laterals:
pull up (10 kg hulp)
pull down 45 kg
bar bent over row 25 kg
machines 35-40 kg

bicep:
seated bicep curls
10-12 kg
cable preacher curls 15 kg
hammer curls 10-12 kg

borst:
bench press
17.5+17.5 kg
dumbbell press 20+20 kg
incline dumbbell press 16+16 kg
pectoral machine 40 kg

tricep:
tricep extensions
7.5 + 7.5 kg
dips (10-5kg hulp)
close grip bench press

buik:
crunches etc.

VOEDINGSCHEMA:
ZIE EXCEL

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok nu jullie bijna alles weten wat ik uitspook bij het fitnesscentrum, snappen jullie wat ik fout doe? en hoe kan ik dit verbeteren? en welke delen van mijn lichaam moet ik harder trainen? en hoe kan ik beter aankomen?

MIJN DOEL IS OM VOOR DE ZOMER NOG EEN RESPECTABEL LICHAAM TE HEBBEN!!!

Ik voel me echt slecht ik heb een heel leeg gevoel van binnen... ik ben echt van streek...

BTW hoe kan het dat ik zelfs met 40 kg press zulke slechte borstspieren heb...

Snapshot_20121207_10.jpg


Snapshot_20121207.jpg


Snapshot_20121207_19.jpg


Snapshot_20121207_28.jpg
 

Bijlagen

  • voedingschema yay.xls
    235 KB · Weergaven: 76
Laatst bewerkt:
Meer eten en harder trainen. En nee, voor deze zomer heb je waarschijnlijk geen 'respectabel' fysiek in jouw ogen.
 
haha je trainingsschema slaat nergens op en ga eens meer eten,begin maar op 3000kcal per dag als je dan nog nie aankomt weer verhogen.
 
En nee, voor deze zomer heb je waarschijnlijk geen 'respectabel' fysiek in jouw ogen.
wat bedoel je hiermee?

@flexx ik ga nu mijn voedingsschemaopnieuw maken...
maar ik heb dit trainingschema deels van Mens Health??
 
wat bedoel je hiermee?

@flexx ik ga nu mijn voedingsschemaopnieuw maken...
maar ik heb dit trainingschema deels van Mens Health??

Post eens een foto van je doel voor deze zomer.
 
trainingsschema is echt slecht. Maak een nieuwe schema met benen erbij en meer compound oefeningen.
voedingsschema is ook niet goed. bijv. tussen 12.00 en 17.30 eet je alleen een banaan, en daarna eet je alleen nog een manderijn tot net voor het slapen. Dat is naturrlijk te weinig.

edit: trainingsschema van Mens Health lol
 
2300kcal OMG! Je moet een stuk meer eten, begin inderdaad eens bij 3000kcal en ga je eens verdiepen in de stickies etc. Zonde dat je dat niet eerder hebt gedaan. En voor de zomer een respectabel lichaam? Je moet nu eenmaal accepteren dat de resultaten langzaam komen, al weet ik niet wat jij respectabel vind.
 
2a65tna.png


2naqnwi.jpg


5d1p3m.jpg


een beetje zoals deze kerel, zijn profielnaam is ''stefbodybuilder''

@tecn9ne en panzer
ik ga een derde broodje eten tussen 12:00 en 17:00
en ik ga VOORTAAN ALLE broodjes als een sandwich maken, dus 2 broodjes inplaaats van een broodje opelkaar
 
Laatst bewerkt:
Zorg nu eens dat je elke dag 3000kcal eet en niet ff een broodje extra eet. Damn begrijp je echt niet dat voeding alles maakt of breekt?
 
2a65tna.png


2naqnwi.jpg


5d1p3m.jpg


een beetje zoals deze kerel, zijn profielnaam is ''stefbodybuilder''

@tecn9ne en panzer
ik ga een derde broodje eten tussen 12:00 en 17:00
en ik ga VOORTAAN ALLE broodjes als een sandwich maken, dus 2 broodjes inplaaats van een broodje opelkaar

Gaat je op deze manier in nog geen 2 jaar lukken.
 
van 55kg naar 57kg in 3 maanden?
doe mij die gainz maar :)
 
@blarock
Jammer...

