Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Binnen 10 dagen heb ik deze de street triple R 2013, kan al niet wachten :)
8090768101_feedf86e81.jpg

wow, bruut ding! veel (rij)plezier ermee ;)
 
Nieuwe achterband is lekker inrijden met dit weer :D
Dinsdag opgehaald toen het net begon te plenzen.
Net weer gereden en gladheid viel best mee, het enige probleem is automobilisten die soms te dicht op je zitten als je afremt voor bocht of rotonde.. klootzakken ook
 
congratz! en nu 2 jaar 25kw rijden dan?


t/m 18 januari is het inderdaad 25kw, vanaf 19 januari is dit automatisch 35kw, aangezien de wet gewijzigd word is altijd de meest gunstige wetgeving voor jou van toepassing als je je rijbewijs voor de aangestelde datum (19januarie) haalt.

Ben zelf 3 december geslaagd! en kreeg dit van mijn rijschool meden gedeeld :D
 
Nieuwe achterband is lekker inrijden met dit weer :D
Dinsdag opgehaald toen het net begon te plenzen.
Net weer gereden en gladheid viel best mee, het enige probleem is automobilisten die soms te dicht op je zitten als je afremt voor bocht of rotonde.. klootzakken ook
GL met er krassen op te krijgen als ie nieuw is :p
 
Zou in de ochtend gaan lessen maar dat ging dus niet door vanwege de sneeuw. Aan de ene kant jammer maar aan de andere kant lekker uitgeslapen.

Volgende week dan maar weer lessen.
 
t/m 18 januari is het inderdaad 25kw, vanaf 19 januari is dit automatisch 35kw, aangezien de wet gewijzigd word is altijd de meest gunstige wetgeving voor jou van toepassing als je je rijbewijs voor de aangestelde datum (19januarie) haalt.

Ben zelf 3 december geslaagd! en kreeg dit van mijn rijschool meden gedeeld :D

datum is al uitgesteld ondertussen ;)
 
Binnen 10 dagen heb ik deze de street triple R 2013, kan al niet wachten :)
8090768101_feedf86e81.jpg

Wauuw, dat is echt mijn droom bike! Maak ff foto's als je hem hebt :D
 
Net mijn voorlopig rijbewijs binnen & uitkijken naar een motor dus!
Ik twijfel wat tussen de Honda CB600f Hornet of de Kawasaki ER6n. Beide lekkere naked bikes. Iemand wat suggesties of tips voor eerste bike te beslissen? :D
 
Net mijn voorlopig rijbewijs binnen & uitkijken naar een motor dus!
Ik twijfel wat tussen de Honda CB600f Hornet of de Kawasaki ER6n. Beide lekkere naked bikes. Iemand wat suggesties of tips voor eerste bike te beslissen? :D

Ducati Monster? :)
 
aprilia shiver, Yamaha fz6, kawasaki z750, yamaha xj6. Zoveel leuke nakeds
 
Hier nog mensen bezig op motorgebied? Wintertijd is een mooie gelegenheid om wat aanpassingen aan de fietsen te doen. Heb zelf vandaag de suzuki intruder gestript en breng van de week alles naar de spuiter. De standaard groen/zwart kleur vond ik...vrij standaard. Daarnaast is het een fiets uit '98 dus weer even fris in de lak zal 'm goed doen. Ook nog even een ander stuur bestellen en monteren komende week.
Fototje van Suus naakt...



ImageUploadedByTapatalk1355771624.794535.jpg
 
Momenteel zelf redelijk verkocht aan de Z800. Vind hem alleen vrij prijzig. Gaat de 10 mille voorbij.
En hij is wat zwaar. Maar ach, dat ben ik ook:)
 
Momenteel zelf redelijk verkocht aan de Z800. Vind hem alleen vrij prijzig. Gaat de 10 mille voorbij.
En hij is wat zwaar. Maar ach, dat ben ik ook:)

Zware jongens, zware fietsen!:)
 
Momenteel zelf redelijk verkocht aan de Z800. Vind hem alleen vrij prijzig. Gaat de 10 mille voorbij.
En hij is wat zwaar. Maar ach, dat ben ik ook:)

wel een uber geile bike idd!
 
Afgelopen zaterdag nog een flink stukje gereden :). Prima te doen als het kwik weer rond de 10 graden zit.
 
Afgelopen zaterdag nog een flink stukje gereden :). Prima te doen als het kwik weer rond de 10 graden zit.

Ik heb zaterdag even naar de sportschool en terug gereden, maar merkte geljik dat ik heel anders reed dan dat ik deed toen ik nog bijna dagelijks reed...
 
Pfff ik wil ook weer rijden, maar het giet hier nu!
 
Back
Naar boven