Fitness Seller

Radeloos!!! Help!!!

  • Topic starter yayyay
  • Startdatum
  • Reacties 75
  • Weergaven 6K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

yayyay

Cool Novice
Lid geworden
4 aug 2012
Berichten
150
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
73kg
Vetpercentage
17%
hoi,

ok ik train al zo'n 9 maanden, MAAR daarvan ben ik pas 2-3 maanden serieus bezig.

toen ik die 3 maanden begon had al een hele planning:
- train meer je rug en borst
- krijg bredere armen
- krijg bredere schouders
- haal de 60-65 kg MET een BF van minstens 12%

nu die 3 maanden zowat voorbij zijn dacht ik laat ik eens alles checken (BF, lengtes van spieren, visueel) en wat blijkt AMPER VERSCHIL!!!!!

ik weet niet waar het aan ligt, ik eet beter, ik train harder, ik kan nu met hogere gewichten, maar toch amper verschil!!!

zelfs in KG ben ik amper aangekomen (ik was eerst 55 kg)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik ben echt RADELOOS en heb daarom ook besloten om echt ALLE stats die ik heb verzameld te delen, want ik heb echt hulp nodig:

Lengte statts:
Leeftijd: 15
lengte: 175
gewicht: 57.5 kg
BF: 12-14 %
borst:92-94 cm
buik: 80 cm
bicep: 28 (flex) 25 (gestrekt) cm
Nek: 34-36 cm
voorarm: 24 cm
schouders: 34 cm (van de ene schouder naar de ander)

(BTW DIT VERSCHILT MAAR 0.5-2 cm MET 3 MAANDEN GELEDEN)

Trainingschema:
MA: schouders, rug, bicep
DIN: borst, tricep, buik
WO: GYM op school
Do: SChouders, rug, bicep
VR: buik
ZA: NIks
ZO: buik

(EN DAARNA DRAAI IK ZE OM DUS RUG OP WOENSDAG ETC.)

(ALLES 3-4 KEER VAN 8-10 REPS)
schouder:
lateral side 8+8 kg
lateral front 8+8 kg
shoulder press 12 +12 kg

laterals:
pull up (10 kg hulp)
pull down 45 kg
bar bent over row 25 kg
machines 35-40 kg

bicep:
seated bicep curls
10-12 kg
cable preacher curls 15 kg
hammer curls 10-12 kg

borst:
bench press
17.5+17.5 kg
dumbbell press 20+20 kg
incline dumbbell press 16+16 kg
pectoral machine 40 kg

tricep:
tricep extensions