@panzer
ik ga denk ik de volgende dingen meer eten
- vis (zalm als beleg)
- een ei extra
- meer vlees
- en als ik het dan niet red een fruit meer
 
@blarock
Jammer...

@panzer
ik ga denk ik de volgende dingen meer eten
- vis (zalm als beleg)
- een ei extra
- meer vlees
- en als ik het dan niet red een fruit meer

Klinkt goed, maar ik bedoel slechts dat je er echt ff aandacht aan moet besteden.. je zal zelf ook wel zien dat je weinig hebt bereikt in die 9 maanden wat zonde van al die moeite is.

Let ook op je macro's

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/macros-past-275698/
 
Je borst loopt ver voor ten opzichte an je armen. Ben je wel sterker geworden in je oefeningen (meer gewicht en meer reps bij hetzelfde gewicht? In die 3 maanden?
 
Je borst loopt ver voor ten opzichte an je armen. Ben je wel sterker geworden in je oefeningen (meer gewicht en meer reps bij hetzelfde gewicht? In die 3 maanden?

ik kan nu met hogere gewichten, maar toch amper verschil!!!

De eerste negen maanden dat ik serieus probeerde te trainen, had ik geen voedingsschema, ik at gewoon alles wat ik tegenkwam. zorgen maken over je bf moet je nu nog niet doen..
 
Je hoeft ook geen voedingsschemaals je nog beginner bent. Zolang je kan onthouden dat je genoeg en vaak genoeg moet eten en dat ook nog is gezond doet en iets eet boven onderhoud (zowel in kcal als proteïnen) komt dat allemaal goed.
 
@ corvette borst van 12-14 naar 20. Armen van 8 naar 12.

maar ik heb echt problemen met het eten van genoeg proteinen want deze zittem heel weinig in voedsel, maar ik denk dat ik daarvoor de helft van een kwark bak g eten. (Als ik hele zou eten word het te duur voor mijn ouders.

maar wat moet ik harder trainen? en wat is het hoogst haalbare lichaam met mijn nieuwe voedingsschemain 4 -6 maanden tijd?
 
@ corvette borst van 12-14 naar 20. Armen van 8 naar 12.

maar ik heb echt problemen met het eten van genoeg proteinen want deze zittem heel weinig in voedsel, maar ik denk dat ik daarvoor de helft van een kwark bak g eten. (Als ik hele zou eten word het te duur voor mijn ouders.

maar wat moet ik harder trainen? en wat is het hoogst haalbare lichaam met mijn nieuwe voedingsschemain 4 -6 maanden tijd?

Ik heb in 5 maanden 7,5 kilo aan spier gekweekt (10kg totaal) maar dat kwam vooral dat ik heel goed ging eten. Naarmate je la ger traint ga je ook steeds efficiënter en effectiever sporten. Mijn benchpress was eerst een lachertje toen ik begon op 63kg 5 maanden geleden, mijn bench was toen 35kg XD en is dus verdubbeld. Maar iedereen is anders maar ik denk dat als je goed eet ver gaat komen in 4-6 maanden.

Ik eet zelf elke avond vlak voor t slapen een 500gram volle kwark, die bevat goede voedzame 700kcal, veel langzame eiwitten voor in de slaap en goede koolhydraten. Helaas is bodybuilding duur aangezien je veel moet eten, dus probeer toch meer superfoods te eten want zonder goede etensmanieren zullen je gains niet komen.
 
In 500gr kwark zit geen 700kcal, hoogstens de helft. En dat bodybuilding duur is valt best mee, zeker als je het slim aanpakt. Eet bijvoorbeeld sowieso elke dag 100 gram pinda's (620 kcal en goede vetten) en 1 liter melk (500 kcal en wat eiwit) dan heb je al een leuk begin. En ik denk echt wel dat je ouders bereid zijn wat meer te betalen voor jou voeding als je ze enthousiast maakt voor je sport! :)
 
Back
Naar boven